Geen van beide, en koop een netbook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik twijfel nog.... Of ik koop een iPad, of ik rij binnekort naar België/Frankrijk en haal voor 100 euro meer een iPhone 4......
Of allebei gewoon![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen van beide, en koop een netbook.
Een netbook is zwak. Dan moet-ie ook voor een goede laptop gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen van beide, en koop een netbook.
Heb je al een 3G[S]? Dan kan je die verkopen zodra je de iPhone 4 hebt. Dan hoef je nog maar een klein beetje bij te leggen voor de iPad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik twijfel nog.... Of ik koop een iPad, of ik rij binnekort naar België/Frankrijk en haal voor 100 euro meer een iPhone 4......
Of allebei gewoon![]()
![]()
Je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een glimmend scherm houden en dat ze niet native flash gaan ondersteunen. USB is camera connection kit eigenlijk en die gaan ze er ook niet gewoon instoppen. Camera komt er vast wel in. Misschien zelfs een Full HD scherm (om de ppi omhoog te draaien). Je kan ook op 512 MB ram rekenen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik 'm aan ga schaffen.
Aan de ene kant denk ik best dat ik 't een handig apparaatje is, zeker om mee te nemen. Heb nu een vrije zware 15,6 inch laptop met een batterij die nog geen 3 uur mee gaat, wat ook de redenen zijn waarom ik 'm nooit meeneem de deur uit. Met zo'n iPad kan dat allemaal prima en veel meer dan een beetje internetten doe ik toch niet.
Maar aan de andere kant ben je toch zo weer 600 tot 700 euro kwijt (weet niet precies hoeveel de accessoires kosten, maar ik wil dan toch wel minstens een dock en een fatsoenlijke beschermhoes) en zie ik mezelf dat ding na 2 maanden ook wel weer in een hoekje laten verstoffen omdat het toch wel wint op de meeste fronten.
Daarnaast, als er over een jaar een iPad uitkomt die net eventjes wat beter is uitgewerkt (het ontbreken van flash, usb en camera, wat beter te kunnen gebruiken in de zon), voel ik me natuurlijk weer genaaid
Bedankt voor je reactie, als ik het zo lees dan lost een nieuwe iPad de meeste problemen toch niet echt op. En als ik 'm nu koop zo ik er ook al een jaar langer plezier van hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een glimmend scherm houden en dat ze niet native flash gaan ondersteunen. USB is camera connection kit eigenlijk en die gaan ze er ook niet gewoon instoppen. Camera komt er vast wel in. Misschien zelfs een Full HD scherm (om de ppi omhoog te draaien). Je kan ook op 512 MB ram rekenen.
Ik zou gewoon voor de iPhone 4 gaan: heb je altijd bij, heeft twee camera's en een super mooi scherm. En dan als je de iPhone 4 hebt gewoon elk maand een beetje geld opzij zetten voor de iPad en dan volgend jaar iPad 2 kopen met 512 MB ram, nieuwe camera en andere nieuwe features (zoals de gyroscoop). iPhone 4 heeft op het moment meer te bieden.
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef retorbrapi het volgende:
Komt er dan ook eindelijk een Nederlands iBooks aanbod of is dat net zo'n hopeloze zaak als de iTunes films en tv-series?
Ik denk dat ik wel te vinden zal zijn bij MM Alexandrium, alleen niet voor 12 uur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wie is er morgenochtend in Rotterdam bij één van de APR's?
Ik ben er waarschijnlijk om wat foto's te schieten voor omt, succes rij-standers!
Oke thanks!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iFactors op de lijnbaan (opent om 8 uur)
Machouse (Stationsplein, bij CS) opent om 9 uur met ontbijt.
Hahaha, ja daar heb je ook gelijk in!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik denk dat je godvergeten blij mag zijn als er left-overs zijn van de iPadvoorraad
Succes!
Vergeet je de tax niet? Zijn nog steeds vrij streng!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik laat gewoon vriendinnetje die nu in Amerika zit een iPad mee nemenHeb ik voor 550 euro een 64 gb iPad
Ik snap nooit waarom Apple je alles helemaal opnieuw laat downloadenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Remzz het volgende:
Lekker trouwens die updates van Apple, gisteren voor de iPhone 300 MB, nu voor de iPad 450 MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |