Via Deventer omtreinen. Niet eens zo heel ver om gelukkig. Maar wel mooi kut zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ah fakkkkkk, zussie net op de trein gezet in Zoetermeer... rijden er geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle![]()
Ik voel haar pijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ah fakkkkkk, zussie net op de trein gezet in Zoetermeer... rijden er geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle![]()
Balen! Even bellen hoe het nu gaat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Tussen Amersfoort en Zwolle is ook de hele A28 dicht ivm de bermbranden
En de trein kan er dus ook niet rijden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Via Deventer omtreinen. Niet eens zo heel ver om gelukkig. Maar wel mooi kut zeg![]()
Bosbrand ofzo toch?
IEIEIEIEIEIEIEH!!!!!! Een muis!quote:
Ja superquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goehoeeed. Zondag en (hopelijk) dinsdag feesten![]()
En met jou?
Long time no see!quote:
Sterktequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Mooi mooi mooi dus!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja supermaandag naar de neuroloog geweest, en Het Rozijntje is nog steeds aan t krimpen! En mijn oog is ook weer aan t genezen dusssssssssssssss
Tnx... Ik zit er over na te denken om straks gewoon even naar t strand te rijden en dan de zee in te duikenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Jeueueueuej!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja supermaandag naar de neuroloog geweest, en Het Rozijntje is nog steeds aan t krimpen! En mijn oog is ook weer aan t genezen dusssssssssssssss
Goed nieuwsquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ja, IK kan de hitte ook niet aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Ach over 2 jaar zijn we er toch allemaal aan dus waarom zou je je er nog druk om makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Ik ben jaloers!quote:
quote:
Percy groeit als kool! Ik zal binnenkort weer es een foto maken. En don't get me started about the heat. Altijd blijven lachen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hoest met Percy? En trek je de hitte een beetje?
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Altijd blijven lachen zullen we maar zeggen
Hele mooi iigquote:
Maar jij hoeft (bij mijn wetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, IK kan de hitte ook niet aan
Maar goed, keep smiling ofzo
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach over 2 jaar zijn we er toch allemaal aan dus waarom zou je je er nog druk om maken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n lamme wildplasser tegen de politie 'Zoude gij een broodje shoarma lusten?'
Nee, die heeft ie niet vandaagquote:
Op zijn brabants/limburgs is ALLES een belediging.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat een brabantse/limburgse belediging ofzo?
Jij zou (met jouw achtergrond) toch moeten weten dat elk mensen miljoenen organismen vervoertquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar jij hoeft (bij mijn weten) geen duizenden reizigers per dag te vervoeren.
![]()
Het is OVERAL te warm voorquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zijn rood van buiten en wit van binnen. En pittig
Heeft jouw lijf dan ook vertraging? En bussen en gratis flesjes water voor de bacteriële uitdeel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zou (met jouw achtergrond) toch moeten weten dat elk mensen miljoenen organismen vervoert
Maar maar... Alles wat jij hier zegt dus ook?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op zijn brabants/limburgs is ALLES een belediging.
Ik ben een stuk later thuis jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft jouw lijf dan ook vertraging? En bussen en gratis flesjes water voor de bacteriële uitdeel?
Neeeeeeeee ik spreek ABN want ik ben geïmporteerd uit Ggggggggggggggggelderland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar... Alles wat jij hier zegt dus ook?
oh, ok!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik spreek ABN want ik ben geïmporteerd uit Ggggggggggggggggelderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |