Wil ik ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Uit principe ga ik de nieuwe lay-out niet gebruiken.
waar normaal de quote staat moet je met je muis heen en dan verschijnen de knoppenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe quote je??
Ik heb een roze vlak waar me tekst op staat, alleen waar ik wat geschreven heb
Veel plezier met textonly.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan ga ik zitten en sta niet meer op
Dringen ze het weer op.quote:
Ja waarom eigenlijk?quote:
van jou had ik idee dat je wel voetballiefhebber was/bent,quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens 1x in m'n leven naar een voetbalwedstrijd geweest. Willem II - Ajax. Ik was/ben voor Ajax. Ajax was al anderhalf jaar ongeslagen in de competitie. Willem II was een middelmatige ploeg, onderaan linkerrijtje volgens mij.
Wint fucking Willem II met 1-0.
Dus ik ga nooit meer.
Danny niet een dictator noemen, ook niet indirect, wordt je heul lang voor geband.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Wat is dit, Noord-Fokrea? NEE! Ik zeg nee! Ik wil niet!
Oude meuk dat nooit meer bijgewerkt is, dus nutteloos.quote:
bij deze layout werkt alles inline, en dat geeft oa veel minder serverbelasting.quote:
Ja stoel vastgeklemdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, 3 dagen na de wedstrijd op t journaal: weet iemand wie deze vrouw is en waar ze actie voor voert? ze zit al 3 dagen op een stoeltje in de arena
Dat zijn voordelen, maar Danny wil de oud elay-outs niet gaan bijwerken, waar ik hem groot gelijk in geef. Al die bugs die daarin zitten voor een handjevol mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij deze layout werkt alles inline, en dat geeft oa veel minder serverbelasting.
Je hebt autoupdate, je ziet posts realtime veranderen, het is gewoon gaaf
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erg matig. Ik wil al die nieuwe snufjes niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |