ik heb nog geen toegang, ben nog niet oud genoegquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe vond je die foto's van mij en mijn vrouw in "KPD the crew edition"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
-crewbash, bericht gewijzigd door iBenny-
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dinsdag 10.15 Amsterdam Zuid station, huldiging
Ach, seks met slotjes en handboeien is best geil.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is dat voor tijd? voor iemand uit Delfzijl niet te doen hoor.. maar ik moet werken
Ja euh ik heb de huldiging niet in elkaar geflanstquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is dat voor tijd? voor iemand uit Delfzijl niet te doen hoor.. maar ik moet werken
ik zag real time je post veranderen. Gaaf is datquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
(wat zie je eigenlijk als je wilt editen nu?)
Vertrek 07:14 Aankomst 10:30quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
(wat zie je eigenlijk als je wilt editen nu?)
het is veuls te warm om te fappenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
[Serieus] Op welke Fok!ker heb jij wel eens gefapt?
Mijn vrouw. Gezien die fok!ster isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
nou dat kan echt niet hoor!... we zijn volgende week met 3 eindverantwoordelijken, en we zijn geen van alleen ook maar 1 minuut samen... aldoor elkaar afwisselen..dus...quote:
-Bellatrixquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
volgens mij krijg je een bericht dat je bericht geblokkeerd is door een modquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je ziet niks ofzo (geen melding)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |