quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Overigens ook wel lekker dat je binnenkort niet meer aangegaapt wordt in de trein als je een film kijkt op je iPad.
En dat kan gewoon door er een account voor aan te maken, of beperken ze toegang op basis van IP bijvoorbeeld? En betaling op de Amerikaanse store, dat is dan met credit card?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor series en films zal je je moeten richten tot de Amerikaanse iTunes Store, Nederland (en rest van Europa bijna) loopt daar hopeloos in achter.
Ga op je iPad naar de US store en maak daar een account aan (keuze bij inloggen). Je hoeft dan geen creditcard op te geven. Via eBay bestel je giftcards voor de US Store. Werkt perfect.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat kan gewoon door er een account voor aan te maken, of beperken ze toegang op basis van IP bijvoorbeeld? En betaling op de Amerikaanse store, dat is dan met credit card?
aannemende dat de films en series worden gekocht en niet via andere kanalen binnen worden gehaaldquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor series en films zal je je moeten richten tot de Amerikaanse iTunes Store, Nederland (en rest van Europa bijna) loopt daar hopeloos in achter.
Uh...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Remzz het volgende:
Wat een apparaat, vooral Safari en Youtube ik kan me niet voorstellen dat dat sneller gaat op welke computer dan ook
mwahquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Remzz het volgende:
Wat een apparaat, vooral Safari en Youtube ik kan me niet voorstellen dat dat sneller gaat op welke computer dan ook
quote:Hoi Rob,
Achter de schermen zijn ze bij Sanoma hard bezig om de bladen klaar te maken voor de iPad. Ook NUsport dus. De hoop is dat het allemaal zo snel mogelijk klaar is. In de toekomst zal ook NUsport zeker digitaal te lezen zijn, maar ik durf je nog niet precies te zeggen wanneer dat kan.
Groeten,
Jasper Boks, chef NUsport
Prepaid kaartje en blox activeren idd. Zit je ook niet aan abo vast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
waarom een apart ipad abo nemen en niet gewoon bijv. bij vodafone een blox activeren voor onbeperkt internet? ben je voor een tientje klaar
Die mogelijkheid had ik nog niet bekeken. Het klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
waarom een apart ipad abo nemen en niet gewoon bijv. bij vodafone een blox activeren voor onbeperkt internet? ben je voor een tientje klaar
Ik heb deze ook even geprobeerd. Ik vind de keuze voor facebook en twitter als bronnen wel vaag. Als ie rss-feeds kan, dan heb je veel meer content.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef retorbrapi het volgende:
Dit soort apps maakt de iPad geniaal, en zal je gewoon niet tegenkomen op je HP Windows 7 slate.
Helaas zijn de servers overbelast :/quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef retorbrapi het volgende:
Dit soort apps maakt de iPad geniaal, en zal je gewoon niet tegenkomen op je HP Windows 7 slate.
Sommige APR's gaan ook om 8 uur openquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Even naar de lokale Apple-leverancier gegaan: die kregen er voor vrijdag geen: Apple had beloten hen niet te bevoorraden. Toen ik vroeg over er andere zaken in de buurt er wel kregen zei hij ontwijkend dat de meeste zaken zoiets hadden. Ik kon beter een maadn of drie wachtten.
Eventjes naar de Saturn iets verderop gelopen en die krijgen er vrijdag dus wel binnen. Erg genoeg zijn ze zelfs om acht uur s'morgens open om er maar voor te zorgen dat hun voorraad al is uitverkocht voordat mensen zoals ik zich eens uit bed gaan slepen. Nouja, geeft wat extra bedenktijd. Ik zag dat ze ook i-pod touch'en in de aanbieding hadden :-).
Gewoon wachten!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Nintendo DSquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Ik nog steeds niet ....quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zowel FB als twitter kunnen inloggen in Flipboard. Gave app
Yup, ziet strak uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Nice.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Zelfde klacht hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom gaat gvd iedere keer als ik uitlog van de VS naar de NL store mijn iPad naar iTunes ipv AppStore?!
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Kneus ben ik ook, krijg ik een SIM van Vodafone, wil ik hem uiteraard op microformaat knippen, verneuk ik het (al weet ik niet hoe), hij doet het gewoon niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275
Laat je geen iPad-abo aansmerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar voor die er is ben je 3 weken verder.
Ik loop wel ff langs bij een winkel, als het goed is doen ze niet moeilijk over een nieuwe sim.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat je geen iPad-abo aansmeren.
Niet voor Vodafone prepaid kaartje gekozen? Dan zou je niet aan abo vastzittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb dus al een abo.
Alleen nu geen werkende sim.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
iPAd, ook handig als digitaal fotolijstje....
[ afbeelding ]
iCentre?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Gaat leuk worden morgen, m'n winkel gaat om 8 uur open, ikzelf begin gelukkig om 10 uur.
Geen van beide, en koop een netbook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik twijfel nog.... Of ik koop een iPad, of ik rij binnekort naar België/Frankrijk en haal voor 100 euro meer een iPhone 4......
Of allebei gewoon![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen van beide, en koop een netbook.
Een netbook is zwak. Dan moet-ie ook voor een goede laptop gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen van beide, en koop een netbook.
Heb je al een 3G[S]? Dan kan je die verkopen zodra je de iPhone 4 hebt. Dan hoef je nog maar een klein beetje bij te leggen voor de iPad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik twijfel nog.... Of ik koop een iPad, of ik rij binnekort naar België/Frankrijk en haal voor 100 euro meer een iPhone 4......
Of allebei gewoon![]()
![]()
Je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een glimmend scherm houden en dat ze niet native flash gaan ondersteunen. USB is camera connection kit eigenlijk en die gaan ze er ook niet gewoon instoppen. Camera komt er vast wel in. Misschien zelfs een Full HD scherm (om de ppi omhoog te draaien). Je kan ook op 512 MB ram rekenen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik 'm aan ga schaffen.
Aan de ene kant denk ik best dat ik 't een handig apparaatje is, zeker om mee te nemen. Heb nu een vrije zware 15,6 inch laptop met een batterij die nog geen 3 uur mee gaat, wat ook de redenen zijn waarom ik 'm nooit meeneem de deur uit. Met zo'n iPad kan dat allemaal prima en veel meer dan een beetje internetten doe ik toch niet.
Maar aan de andere kant ben je toch zo weer 600 tot 700 euro kwijt (weet niet precies hoeveel de accessoires kosten, maar ik wil dan toch wel minstens een dock en een fatsoenlijke beschermhoes) en zie ik mezelf dat ding na 2 maanden ook wel weer in een hoekje laten verstoffen omdat het toch wel wint op de meeste fronten.
Daarnaast, als er over een jaar een iPad uitkomt die net eventjes wat beter is uitgewerkt (het ontbreken van flash, usb en camera, wat beter te kunnen gebruiken in de zon), voel ik me natuurlijk weer genaaid
Bedankt voor je reactie, als ik het zo lees dan lost een nieuwe iPad de meeste problemen toch niet echt op. En als ik 'm nu koop zo ik er ook al een jaar langer plezier van hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een glimmend scherm houden en dat ze niet native flash gaan ondersteunen. USB is camera connection kit eigenlijk en die gaan ze er ook niet gewoon instoppen. Camera komt er vast wel in. Misschien zelfs een Full HD scherm (om de ppi omhoog te draaien). Je kan ook op 512 MB ram rekenen.
Ik zou gewoon voor de iPhone 4 gaan: heb je altijd bij, heeft twee camera's en een super mooi scherm. En dan als je de iPhone 4 hebt gewoon elk maand een beetje geld opzij zetten voor de iPad en dan volgend jaar iPad 2 kopen met 512 MB ram, nieuwe camera en andere nieuwe features (zoals de gyroscoop). iPhone 4 heeft op het moment meer te bieden.
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef retorbrapi het volgende:
Komt er dan ook eindelijk een Nederlands iBooks aanbod of is dat net zo'n hopeloze zaak als de iTunes films en tv-series?
Ik denk dat ik wel te vinden zal zijn bij MM Alexandrium, alleen niet voor 12 uur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wie is er morgenochtend in Rotterdam bij één van de APR's?
Ik ben er waarschijnlijk om wat foto's te schieten voor omt, succes rij-standers!
Oke thanks!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iFactors op de lijnbaan (opent om 8 uur)
Machouse (Stationsplein, bij CS) opent om 9 uur met ontbijt.
Hahaha, ja daar heb je ook gelijk in!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik denk dat je godvergeten blij mag zijn als er left-overs zijn van de iPadvoorraad
Succes!
Vergeet je de tax niet? Zijn nog steeds vrij streng!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik laat gewoon vriendinnetje die nu in Amerika zit een iPad mee nemenHeb ik voor 550 euro een 64 gb iPad
Ik snap nooit waarom Apple je alles helemaal opnieuw laat downloadenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Remzz het volgende:
Lekker trouwens die updates van Apple, gisteren voor de iPhone 300 MB, nu voor de iPad 450 MB
Om problemen te voorkomen zoals windows je die geeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom Apple je alles helemaal opnieuw laat downloaden
Dus Apple geeft toe te incompetent te zijn om een fatsoenlijke update te programmeren...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:47 schreef Costarican het volgende:
[..]
Om problemen te voorkomen zoals windows je die geeft.
Dan heb ik het over problemen als: HELP, hij doet het niet meer na mijn update.
of HELP IK KAN NIET UPDATEN
Naja Apple zal natuurlijk nooit kunnen tippen aan kwalitatieve Microsoft updates zoals Vista.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus Apple geeft toe te incompetent te zijn om een fatsoenlijke update te programmeren...
MS is stom hahaha!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:11 schreef retorbrapi het volgende:
Ik wist wel dat anti's dit topic volgen, en dan lekker toehappen zodra iemand iets over MS roept
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:12 schreef Douwe het volgende:
Terwijl de iCentres inmiddels al volop iPads verkopen zijn de poorten van de online store nog steeds gesloten... Aaaaaargh
quote:Volgens bedrijfsleider Karol Kusters is er bewust voor gekozen de iPad nog niet online te verkopen.
eerst de voorraden in de winkels op maken, denk ik. Zoo ook niet goed zijn voor de rijen voor de deurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef capricia het volgende:
[..]
VInd het ook maar vreemd.
Van nu.nl
[..]
Ik heb nog een iPhone 4 om mee te showenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat wij, early-adopters, nu niet meer exclusief zijn
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat wij, early-adopters, nu niet meer exclusief zijn
Enjoy itquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef capricia het volgende:
Ik heb hem...ben zo blij als een kind!
Wel veel mensen in de winkel, maar geen rijen of zo. Genoeg ipads op voorraad bij de Saturn in LR.
*grom*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb nog een iPhone 4 om mee te showen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |