Definieer "sessie"...quote:Je internetgebruik in Nederland wordt per sessie gemeten en afgerond naar boven op 200 KB of een veelvoud daarvan.
En dit?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.t-mobile.nl/ipad/
Best prijzig..
Wat is een sessie? Op een iPad en iPhone is er niet iets als een sessie die je altijd zelf bepaalt. Als je MobileMe gebruikt, maakt dat ding zelf contact wanneer het nodig is. Dat betekent dus heel veel sessies?? Ooit heeft Vodafone een keer m'n Internet Blox per ongeluk uitgezet. Toen betaalde ik dus het normale tarief. Kwam neer op bijna 1200 euro voor één maand... (gelukkig gecorrigeerd). Zij rekenen ook in sessies.quote:Je internetgebruik in Nederland wordt per sessie gemeten en afgerond naar boven op 200 KB of een veelvoud daarvan.
Beide versies waar ik tussen ga kiezen kosten evenveel.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Denk je? Ik denk dat je moet mikken op de markt die wel een iPad wil, maar er geen 500 euro voor wil neerleggen. De goedkoopste versie lijkt me dan het beste.
Nou, ben benieuwd. Het moet wel iets heel goeds zijn, want anders vraag je gewoon een tweede sim aan en ben je er vanaf.quote:Ben je al een T-mobile iPhone klant? Houd dan de website in de gaten voor een speciale aanbieding.
En niet te vergeten; er zit GPS bij. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt. Ik bedoel maar, misschien kan je de iPad wel voor je op het raam plakken en dan TomTom gebruiken. En de weg zie je dan via de camera die aan de achterk... oh wacht.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah. Als dat echt je enige keuzes zijn zou ik ook gaan voor de 3G, dat vind ik meer een belangrijke feature dan wat extra geheugen.
3G is overrated als je je iPhone jailbreakt.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah. Als dat echt je enige keuzes zijn zou ik ook gaan voor de 3G, dat vind ik meer een belangrijke feature dan wat extra geheugen.
Net zoals het Nederlands eftal: met een iPad onder je arm naar muziek luisteren terwijl je het veld verkentquote:Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga tm vrijdag nog maar gewoon de hele dag mijn met iPad onder de arm lopen. Zaterdag heeft iedereen hem....
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Net zoals het Nederlands eftal: met een iPad onder je arm naar muziek luisteren terwijl je het veld verkent
200 MB zijn ze serieusquote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.t-mobile.nl/ipad/
Best prijzig..
Dat jaag ik er in een avond doorheen... Wat een faalactie.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's twee dagen redelijk gebruik...
Psies.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat jaag ik er in een avond doorheen... Wat een faalactie.
Dan kun je dus net zo goed een model zonder 3G nemen. Tegenwoordig zijn er genoeg wifi hotspots imoquote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar dan zit je toch op je lokale WiFi neem ik aan.
Dat valt me nog enorm tegen. En ik wil het risico niet lopen dat ik ergens geen connectie heb als ik dat dan echt nodig zou hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Dan kun je dus net zo goed een model zonder 3G nemen. Tegenwoordig zijn er genoeg wifi hotspots imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |