Neehoor, op 3G gaat 't net zo hard. Waarom zou je dan 'anders' internetten?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar dan zit je toch op je lokale WiFi neem ik aan.
Omdat er geen pre-sale komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Douwe het volgende:
Waarom gooien ze die f*cking online store niet open voor iPad pre orders't Enige wat je nu krijgt is een shoplocator
![]()
![]()
MyWi: je iPhone als wireless router gebruiken en via 3G internetten. Dit is een normale avond bij mijn vriendin (die geen Wifi heeft)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar dan zit je toch op je lokale WiFi neem ik aan.
Iemand heeft in je oor gefluisterd dat dat niet gebeuren gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:29 schreef Douwe het volgende:
Dan zouden ze alsnog de store donderdag moeten openzetten voor orders, anders heb je hem alsnog niet vrijdag.
Relax, het komt goed. Hou de website in de gaten donderdag, of bestel anders vrijdag zo snel mogelijk. Ik zou het niet wagen ergens in de rij gaan staan, heb van veel mensen gehoord dat de voorraden nihil zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Douwe het volgende:
NeeMaar ik vind het gewoon vervelend, ik wil dat ding verdomme hebben, laat me dat ding dan verdomme ook gewoon nu bestellen
UPS doet vaak de bezorging, Uit ervaring weet ik dat dat erg vaak goed gaat. De kapotte iMacs daargelatenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Douwe het volgende:
Daarom. Moet bovendien gewoon werken vrijdag, die iPad moet ergens van betaald wordenHopen dat de posterijen een beetje opschieten dan en ze hem zaterdag gewoon eventjes bij me aan de deur afleveren
Ach, dan heb je nog je iPhonequote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat valt me nog enorm tegen. En ik wil het risico niet lopen dat ik ergens geen connectie heb als ik dat dan echt nodig zou hebben.
Nope. Je moet hem wel eerst jailbreaken en dan kun je hem via Cydia downloaden. Ik meen dat er een cracked version rondgaat voor 3.1.x; voor de 4.0 versie kun je een trial van vijf dagen downloaden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:24 schreef versteegrob het volgende:
Hey Walter, mywi is dat een gedoe om op je iPhone te zetten ?
Thnx!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ach, dan heb je nog je iPhone![]()
offtopic; leuke foto's
10 dollar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope. Je moet hem wel eerst jailbreaken en dan kun je hem via Cydia downloaden. Ik meen dat er een cracked version rondgaat voor 3.1.x; voor de 4.0 versie kun je een trial van vijf dagen downloaden.
Daarna moet je er voor betalen (ik meen 19 dollar, maar da's goedkoper dan een 3G chip in je iPad). Of gewoon de datum van je iPhone terugzetten, want dan blijft MyWi denken dat je nog steeds in trial mode bent
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje aan de kenners: Wat kan een nadeel van jailbreaken zijn en is dat nadeel anders op de Iphone en de Ipad?
En het grote voordeel bij de Ipad (zonder3G) is dat je zelf gedownloade apps kunt gebruiken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Remzz het volgende:
Toch maar even naar Munster gereden voor en iPad 32 gig wifi, hij is heel erg mooi
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://mashable.com/2010/07/20/ipad-revenue/. Da's een derde meer dan de omzet uit iPods...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |