Iemand heeft in je oor gefluisterd dat dat niet gebeuren gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:29 schreef Douwe het volgende:
Dan zouden ze alsnog de store donderdag moeten openzetten voor orders, anders heb je hem alsnog niet vrijdag.
Relax, het komt goed. Hou de website in de gaten donderdag, of bestel anders vrijdag zo snel mogelijk. Ik zou het niet wagen ergens in de rij gaan staan, heb van veel mensen gehoord dat de voorraden nihil zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Douwe het volgende:
NeeMaar ik vind het gewoon vervelend, ik wil dat ding verdomme hebben, laat me dat ding dan verdomme ook gewoon nu bestellen
UPS doet vaak de bezorging, Uit ervaring weet ik dat dat erg vaak goed gaat. De kapotte iMacs daargelatenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Douwe het volgende:
Daarom. Moet bovendien gewoon werken vrijdag, die iPad moet ergens van betaald wordenHopen dat de posterijen een beetje opschieten dan en ze hem zaterdag gewoon eventjes bij me aan de deur afleveren
Ach, dan heb je nog je iPhonequote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat valt me nog enorm tegen. En ik wil het risico niet lopen dat ik ergens geen connectie heb als ik dat dan echt nodig zou hebben.
Nope. Je moet hem wel eerst jailbreaken en dan kun je hem via Cydia downloaden. Ik meen dat er een cracked version rondgaat voor 3.1.x; voor de 4.0 versie kun je een trial van vijf dagen downloaden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:24 schreef versteegrob het volgende:
Hey Walter, mywi is dat een gedoe om op je iPhone te zetten ?
Thnx!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ach, dan heb je nog je iPhone![]()
offtopic; leuke foto's
10 dollar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope. Je moet hem wel eerst jailbreaken en dan kun je hem via Cydia downloaden. Ik meen dat er een cracked version rondgaat voor 3.1.x; voor de 4.0 versie kun je een trial van vijf dagen downloaden.
Daarna moet je er voor betalen (ik meen 19 dollar, maar da's goedkoper dan een 3G chip in je iPad). Of gewoon de datum van je iPhone terugzetten, want dan blijft MyWi denken dat je nog steeds in trial mode bent
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje aan de kenners: Wat kan een nadeel van jailbreaken zijn en is dat nadeel anders op de Iphone en de Ipad?
En het grote voordeel bij de Ipad (zonder3G) is dat je zelf gedownloade apps kunt gebruiken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Remzz het volgende:
Toch maar even naar Munster gereden voor en iPad 32 gig wifi, hij is heel erg mooi
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://mashable.com/2010/07/20/ipad-revenue/. Da's een derde meer dan de omzet uit iPods...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Overigens ook wel lekker dat je binnenkort niet meer aangegaapt wordt in de trein als je een film kijkt op je iPad.
En dat kan gewoon door er een account voor aan te maken, of beperken ze toegang op basis van IP bijvoorbeeld? En betaling op de Amerikaanse store, dat is dan met credit card?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor series en films zal je je moeten richten tot de Amerikaanse iTunes Store, Nederland (en rest van Europa bijna) loopt daar hopeloos in achter.
Ga op je iPad naar de US store en maak daar een account aan (keuze bij inloggen). Je hoeft dan geen creditcard op te geven. Via eBay bestel je giftcards voor de US Store. Werkt perfect.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat kan gewoon door er een account voor aan te maken, of beperken ze toegang op basis van IP bijvoorbeeld? En betaling op de Amerikaanse store, dat is dan met credit card?
aannemende dat de films en series worden gekocht en niet via andere kanalen binnen worden gehaaldquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor series en films zal je je moeten richten tot de Amerikaanse iTunes Store, Nederland (en rest van Europa bijna) loopt daar hopeloos in achter.
Uh...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Remzz het volgende:
Wat een apparaat, vooral Safari en Youtube ik kan me niet voorstellen dat dat sneller gaat op welke computer dan ook
mwahquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Remzz het volgende:
Wat een apparaat, vooral Safari en Youtube ik kan me niet voorstellen dat dat sneller gaat op welke computer dan ook
quote:Hoi Rob,
Achter de schermen zijn ze bij Sanoma hard bezig om de bladen klaar te maken voor de iPad. Ook NUsport dus. De hoop is dat het allemaal zo snel mogelijk klaar is. In de toekomst zal ook NUsport zeker digitaal te lezen zijn, maar ik durf je nog niet precies te zeggen wanneer dat kan.
Groeten,
Jasper Boks, chef NUsport
Prepaid kaartje en blox activeren idd. Zit je ook niet aan abo vast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
waarom een apart ipad abo nemen en niet gewoon bijv. bij vodafone een blox activeren voor onbeperkt internet? ben je voor een tientje klaar
Die mogelijkheid had ik nog niet bekeken. Het klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
waarom een apart ipad abo nemen en niet gewoon bijv. bij vodafone een blox activeren voor onbeperkt internet? ben je voor een tientje klaar
Ik heb deze ook even geprobeerd. Ik vind de keuze voor facebook en twitter als bronnen wel vaag. Als ie rss-feeds kan, dan heb je veel meer content.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef retorbrapi het volgende:
Dit soort apps maakt de iPad geniaal, en zal je gewoon niet tegenkomen op je HP Windows 7 slate.
Helaas zijn de servers overbelast :/quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef retorbrapi het volgende:
Dit soort apps maakt de iPad geniaal, en zal je gewoon niet tegenkomen op je HP Windows 7 slate.
Sommige APR's gaan ook om 8 uur openquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Even naar de lokale Apple-leverancier gegaan: die kregen er voor vrijdag geen: Apple had beloten hen niet te bevoorraden. Toen ik vroeg over er andere zaken in de buurt er wel kregen zei hij ontwijkend dat de meeste zaken zoiets hadden. Ik kon beter een maadn of drie wachtten.
Eventjes naar de Saturn iets verderop gelopen en die krijgen er vrijdag dus wel binnen. Erg genoeg zijn ze zelfs om acht uur s'morgens open om er maar voor te zorgen dat hun voorraad al is uitverkocht voordat mensen zoals ik zich eens uit bed gaan slepen. Nouja, geeft wat extra bedenktijd. Ik zag dat ze ook i-pod touch'en in de aanbieding hadden :-).
Gewoon wachten!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Nintendo DSquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Ik nog steeds niet ....quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zowel FB als twitter kunnen inloggen in Flipboard. Gave app
Yup, ziet strak uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Nice.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Zelfde klacht hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom gaat gvd iedere keer als ik uitlog van de VS naar de NL store mijn iPad naar iTunes ipv AppStore?!
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Kneus ben ik ook, krijg ik een SIM van Vodafone, wil ik hem uiteraard op microformaat knippen, verneuk ik het (al weet ik niet hoe), hij doet het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |