Hij kan ook geen koffie zetten. O, en ook je schoenen niet poetsen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:55 schreef versteegrob het volgende:
Nee daar ben ik al achter. Zonde maar hoe meer ik lees hoe minder enthousiast ik helaas wordt. Het is super relax voor een beetje surfen maar verder ? Hoevaak ga je dezelfde foto's bekijken.
Vind het echt een gemis dat ze flash niet ondersteunen. Las net dat je niet eens kan printen vanuit de Ipad, dikke tegenvaller
Dat verschilt natuurlijk per gebruiker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:36 schreef nietzman het volgende:
Het is een tof ding, maar nevernooitniet een volwaardige laptopvervanger.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat verschilt natuurlijk per gebruiker.
Het is geen buiten apparaat inderdaad. Maar ik heb de WiFi versie dus da's geen drama.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En lezen in vol zonlicht wil wel 's moeilijk zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:35 schreef athlonkmf het volgende:
Helaas geen camera connection kit beschikbaar.
Tis wel te verkrijgen... Voor de dubble prijs.... Grijs import. 60¤ vind ik iets teveel van het goede....quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook naar te zoeken! Ding is nergens te krijgen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tis wel te verkrijgen... Voor de dubble prijs.... Grijs import. 60¤ vind ik iets teveel van het goede....
Nee, niet in NL nog.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:03 schreef versteegrob het volgende:
Is de Ipad nou officieel in de winkels te koop ? Nee toch ? want de prijzen online zijn wel erg duur. Ben 16 juli jarig dus wil hem dan ongeveer kopen, moet toch lukken ? Release was 4 juli
Niet bekend, en dat is allemaal grijze import. In Nederland als enige aankondiging juli en vage geruchten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:09 schreef versteegrob het volgende:
Blehhhhh, hoe lang duurt het ongeveer ? Online is die overal wel te vinden
Me verstand zegt gelijk niet doen, deze deal is te goed.quote:The final price for 1 x Apple iPad 3G 32GB is 400 Euro, shipping taxes included.
We will close the deal through Google Checkout Service (www.GoogleCheckout.com) In this way we are both protected.
I'm currently signed up for a protection program offered by Google Checkout, and this way you're not buying something sight unseen. I've used their services in the past to buy my wife`s car and everything was OK.
I will explain you how it works:
* Google Checkout will contact us (seller and buyer) with payment and delivery instructions.
* You will send the money to Google Checkout.
* Once the payment is made and confirmed, Google Checkout will notify me to start the delivery
(it will take 48h to receive the package).
* Once you have the product in your hands, you have 2 days to inspect it to see if is original, new, working... etc.
* If you want to keep it, you will have to notify Google Checkout that everything is OK so they can send me the money. If you are not satisfied with the product, send it back and Google Checkout will cancel our transaction and you will get your money back.
Let me know if you are interested because i need some details from you in order to start this transaction.
Richard
Als hij je zou willen beschermen moet je voor PayPal gaan en sowieso buitenlandse mensen op een NL verkoopsite?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef versteegrob het volgende:
Kwam via marktplaats ene Richard Vidin tegen maar een super aantrekkelijk voorstel wat ik bijna niet kan geloven. Hij komt in de mail goed over
[..]
Me verstand zegt gelijk niet doen, deze deal is te goed.
Alleen dat google betalen, is dat echt zo veilig als deze man zegt ?
Denk niet dat ik een fijn gevoel hier aan over hou of zeggen jullie het is zo veilig, doen !
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Het goede nieuws is dat je er wel koffie op kan zetten.
Ergens in de herfst. Oktober/november.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:38 schreef teamlead het volgende:
Wanneer kom OS4 voor de ipad nou eigenlijk? Vooral het multitasken en groeperen van apps mis ik nu nogal
Jupquote:Op zondag 11 juli 2010 03:03 schreef Mordreth het volgende:
Iemand die hier ook gebruik maakt van MobileMe? Ziet er op zich wel interessant uit qua syncmogelijkheden, iDisk, enz
Gebruik 't ook, vooral sync. iDisk wil ik nu ook meer gebruiken omdat Apple nu ook een mooie iPad-applicatie heeft uitgebracht.quote:Op zondag 11 juli 2010 03:03 schreef Mordreth het volgende:
Iemand die hier ook gebruik maakt van MobileMe? Ziet er op zich wel interessant uit qua syncmogelijkheden, iDisk, enz
Zie http://docs.google.com/View?id=dhttt6z9_752gbrsndfr voor mijn suggestiesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef versteegrob het volgende:
Vandaar, thnx ga weer alles bijwerken en veeeeeeeel programma's kopen/downloaden
Is het niet handig om daar een openbaar Google Docs spreadsheet van te maken? Zo kan iedereen leuke apps toevoegen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://docs.google.com/View?id=dhttt6z9_752gbrsndfr voor mijn suggesties
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nederlandse shop is inmiddels gewoon geopend.
En eerste keer kan het inderdaad wel even duren, omdat hij ze ook 'optimaliseert' voor de iPad.
Ik gebruik de NL, US en UK store omdat niet altijd alle apps in alle stores beschikbaar zijn of niet tegen dezelfde prijs.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen hier trouwens de NL shop? Zo niet.. why not? En valt dat nog om te switchen?
Helaas wel idd, maar ik blijf dat nu toch houden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Toen ik mijn iPad kreeg was enkel de Amerikaanse store beschikbaar. Toen al snel overgestapt op Nederlandse. Van wisselkoersvoordeel was geen sprake meer en het switchen ging me de keel uithangen. (Nu is het updaten ook zeer vervelend, je moet namelijk dan eerst uitloggen van je Nederlandse account als je een Amerikaans gekochte app wil updaten.)
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik de NL, US en UK store omdat niet altijd alle apps in alle stores beschikbaar zijn of niet tegen dezelfde prijs.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef teamlead het volgende:
K ben vanavond aan de slag geweest met dropbox. Van laptop naar dropbox werkt perfect, openen op ipad ook..maar hoe kan ik nu files vanf m'n ipad weer in dropbox dumpen
Ik kom er niet uit...iemand een idee?
Voor films en series kan je sowieso niet terecht in de Nederlandse Store, ingewikkelde rechtenkwestie ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Was idd al aantal AppStore tegengekomen die ik niet in de NL-store kon vinden. Daarnaast zijn er haast geen leuke boeken te vinden in de iBook-store (laat staan films / series).
crap.. op zoek naar een andere app dusquote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Enige wat ik zo snel kan vinden is dat plusje linksonder (als je de filesoverzicht hebt openstaan). Zo te zien kan je nu alleen nog maar foto's/video's uploaden.
GoodReader?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
crap.. op zoek naar een andere app dus![]()
suggesties anyone?
Dit moet echt ZO hard gefixed worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor films en series kan je sowieso niet terecht in de Nederlandse Store, ingewikkelde rechtenkwestie ofzo.
Yup. En bij die 80 cent krijg je gelijk een eerste gratis editie, zodat je kunt kijken of het je bevalt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:19 schreef versteegrob het volgende:
Zijn er al plannen voor de kranten op de Ipad ?
Dat je lid wordt van het AD / Telegraaf en dat je iedere ochtend de krant kan lezen op je Ipad ? Dat lijkt me nou mooi. Verder las ik als je al lid bent van de NRC dat je dan gratis de digitale versie kan krijgen is dit zo ?
Zie de NRC voor 80 cent in de appstore staan.
Een aantal NL uitgevers is bezig met iPad apos. O.a. Sanoma.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef versteegrob het volgende:
Oke bedankt, net gebelt met NRC en heb de inlog gegevens al binnen, solid
Hoe denken jullie over de toekomst van de tijdschriften op de Ipad ?
Ben nu lid van 8 tijdschriften die ik wekelijks/maandelijks ontvang.
Zouden Nederlandse tijdschriften op korte termijn naar de Ipad komen ? Dat lijkt me zoveel beter en vooral overzichtelijker. Je kan dan makkelijk de vorige edities is terug lezen, makkelijker zoeken en lekker lezen op de Ipad.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef versteegrob het volgende:
Oke bedankt, net gebelt met NRC en heb de inlog gegevens al binnen, solid
Hoe denken jullie over de toekomst van de tijdschriften op de Ipad ?
Ben nu lid van 8 tijdschriften die ik wekelijks/maandelijks ontvang.
Zouden Nederlandse tijdschriften op korte termijn naar de Ipad komen ? Dat lijkt me zoveel beter en vooral overzichtelijker. Je kan dan makkelijk de vorige edities is terug lezen, makkelijker zoeken en lekker lezen op de Ipad.
Koop prepaid kaartje van Vodafone, knip het zelf bij en je kunt voor 9,50 euro per maand 3G (3,6 Mbps) gebruiken. Scheelt weer de helft met het goedkoopste aangekondigde microsim-only abo van Vodafone (20 euro per maand). En je zit niet aan abo vastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou een 3G versie doen. Toen ik mijn iPad kocht was de 3G versie nog niet uit, nog steeds spijt van de gewone te hebben gekocht. Reken op prijzen tussen de 15 en 20 euro per maand voor internet. Iets minder kan ook.
Garantie schijnt wereldwijd te zijn op mobiele apparaten van Apple maar hoor over de iPad verschillende verhalen.
Da's dan een afweging die je zelf moet maken uiteraardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Xpresso het volgende:
Vind 15 tot 20 euro wel veel voor een internetabbo. Ik zal de ipad nooit naar mijn werk nemen ( werk op de bouw) Gebruik hem nagenoeg thuis, bij mn vriendin of vrienden misschien. En daar is wel draadloos internet waar ik op kan.
Ik ging inderdaad uit van de officiële tabletabonnementen, die blox is een goede oplossing inderdaad. Ik maak gebruik van MyWi, werkt ook prima.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's dan een afweging die je zelf moet maken uiteraard. En 3G kan dus voor 9,50 euro per maand. Loopt automatisch per maand af, dus als je het 2 maanden niet gebruikt, hoef je die 2 maanden ook niet te betalen
.
MyWiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik ging inderdaad uit van de officiële tabletabonnementen, die blox is een goede oplossing inderdaad. Ik maak gebruik van MyWi, werkt ook prima.
Oké.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef fioooon het volgende:
Net Farmville op mijn iPad geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Je moet idd je iPhone jailbreaken; verdere instructies staan o.a. hierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:53 schreef versteegrob het volgende:
Hey Walter,
Hoe doe je dat ? Heb nu op de iphone tethernet maar is dat hetzelfde ? Heb de iphone niet gejailbreaked.
Zou echt relax zijn als ik ook kan internetten op mijn Ipad zonder 3G
Vanavond een dockingstation halen, als die er zijn in Nederland een cover.
Plants vs zombiesquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef versteegrob het volgende:
Easy going
Weet je nog leuke spellen waar de Ipad optimaal wordt benut ?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik hosselde gisteren alle zusters in het ziekenhuis met mijn iPad.
Wel een ideaal ding om gewoon beetje mee te browsen tegen verveling.
Lees dit bericht eens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef versteegrob het volgende:
Easy going
Weet je nog leuke spellen waar de Ipad optimaal wordt benut ?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef versteegrob het volgende:
Welke versie hebben jullie ? Heb nu de 32GB wifi maar twijfel een klein beetje, had achter denk ik liever de 64 gehad. Zet er nu 5000 foto's op maar wil eigenlijk alle foto's erop zetten alleen dat kan dus niet.
iPhone 3Gs en iPhone 4quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:13 schreef fioooon het volgende:
[..]
Waarom wil je al je foto's op je iPad zetten? Hoe meer geheugen je neemt hoe meer onzin je opslaat en je komt toch altijd op het punt dat ie vol is. Bovendien vind ik 32 GB al heel erg veel. Welk mobiel apparaat ( buiten de laptop ) heeft zoveel geheugen?
Mijn HTC heeft het standaard tussen de programma's staan (het heet zelfs gewoon Wifi Routerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:28 schreef teamlead het volgende:
Da's dan weer een voordeel van een Nokia als telefoon... Joikuspot istaleren en klaar. Een iphone wordt het voorlopig niet wat mij betreft.
Ik wacht nog maar ff. Jailbreak en ik heb het geschetste wifi-probleem totaal niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.tuaw.com/2010/07/15/ipad-3-2-1-update-released/
iPad OS 3.2.1 uit. Meteen maar ff installeren.
Wifi-probleem? Ik merk niks...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar ff. Jailbreak en ik heb het geschetste wifi-probleem totaal niet.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
iPad 32GB 3G is binnen.
Nu druk bezig met appjes zoeken etc.
De meest gespamde link in dit topicquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://docs.google.com/View?id=dhttt6z9_752gbrsndfr voor een begin
Als ie wat bijdraagt, doe ik 't graagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De meest gespamde link in dit topic
Ik gewoon de iPad-sectie op Brokenstonesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie wat bijdraagt, doe ik 't graag.
Merk dat ik zelf ook wel van dit soort lijstjes houd, omdat je in de App Store door de bomen het bos haast niet meer ziet... Check meestal de top-lijsten om te zien of daar nog wat nieuws bij is gekomen. En iPadplanet/iPhoneclub uiteraard.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gewoon de iPad-sectie op Brokenstones
Dan kun je apps gratis erop gooien... Maar ik ben gaarne bereid om voor goede apps te betalen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef teamlead het volgende:
domme vraag misschien... maar waarom zou ik m'n Ipad moeten laten jailbreaken? wat is het voordeel?
ah oke.. dan ga ik dat dus niet doen. Ik vind de meeste apps heel redelijk geprijsd en dan heb ik niets tegen betalen iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je apps gratis erop gooien... Maar ik ben gaarne bereid om voor goede apps te betalen.
quote:Klinkt alsof je een Blue LED versie hebt. Ten eerste, haal ergens anders een USB-kabel vandaan, want degene die je erbij hebt gekregen is hoogstwaarschijnlijk, net als bij mij, totaal verneukt. NIET flashen ermee. Gewoon een kabeltje van je Aldi-MP3speler ofzo pakken, dat moet werken. Ik heb zelf de (erg goede) kabel van mijn Dingoo A320 gebruikt. Vervolgens de flashing tool en update image (ik heb hem nog NIET kunnen testen!!) downloaden van http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html.
Schakelaar van tablet UITzetten. Dan USB-kabel aansluiten. Terwijl je de Home-toets ingedrukt houdt de schakelaar weer AANzetten, dan gaat Windows drivers zoeken. Bij de flashing tool zitten als het goed is rk28-drivers o.i.d. (in de map Drivers->architectuur->Windowsversie), die moet je selecteren als driver. Dan zal hij herkend worden en kun je als het goed is de flashing tool gebruiken. LET WEL OP dat je de tablet tijdens het flashen aan de lader hangt, je wilt echt NIET dat hij uitvalt.
Gaat het fout, dan heb je een probleem, waarschijnlijk start hij dan niet meer op. Is dat het geval, dan met behulp van de generieke Android-flasher en de hourong-firmware op http://www.slatedroid.com/vbulletin/downloads.php?do=file&id=51 je firmware terugzetten op een oudere versie. Let wel op dat je OOK "Loader" aanvinkt, naast de standaard aangevinkte onderdelen, als je helemaal geen beeld meer kunt krijgen op je tablet.
Ben je klaar met flashen, schakelaar uit en aan, en je zou hem weer moeten kunnen gebruiken.
EDIT: Voor het touchscreen kun je ook je nagel gebruiken, dat werkt ook vrij makkelijk. Typen kun je het beste in portrait mode doen i.v.m. positie van je vingernagels en de (niet-)gevoeligheid van het scherm.
Of WiFi wel of niet werkt lijkt niet aan de kleur van je Charging LED te liggen, er schijnen ook enkele blauwe versies te zijn waar het probleem er niet is.
EDIT2: Maak je geen zorgen over het flashen, volgens TabletStoreUK is het niet mogelijk om een
apad volledig te bricken, en kun je in principe ALTIJD reflashen, ook al is alles compleet dood.
Deze is wel grappigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand nog leuke 3persoons multiplayer game? (Op 1 iPad)
Multipong, fruit ninja HD en worms heb ik al...
Nou, daar kan mijn ipad qua gebruiksgemak dus niet tegen opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iPad-is-superieur-reminder.
Dit is een post uit het Android tablet topic.
Iemand heeft een nieuwe APad gekocht, dit is wat hij moet doen voor hij functioneert.
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iPad-is-superieur-reminder.
Dit is een post uit het Android tablet topic.
Iemand heeft een nieuwe APad gekocht, dit is wat hij moet doen voor hij functioneert.
[..]
www.dealextreme.comquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef versteegrob het volgende:
Type vanaf de Ipad aan de stroomkabel. Verre van ideaal omdat de kabel belachelijk kort is. Is er daarom een langere USB kabel te koopnnzodat ik toch de Ipad kan gebruiken en opladen ?
http://www.bigdennis.com/(...)358.html?language=nlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef versteegrob het volgende:
Type vanaf de Ipad aan de stroomkabel. Verre van ideaal omdat de kabel belachelijk kort is. Is er daarom een langere USB kabel te koopnnzodat ik toch de Ipad kan gebruiken en opladen ?
Pages, Twittelator, Plants vs. Zombies, Eyewitnesss, Angry Birds en Air video. Ben op mn website een lijstje aan het maken met must-haves, merkte wel dat je begin april al door de bomen het bos niet meer zag, nu is dat helemaal erg.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef versteegrob het volgende:
Logisch, wist niet dat de helderheid zoveel scheelde, zal er eens opletten.
In de 3 maanden dat je hem nu hebt, welke apps gebruik je het meeste ?
Nope.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen met iPad EN iPhone 4: is het niet irritant? Heb je het mooie Retina-display in de iPhone 4 en dan heb je dat display van de iPad met nog een lagere pixel density dan bij de vorige iPhones.
Ja, Joikuspot downloaden.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef Xpresso het volgende:
kan ik mijn gsm als accespoint gebruiken? Ik heb een nokia N82.
Dat is inderdaad al een reden opzichquote:Op zondag 18 juli 2010 20:18 schreef jakkop het volgende:
Overigens, deze app is toch al genoeg reden om een iPad te halen![]()
OpenTTD for iPad
Mijn eerste gedachte ja!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi. Eindelijk een dock bestellen.
Definieer "sessie"...quote:Je internetgebruik in Nederland wordt per sessie gemeten en afgerond naar boven op 200 KB of een veelvoud daarvan.
En dit?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.t-mobile.nl/ipad/
Best prijzig..
Wat is een sessie? Op een iPad en iPhone is er niet iets als een sessie die je altijd zelf bepaalt. Als je MobileMe gebruikt, maakt dat ding zelf contact wanneer het nodig is. Dat betekent dus heel veel sessies?? Ooit heeft Vodafone een keer m'n Internet Blox per ongeluk uitgezet. Toen betaalde ik dus het normale tarief. Kwam neer op bijna 1200 euro voor één maand... (gelukkig gecorrigeerd). Zij rekenen ook in sessies.quote:Je internetgebruik in Nederland wordt per sessie gemeten en afgerond naar boven op 200 KB of een veelvoud daarvan.
Beide versies waar ik tussen ga kiezen kosten evenveel.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Denk je? Ik denk dat je moet mikken op de markt die wel een iPad wil, maar er geen 500 euro voor wil neerleggen. De goedkoopste versie lijkt me dan het beste.
Nou, ben benieuwd. Het moet wel iets heel goeds zijn, want anders vraag je gewoon een tweede sim aan en ben je er vanaf.quote:Ben je al een T-mobile iPhone klant? Houd dan de website in de gaten voor een speciale aanbieding.
En niet te vergeten; er zit GPS bij. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt. Ik bedoel maar, misschien kan je de iPad wel voor je op het raam plakken en dan TomTom gebruiken. En de weg zie je dan via de camera die aan de achterk... oh wacht.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah. Als dat echt je enige keuzes zijn zou ik ook gaan voor de 3G, dat vind ik meer een belangrijke feature dan wat extra geheugen.
3G is overrated als je je iPhone jailbreakt.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah. Als dat echt je enige keuzes zijn zou ik ook gaan voor de 3G, dat vind ik meer een belangrijke feature dan wat extra geheugen.
Net zoals het Nederlands eftal: met een iPad onder je arm naar muziek luisteren terwijl je het veld verkentquote:Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga tm vrijdag nog maar gewoon de hele dag mijn met iPad onder de arm lopen. Zaterdag heeft iedereen hem....
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Net zoals het Nederlands eftal: met een iPad onder je arm naar muziek luisteren terwijl je het veld verkent
200 MB zijn ze serieusquote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.t-mobile.nl/ipad/
Best prijzig..
Dat jaag ik er in een avond doorheen... Wat een faalactie.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's twee dagen redelijk gebruik...
Psies.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat jaag ik er in een avond doorheen... Wat een faalactie.
Dan kun je dus net zo goed een model zonder 3G nemen. Tegenwoordig zijn er genoeg wifi hotspots imoquote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar dan zit je toch op je lokale WiFi neem ik aan.
Dat valt me nog enorm tegen. En ik wil het risico niet lopen dat ik ergens geen connectie heb als ik dat dan echt nodig zou hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Dan kun je dus net zo goed een model zonder 3G nemen. Tegenwoordig zijn er genoeg wifi hotspots imo
Neehoor, op 3G gaat 't net zo hard. Waarom zou je dan 'anders' internetten?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Omdat er geen pre-sale komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Douwe het volgende:
Waarom gooien ze die f*cking online store niet open voor iPad pre orders't Enige wat je nu krijgt is een shoplocator
![]()
![]()
MyWi: je iPhone als wireless router gebruiken en via 3G internetten. Dit is een normale avond bij mijn vriendin (die geen Wifi heeft)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Iemand heeft in je oor gefluisterd dat dat niet gebeuren gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:29 schreef Douwe het volgende:
Dan zouden ze alsnog de store donderdag moeten openzetten voor orders, anders heb je hem alsnog niet vrijdag.
Relax, het komt goed. Hou de website in de gaten donderdag, of bestel anders vrijdag zo snel mogelijk. Ik zou het niet wagen ergens in de rij gaan staan, heb van veel mensen gehoord dat de voorraden nihil zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Douwe het volgende:
NeeMaar ik vind het gewoon vervelend, ik wil dat ding verdomme hebben, laat me dat ding dan verdomme ook gewoon nu bestellen
UPS doet vaak de bezorging, Uit ervaring weet ik dat dat erg vaak goed gaat. De kapotte iMacs daargelatenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Douwe het volgende:
Daarom. Moet bovendien gewoon werken vrijdag, die iPad moet ergens van betaald wordenHopen dat de posterijen een beetje opschieten dan en ze hem zaterdag gewoon eventjes bij me aan de deur afleveren
Ach, dan heb je nog je iPhonequote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat valt me nog enorm tegen. En ik wil het risico niet lopen dat ik ergens geen connectie heb als ik dat dan echt nodig zou hebben.
Nope. Je moet hem wel eerst jailbreaken en dan kun je hem via Cydia downloaden. Ik meen dat er een cracked version rondgaat voor 3.1.x; voor de 4.0 versie kun je een trial van vijf dagen downloaden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:24 schreef versteegrob het volgende:
Hey Walter, mywi is dat een gedoe om op je iPhone te zetten ?
Thnx!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ach, dan heb je nog je iPhone![]()
offtopic; leuke foto's
10 dollar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope. Je moet hem wel eerst jailbreaken en dan kun je hem via Cydia downloaden. Ik meen dat er een cracked version rondgaat voor 3.1.x; voor de 4.0 versie kun je een trial van vijf dagen downloaden.
Daarna moet je er voor betalen (ik meen 19 dollar, maar da's goedkoper dan een 3G chip in je iPad). Of gewoon de datum van je iPhone terugzetten, want dan blijft MyWi denken dat je nog steeds in trial mode bent
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje aan de kenners: Wat kan een nadeel van jailbreaken zijn en is dat nadeel anders op de Iphone en de Ipad?
En het grote voordeel bij de Ipad (zonder3G) is dat je zelf gedownloade apps kunt gebruiken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Remzz het volgende:
Toch maar even naar Munster gereden voor en iPad 32 gig wifi, hij is heel erg mooi
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://mashable.com/2010/07/20/ipad-revenue/. Da's een derde meer dan de omzet uit iPods...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Overigens ook wel lekker dat je binnenkort niet meer aangegaapt wordt in de trein als je een film kijkt op je iPad.
En dat kan gewoon door er een account voor aan te maken, of beperken ze toegang op basis van IP bijvoorbeeld? En betaling op de Amerikaanse store, dat is dan met credit card?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor series en films zal je je moeten richten tot de Amerikaanse iTunes Store, Nederland (en rest van Europa bijna) loopt daar hopeloos in achter.
Ga op je iPad naar de US store en maak daar een account aan (keuze bij inloggen). Je hoeft dan geen creditcard op te geven. Via eBay bestel je giftcards voor de US Store. Werkt perfect.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat kan gewoon door er een account voor aan te maken, of beperken ze toegang op basis van IP bijvoorbeeld? En betaling op de Amerikaanse store, dat is dan met credit card?
aannemende dat de films en series worden gekocht en niet via andere kanalen binnen worden gehaaldquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor series en films zal je je moeten richten tot de Amerikaanse iTunes Store, Nederland (en rest van Europa bijna) loopt daar hopeloos in achter.
Uh...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Remzz het volgende:
Wat een apparaat, vooral Safari en Youtube ik kan me niet voorstellen dat dat sneller gaat op welke computer dan ook
mwahquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Remzz het volgende:
Wat een apparaat, vooral Safari en Youtube ik kan me niet voorstellen dat dat sneller gaat op welke computer dan ook
quote:Hoi Rob,
Achter de schermen zijn ze bij Sanoma hard bezig om de bladen klaar te maken voor de iPad. Ook NUsport dus. De hoop is dat het allemaal zo snel mogelijk klaar is. In de toekomst zal ook NUsport zeker digitaal te lezen zijn, maar ik durf je nog niet precies te zeggen wanneer dat kan.
Groeten,
Jasper Boks, chef NUsport
Prepaid kaartje en blox activeren idd. Zit je ook niet aan abo vast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
waarom een apart ipad abo nemen en niet gewoon bijv. bij vodafone een blox activeren voor onbeperkt internet? ben je voor een tientje klaar
Die mogelijkheid had ik nog niet bekeken. Het klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
waarom een apart ipad abo nemen en niet gewoon bijv. bij vodafone een blox activeren voor onbeperkt internet? ben je voor een tientje klaar
Ik heb deze ook even geprobeerd. Ik vind de keuze voor facebook en twitter als bronnen wel vaag. Als ie rss-feeds kan, dan heb je veel meer content.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef retorbrapi het volgende:
Dit soort apps maakt de iPad geniaal, en zal je gewoon niet tegenkomen op je HP Windows 7 slate.
Helaas zijn de servers overbelast :/quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef retorbrapi het volgende:
Dit soort apps maakt de iPad geniaal, en zal je gewoon niet tegenkomen op je HP Windows 7 slate.
Sommige APR's gaan ook om 8 uur openquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Even naar de lokale Apple-leverancier gegaan: die kregen er voor vrijdag geen: Apple had beloten hen niet te bevoorraden. Toen ik vroeg over er andere zaken in de buurt er wel kregen zei hij ontwijkend dat de meeste zaken zoiets hadden. Ik kon beter een maadn of drie wachtten.
Eventjes naar de Saturn iets verderop gelopen en die krijgen er vrijdag dus wel binnen. Erg genoeg zijn ze zelfs om acht uur s'morgens open om er maar voor te zorgen dat hun voorraad al is uitverkocht voordat mensen zoals ik zich eens uit bed gaan slepen. Nouja, geeft wat extra bedenktijd. Ik zag dat ze ook i-pod touch'en in de aanbieding hadden :-).
Gewoon wachten!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Nintendo DSquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Ik nog steeds niet ....quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zowel FB als twitter kunnen inloggen in Flipboard. Gave app
Yup, ziet strak uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Nice.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Zelfde klacht hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom gaat gvd iedere keer als ik uitlog van de VS naar de NL store mijn iPad naar iTunes ipv AppStore?!
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Kneus ben ik ook, krijg ik een SIM van Vodafone, wil ik hem uiteraard op microformaat knippen, verneuk ik het (al weet ik niet hoe), hij doet het gewoon niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275
Laat je geen iPad-abo aansmerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar voor die er is ben je 3 weken verder.
Ik loop wel ff langs bij een winkel, als het goed is doen ze niet moeilijk over een nieuwe sim.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat je geen iPad-abo aansmeren.
Niet voor Vodafone prepaid kaartje gekozen? Dan zou je niet aan abo vastzittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb dus al een abo.
Alleen nu geen werkende sim.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
iPAd, ook handig als digitaal fotolijstje....
[ afbeelding ]
iCentre?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Gaat leuk worden morgen, m'n winkel gaat om 8 uur open, ikzelf begin gelukkig om 10 uur.
Geen van beide, en koop een netbook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik twijfel nog.... Of ik koop een iPad, of ik rij binnekort naar België/Frankrijk en haal voor 100 euro meer een iPhone 4......
Of allebei gewoon![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen van beide, en koop een netbook.
Een netbook is zwak. Dan moet-ie ook voor een goede laptop gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen van beide, en koop een netbook.
Heb je al een 3G[S]? Dan kan je die verkopen zodra je de iPhone 4 hebt. Dan hoef je nog maar een klein beetje bij te leggen voor de iPad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik twijfel nog.... Of ik koop een iPad, of ik rij binnekort naar België/Frankrijk en haal voor 100 euro meer een iPhone 4......
Of allebei gewoon![]()
![]()
Je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een glimmend scherm houden en dat ze niet native flash gaan ondersteunen. USB is camera connection kit eigenlijk en die gaan ze er ook niet gewoon instoppen. Camera komt er vast wel in. Misschien zelfs een Full HD scherm (om de ppi omhoog te draaien). Je kan ook op 512 MB ram rekenen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik 'm aan ga schaffen.
Aan de ene kant denk ik best dat ik 't een handig apparaatje is, zeker om mee te nemen. Heb nu een vrije zware 15,6 inch laptop met een batterij die nog geen 3 uur mee gaat, wat ook de redenen zijn waarom ik 'm nooit meeneem de deur uit. Met zo'n iPad kan dat allemaal prima en veel meer dan een beetje internetten doe ik toch niet.
Maar aan de andere kant ben je toch zo weer 600 tot 700 euro kwijt (weet niet precies hoeveel de accessoires kosten, maar ik wil dan toch wel minstens een dock en een fatsoenlijke beschermhoes) en zie ik mezelf dat ding na 2 maanden ook wel weer in een hoekje laten verstoffen omdat het toch wel wint op de meeste fronten.
Daarnaast, als er over een jaar een iPad uitkomt die net eventjes wat beter is uitgewerkt (het ontbreken van flash, usb en camera, wat beter te kunnen gebruiken in de zon), voel ik me natuurlijk weer genaaid
Bedankt voor je reactie, als ik het zo lees dan lost een nieuwe iPad de meeste problemen toch niet echt op. En als ik 'm nu koop zo ik er ook al een jaar langer plezier van hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een glimmend scherm houden en dat ze niet native flash gaan ondersteunen. USB is camera connection kit eigenlijk en die gaan ze er ook niet gewoon instoppen. Camera komt er vast wel in. Misschien zelfs een Full HD scherm (om de ppi omhoog te draaien). Je kan ook op 512 MB ram rekenen.
Ik zou gewoon voor de iPhone 4 gaan: heb je altijd bij, heeft twee camera's en een super mooi scherm. En dan als je de iPhone 4 hebt gewoon elk maand een beetje geld opzij zetten voor de iPad en dan volgend jaar iPad 2 kopen met 512 MB ram, nieuwe camera en andere nieuwe features (zoals de gyroscoop). iPhone 4 heeft op het moment meer te bieden.
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef retorbrapi het volgende:
Komt er dan ook eindelijk een Nederlands iBooks aanbod of is dat net zo'n hopeloze zaak als de iTunes films en tv-series?
Ik denk dat ik wel te vinden zal zijn bij MM Alexandrium, alleen niet voor 12 uur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wie is er morgenochtend in Rotterdam bij één van de APR's?
Ik ben er waarschijnlijk om wat foto's te schieten voor omt, succes rij-standers!
Oke thanks!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iFactors op de lijnbaan (opent om 8 uur)
Machouse (Stationsplein, bij CS) opent om 9 uur met ontbijt.
Hahaha, ja daar heb je ook gelijk in!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik denk dat je godvergeten blij mag zijn als er left-overs zijn van de iPadvoorraad
Succes!
Vergeet je de tax niet? Zijn nog steeds vrij streng!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik laat gewoon vriendinnetje die nu in Amerika zit een iPad mee nemenHeb ik voor 550 euro een 64 gb iPad
Ik snap nooit waarom Apple je alles helemaal opnieuw laat downloadenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Remzz het volgende:
Lekker trouwens die updates van Apple, gisteren voor de iPhone 300 MB, nu voor de iPad 450 MB
Om problemen te voorkomen zoals windows je die geeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom Apple je alles helemaal opnieuw laat downloaden
Dus Apple geeft toe te incompetent te zijn om een fatsoenlijke update te programmeren...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:47 schreef Costarican het volgende:
[..]
Om problemen te voorkomen zoals windows je die geeft.
Dan heb ik het over problemen als: HELP, hij doet het niet meer na mijn update.
of HELP IK KAN NIET UPDATEN
Naja Apple zal natuurlijk nooit kunnen tippen aan kwalitatieve Microsoft updates zoals Vista.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus Apple geeft toe te incompetent te zijn om een fatsoenlijke update te programmeren...
MS is stom hahaha!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:11 schreef retorbrapi het volgende:
Ik wist wel dat anti's dit topic volgen, en dan lekker toehappen zodra iemand iets over MS roept
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:12 schreef Douwe het volgende:
Terwijl de iCentres inmiddels al volop iPads verkopen zijn de poorten van de online store nog steeds gesloten... Aaaaaargh
quote:Volgens bedrijfsleider Karol Kusters is er bewust voor gekozen de iPad nog niet online te verkopen.
eerst de voorraden in de winkels op maken, denk ik. Zoo ook niet goed zijn voor de rijen voor de deurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef capricia het volgende:
[..]
VInd het ook maar vreemd.
Van nu.nl
[..]
Ik heb nog een iPhone 4 om mee te showenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat wij, early-adopters, nu niet meer exclusief zijn
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat wij, early-adopters, nu niet meer exclusief zijn
Enjoy itquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef capricia het volgende:
Ik heb hem...ben zo blij als een kind!
Wel veel mensen in de winkel, maar geen rijen of zo. Genoeg ipads op voorraad bij de Saturn in LR.
*grom*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb nog een iPhone 4 om mee te showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |