http://www.bigdennis.com/(...)358.html?language=nlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef versteegrob het volgende:
Type vanaf de Ipad aan de stroomkabel. Verre van ideaal omdat de kabel belachelijk kort is. Is er daarom een langere USB kabel te koopnnzodat ik toch de Ipad kan gebruiken en opladen ?
Pages, Twittelator, Plants vs. Zombies, Eyewitnesss, Angry Birds en Air video. Ben op mn website een lijstje aan het maken met must-haves, merkte wel dat je begin april al door de bomen het bos niet meer zag, nu is dat helemaal erg.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef versteegrob het volgende:
Logisch, wist niet dat de helderheid zoveel scheelde, zal er eens opletten.
In de 3 maanden dat je hem nu hebt, welke apps gebruik je het meeste ?
Nope.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:19 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen met iPad EN iPhone 4: is het niet irritant? Heb je het mooie Retina-display in de iPhone 4 en dan heb je dat display van de iPad met nog een lagere pixel density dan bij de vorige iPhones.
Ja, Joikuspot downloaden.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef Xpresso het volgende:
kan ik mijn gsm als accespoint gebruiken? Ik heb een nokia N82.
Dat is inderdaad al een reden opzichquote:Op zondag 18 juli 2010 20:18 schreef jakkop het volgende:
Overigens, deze app is toch al genoeg reden om een iPad te halen![]()
OpenTTD for iPad
Mijn eerste gedachte ja!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi. Eindelijk een dock bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |