Gewoon wachten!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Nintendo DSquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. eigenlijk wil ik gewoon wachten op een iPad dual. 2 schermen naast elkaar die je opent als een boek
. Kan je 2 pagina's naast elkaar houden
. of op zijn kant en dan de onderste als toetsenbord gebruiken
.
Ik nog steeds niet ....quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zowel FB als twitter kunnen inloggen in Flipboard. Gave app
Yup, ziet strak uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Nice.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Remzz het volgende:
NU app voor de iPad is er vanaf vandaag, werkt mooi
Zelfde klacht hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom gaat gvd iedere keer als ik uitlog van de VS naar de NL store mijn iPad naar iTunes ipv AppStore?!
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Kneus ben ik ook, krijg ik een SIM van Vodafone, wil ik hem uiteraard op microformaat knippen, verneuk ik het (al weet ik niet hoe), hij doet het gewoon niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Voor onhandige mensen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275
Laat je geen iPad-abo aansmerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar voor die er is ben je 3 weken verder.
Ik loop wel ff langs bij een winkel, als het goed is doen ze niet moeilijk over een nieuwe sim.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat je geen iPad-abo aansmeren.
Niet voor Vodafone prepaid kaartje gekozen? Dan zou je niet aan abo vastzittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb dus al een abo.
Alleen nu geen werkende sim.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
iPAd, ook handig als digitaal fotolijstje....
[ afbeelding ]
iCentre?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Gaat leuk worden morgen, m'n winkel gaat om 8 uur open, ikzelf begin gelukkig om 10 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |