quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg jij maar, jij moet het langst reizen
gomi wat denk jij==-
volgens mij 1 uurquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
is er al bekend hoe laat de huldiging is?
Dacht 13.00 uurquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
is er al bekend hoe laat de huldiging is?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb mijn sig enzo maar eens aangepast
Ja ik weet het echt niet, mij maakt het echt niets uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg jij maar, jij moet het langst reizen
gomi wat denk jij==-
quote:
zie t nu net iddquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
We wachten even af hoe laat het allemaal is en spreken dan gewoon af
idd geen officieel tijdschema, geen programma nietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanks
Staat vrij weinig op nog.. ik denk dat ze zelf ook niet weten wat ze precies moeten verwachten
Nog niet van Bellaquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt ook alle telefoonnummers toch?
Naar Staphorst waarschijnlijk.quote:
Te ver weg.quote:
Ik ben bang dat ik op verkeerde momenten juich.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Aan wie moet ik m'n telefoonnummer sturen?
quote:
Die pooier in Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Aan wie moet ik m'n telefoonnummer sturen?
Jup, Museumplein zal geen capaciteit van 800.000 - 1 miljoen mensen hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ik overal naartoe?
Veel mensen zullen de huldiging in Amsterdam willen volgen en de capaciteit, zeker op het Museumplein, is beperkt. In de praktijk zullen mensen moeten kiezen tussen het volgen van de vaartocht of de huldiging op het Museumplein.
Gewoon de Hema stapelweken naspelen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, Museumplein zal geen capaciteit van 800.000 - 1 miljoen mensen hebben
Ga je mee dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
zitten jullie een beetje te meeten zonder mij
idd, 100k max denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, Museumplein zal geen capaciteit van 800.000 - 1 miljoen mensen hebben
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja dat zag ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ik overal naartoe?
Veel mensen zullen de huldiging in Amsterdam willen volgen en de capaciteit, zeker op het Museumplein, is beperkt. In de praktijk zullen mensen moeten kiezen tussen het volgen van de vaartocht of de huldiging op het Museumplein.
10:15 uur op Amsterdam Zuidquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
hey patriquequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik doe niet aan pooiers.quote:
dat durf ik ook nog wel te zeggen iddquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
Symph, je hebt trouwens wel makkelijk praten met je 'ik scheer mijn kop kaal als Nederland wereldkampioen word'![]()
Whehehehequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
Symph, je hebt trouwens wel makkelijk praten met je 'ik scheer mijn kop kaal als Nederland wereldkampioen word'![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10:15 uur op Amsterdam Zuid
Kom je ook?
Wel opletten hequote:
Dinsdag 10.15 Amsterdam Zuid station, huldigingquote:
Ik ookquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10:15 uur op Amsterdam Zuid
Kom je ook?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
maar jullie gaan dus naar museumplein en niet naar de grachtentocht?
of toch beiden proberen?
dealquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het gemeenIk dacht dat je wel een redelijk behaarde kop had, maar die foto's in het meettopic was daarbij toch wel een kleine domper
Ik verwacht dan toch minimaal wel een foto met een emmer van je
Achter de schermen, er daar blijven ze ook, net als die naaktfoto's van mij.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Achter de schermen, er daar blijven ze ook, net als die naaktfoto's van mij.
ja, je emmer had je echt wel nodig.quote:
ik heb nog geen toegang, ben nog niet oud genoegquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe vond je die foto's van mij en mijn vrouw in "KPD the crew edition"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
-crewbash, bericht gewijzigd door iBenny-
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dinsdag 10.15 Amsterdam Zuid station, huldiging
Ach, seks met slotjes en handboeien is best geil.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is dat voor tijd? voor iemand uit Delfzijl niet te doen hoor.. maar ik moet werken
Ja euh ik heb de huldiging niet in elkaar geflanstquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is dat voor tijd? voor iemand uit Delfzijl niet te doen hoor.. maar ik moet werken
ik zag real time je post veranderen. Gaaf is datquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
(wat zie je eigenlijk als je wilt editen nu?)
Vertrek 07:14 Aankomst 10:30quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
(wat zie je eigenlijk als je wilt editen nu?)
het is veuls te warm om te fappenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
[Serieus] Op welke Fok!ker heb jij wel eens gefapt?
Mijn vrouw. Gezien die fok!ster isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
nou dat kan echt niet hoor!... we zijn volgende week met 3 eindverantwoordelijken, en we zijn geen van alleen ook maar 1 minuut samen... aldoor elkaar afwisselen..dus...quote:
-Bellatrixquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
volgens mij krijg je een bericht dat je bericht geblokkeerd is door een modquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je ziet niks ofzo (geen melding)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |