quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
iPad 32GB 3G is binnen.
Nu druk bezig met appjes zoeken etc.
De meest gespamde link in dit topicquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://docs.google.com/View?id=dhttt6z9_752gbrsndfr voor een begin
Als ie wat bijdraagt, doe ik 't graagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De meest gespamde link in dit topic
Ik gewoon de iPad-sectie op Brokenstonesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie wat bijdraagt, doe ik 't graag.
Merk dat ik zelf ook wel van dit soort lijstjes houd, omdat je in de App Store door de bomen het bos haast niet meer ziet... Check meestal de top-lijsten om te zien of daar nog wat nieuws bij is gekomen. En iPadplanet/iPhoneclub uiteraard.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gewoon de iPad-sectie op Brokenstones
Dan kun je apps gratis erop gooien... Maar ik ben gaarne bereid om voor goede apps te betalen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef teamlead het volgende:
domme vraag misschien... maar waarom zou ik m'n Ipad moeten laten jailbreaken? wat is het voordeel?
ah oke.. dan ga ik dat dus niet doen. Ik vind de meeste apps heel redelijk geprijsd en dan heb ik niets tegen betalen iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je apps gratis erop gooien... Maar ik ben gaarne bereid om voor goede apps te betalen.
quote:Klinkt alsof je een Blue LED versie hebt. Ten eerste, haal ergens anders een USB-kabel vandaan, want degene die je erbij hebt gekregen is hoogstwaarschijnlijk, net als bij mij, totaal verneukt. NIET flashen ermee. Gewoon een kabeltje van je Aldi-MP3speler ofzo pakken, dat moet werken. Ik heb zelf de (erg goede) kabel van mijn Dingoo A320 gebruikt. Vervolgens de flashing tool en update image (ik heb hem nog NIET kunnen testen!!) downloaden van http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html.
Schakelaar van tablet UITzetten. Dan USB-kabel aansluiten. Terwijl je de Home-toets ingedrukt houdt de schakelaar weer AANzetten, dan gaat Windows drivers zoeken. Bij de flashing tool zitten als het goed is rk28-drivers o.i.d. (in de map Drivers->architectuur->Windowsversie), die moet je selecteren als driver. Dan zal hij herkend worden en kun je als het goed is de flashing tool gebruiken. LET WEL OP dat je de tablet tijdens het flashen aan de lader hangt, je wilt echt NIET dat hij uitvalt.
Gaat het fout, dan heb je een probleem, waarschijnlijk start hij dan niet meer op. Is dat het geval, dan met behulp van de generieke Android-flasher en de hourong-firmware op http://www.slatedroid.com/vbulletin/downloads.php?do=file&id=51 je firmware terugzetten op een oudere versie. Let wel op dat je OOK "Loader" aanvinkt, naast de standaard aangevinkte onderdelen, als je helemaal geen beeld meer kunt krijgen op je tablet.
Ben je klaar met flashen, schakelaar uit en aan, en je zou hem weer moeten kunnen gebruiken.
EDIT: Voor het touchscreen kun je ook je nagel gebruiken, dat werkt ook vrij makkelijk. Typen kun je het beste in portrait mode doen i.v.m. positie van je vingernagels en de (niet-)gevoeligheid van het scherm.
Of WiFi wel of niet werkt lijkt niet aan de kleur van je Charging LED te liggen, er schijnen ook enkele blauwe versies te zijn waar het probleem er niet is.
EDIT2: Maak je geen zorgen over het flashen, volgens TabletStoreUK is het niet mogelijk om een
apad volledig te bricken, en kun je in principe ALTIJD reflashen, ook al is alles compleet dood.
Deze is wel grappigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand nog leuke 3persoons multiplayer game? (Op 1 iPad)
Multipong, fruit ninja HD en worms heb ik al...
Nou, daar kan mijn ipad qua gebruiksgemak dus niet tegen opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iPad-is-superieur-reminder.
Dit is een post uit het Android tablet topic.
Iemand heeft een nieuwe APad gekocht, dit is wat hij moet doen voor hij functioneert.
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iPad-is-superieur-reminder.
Dit is een post uit het Android tablet topic.
Iemand heeft een nieuwe APad gekocht, dit is wat hij moet doen voor hij functioneert.
[..]
www.dealextreme.comquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef versteegrob het volgende:
Type vanaf de Ipad aan de stroomkabel. Verre van ideaal omdat de kabel belachelijk kort is. Is er daarom een langere USB kabel te koopnnzodat ik toch de Ipad kan gebruiken en opladen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |