Ik denk niet dat het een kitten is, ze is wel nog klein, alsof ze een groeiachterstand heeft ofzo, snap je me?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Oognip het volgende:
Ik zou het dier in huis nemen en kijken hoe het gaat met de andere katten. Het buurtkatje is nog maar een kitten toch? Grote kans dat je eigen katten het kleintje wel accepteren. Misschien kun je dan langzaam op zoek gaan naar een ander huisje?
Waar woon je in de omgeving?
Ik ga even mailen....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Trusten het volgende:
Naar het asiel brengen? Mocht hij wel van iemand zijn dan kunnen ze hem ook weer terugvinden...
Ik verzorg haar tot donderdag, ik maak foto en dan ga ik even de buren langs allemaal.... En als de kat van niemand is, dan breng ik haar donderdag naar het asielquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Deetch het volgende:
bijvoeren en als ze weer mollig is de lokale chinees bellen is zeker ook geen optie?
Over het algemeen doen klein/jonge katjes het redelijk goed in het asiel.
Ik heb het baasje gevonden!!!! Via de amivedi site. Alleen krijgen we opeens de kat niet te pakken. Teveel mensen denk ik, dus ik probeer hem vanavond te lokkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Foto maken en op de Amivedi site zetten ook even
Mensen die hun kat kwijt zijn kijken daar regelmatig op!
En inderdaad even bij de DA laten checken of er een chip in zit, dan is de kat helemaal snel thuis!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het baasje gevonden!!!! Via de amivedi site. Alleen krijgen we opeens de kat niet te pakken. Teveel mensen denk ik, dus ik probeer hem vanavond te lokken
ik kan de baasjes altijd bellen en ze waren zo blij!
Ze zijn gekomen, katje is erg schuw geworden. Baasje moest echt huilenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wonen de baasjes in de buurt? Zijn ze zelf komen helpen 'vangen'?
Want dat werkt het beste denk ik, bekende stemmen en gezichten
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Mickey werd al vanaf 30 juni vermist.
Ze vonden het bizar dat hij zo ver van huis was
2 wijken verdr
Hij was ontsnapt, is een binnenkatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas een weekje dus? Da's op zich niet zo héél lang toch, met mooi weer enzo? Dan blijven buitenkatten wel eens wat langer van huis. Of was hij nog nooit zo lang weg geweest?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was ontsnapt, is een binnenkat
Helaas...quote:
ja maar dan is de kans dat er niemand komt heel groot en als het te lang duurt = inslapen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Trusten het volgende:
Naar het asiel brengen? Mocht hij wel van iemand zijn dan kunnen ze hem ook weer terugvinden...
Kat zit nu in kattevalquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hebben nu een katteval van de dierenambulance in onze tuin geplaatst.... Hopen dat hij daar intrapt
Foto?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto?
Ja heb ik ook gedaan, zielig beestje. Mickey is inmiddels terug bij zijn baasjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Baasje bellen en wat lekkers te eten geven
Ze zou foto van het beestje plaatsen dus daar vraag ik om.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Baasje bellen en wat lekkers te eten geven
Alleen waren het zijn baasjes niet. Hij lijkt er heel erg veel op. Die van hun was gechipt, deze niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat fijn zeg! Kan me voorstellen dat de baasjes heel blij waren!
Ja.... Dierenasiel wilde haar nietquote:
Nou ja zeg... Ik snap het wel, van het asiel. Maar een beetje stom is het wel. Nu loopt ie weer los, met alle gevolgen van dien. In ieder geval maar horen dat het baasje snel gevonden wordt!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja.... Dierenasiel wilde haar niet
Ze zeiden als je hem loslaat waar je hem gevangen heb, dan vind hij sneller zijn huis terug
Dus we gaan weer verder zoeken, ik heb foto's gemaakt dus ik ga er posters van maken denk ik en rond brengen in de buurt
ik zet water neer en etenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:36 schreef Greys het volgende:Die had ik even niet aan zien komen.
(Hoewel ik ooit exact hetzelfde heb gehad, toen trapte zelfs het baasje zelf er in, die de kat helemaal blij kwamen halen en later belde dat het toch hun kat niet was... ze hadden het fotoboek er bij moeten pakken om te vergelijken, zo erg leek hij)
Maar het is toch een heel klein mager katje met kale plekken?
Wat sneu dat ze dan nu weer los loopt. Hoop maar dat ze met dit warme weer dan aan wat water kan komen enzo.
Ik vind dit zulke rare verhalen van een dierenasiel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja.... Dierenasiel wilde haar niet
Ze zeiden als je hem loslaat waar je hem gevangen heb, dan vind hij sneller zijn huis terug
Dus we gaan weer verder zoeken, ik heb foto's gemaakt dus ik ga er posters van maken denk ik en rond brengen in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |