Om problemen te voorkomen zoals windows je die geeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom Apple je alles helemaal opnieuw laat downloaden
Dus Apple geeft toe te incompetent te zijn om een fatsoenlijke update te programmeren...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:47 schreef Costarican het volgende:
[..]
Om problemen te voorkomen zoals windows je die geeft.
Dan heb ik het over problemen als: HELP, hij doet het niet meer na mijn update.
of HELP IK KAN NIET UPDATEN
Naja Apple zal natuurlijk nooit kunnen tippen aan kwalitatieve Microsoft updates zoals Vista.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus Apple geeft toe te incompetent te zijn om een fatsoenlijke update te programmeren...
MS is stom hahaha!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:11 schreef retorbrapi het volgende:
Ik wist wel dat anti's dit topic volgen, en dan lekker toehappen zodra iemand iets over MS roept
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:12 schreef Douwe het volgende:
Terwijl de iCentres inmiddels al volop iPads verkopen zijn de poorten van de online store nog steeds gesloten... Aaaaaargh
quote:Volgens bedrijfsleider Karol Kusters is er bewust voor gekozen de iPad nog niet online te verkopen.
eerst de voorraden in de winkels op maken, denk ik. Zoo ook niet goed zijn voor de rijen voor de deurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef capricia het volgende:
[..]
VInd het ook maar vreemd.
Van nu.nl
[..]
Ik heb nog een iPhone 4 om mee te showenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat wij, early-adopters, nu niet meer exclusief zijn
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat wij, early-adopters, nu niet meer exclusief zijn
Enjoy itquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef capricia het volgende:
Ik heb hem...ben zo blij als een kind!
Wel veel mensen in de winkel, maar geen rijen of zo. Genoeg ipads op voorraad bij de Saturn in LR.
*grom*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb nog een iPhone 4 om mee te showen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |