Welke?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag die vlaggen die ze al in de maak hebben, die moet ik hebben
Voor heel veel Polen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is ook slecht voor mijn pool trouwens
Wij ook van jou en we gunnen je een leuke wedstrijd zondag en maar 1 dag dronken feestenquote:
Die had ik half uur geleden al getweetquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die eerden we ook vroegah, aangezien we erbij hoorden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
En dan zingen ze straks "De Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd."
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Charmed, we zijn doooooooor!
Moppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
Marquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
hahahaha dat is wel héél sterk waterquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel aan mn water dat Marlalala er aan komt
Geen idee, winkeltje op het nieuws kwam voorbij, die was al druk bezig met die vlaggen, leuk voor op het strandquote:
Kampioensvlaggenquote:
[..]
hahahaha dat is wel héél sterk water
Ik wacht op de caps en kranten morgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Die Duitse kopjes. Ik zou het bijna zielig vinden.![]()
Ja, jullie ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
Klose, Podolski, Trochowski to begin withquote:
Jep!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahahaha dat is wel héél sterk water
Gijp is een mongool. Ik luiter nog liever naar johan derksenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Nou, luisteren wat Gijp zegt, want hij heeft gelijk.
Was gisterenal hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik at vandaag bij mijn moeder..Paella, want dat zou helpenquote:
Het zijn allemaal een stelletje droeftoeters daar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gijp is een mongool. Ik luiter nog liever naar johan derksen
Goed hoor,quote:
Mar, je bent er weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik at vandaag bij mijn moeder..Paella, want dat zou helpen![]()
Zondag dan maar massaal aan de bloemkoolstronkjes en kaasblokjes
Ik moet altijd lachen om de Gijp, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zijn allemaal een stelletje droeftoeters daar.
hey marlalala ook jij feliquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha die afbeelding van jou! Ik dacht eerst dat het een stukje vlees op de bbq was, maar het is hammie de hamster achter traliesquote:
is wel een lachen vent hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de Gijp, kan er niks aan doen
Wat zegt dat ding over zondag?quote:
Gijp is nog wel leuk, maar ik word zo moe van Derksen met zijn gewauwel over Yolanthe en andere bijzaken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de Gijp, kan er niks aan doen
Ja daar zeg je zo wat. Daar moet toch eens wat beter naar gekeken worden.quote:
Pics danquote:
Ik lust het allebei niet maar ok!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
niets, hij wordt alleen gebruikt bij wedstrijden van Duitslandquote:
Ja Derksen is een ouwe teringsaggoquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gijp is nog wel leuk, maar ik word zo moe van Derksen met zijn gewauwel over Yolanthe en andere bijzaken.
Hmm dat is dan weer jammer. Maar wij hebben magneetbandjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niets, hij wordt alleen gebruikt bij wedstrijden van Duitsland
k danquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar ik ben zondag wel voor Nederland hoor
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niets, hij wordt alleen gebruikt bij wedstrijden van Duitsland
Ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar ik ben zondag wel voor Nederland hoor
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha die afbeelding van jou! Ik dacht eerst dat het een stukje vlees op de bbq was, maar het is hammie de hamster achter tralies
Kan me niet voorstellen dat die een vrouw heeftquote:
neuh zo is hij echtquote:
Nou zo heb ik dat niet bedoeld. Ik ben natuurlijk voor Nederland maar als Spanje wint (wat ze niet zullen doen) ga ik niet huilen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
tijdje terug zei je nog dat t je niet uitmaakte wie zou winnen als nl tegen spanje in de finale zou staan?
hmm ik had een vooruitziende blik toen ik t je vroeg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo tukken, trusten voor later, en tot morgen ws in TAL als de Vrijdagdingetjes beginnen
ah k.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou zo heb ik dat niet bedoeld. Ik ben natuurlijk voor Nederland maar als Spanje wint (wat ze niet zullen doen) ga ik niet huilen.
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo tukken, trusten voor later, en tot morgen ws in TAL als de Vrijdagdingetjes beginnen
trusten piscesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Heel DUitsland bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef crv het volgende:
Ik weet iemand die morgen HEEEEEEEEEl chagrijnig is![]()
En dan kom ik ook nog met mijn oranje taart
ik had het niet eens doorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen? Goeiemiddag ben ik weer wakker
Tot Vrijdag moest dat wezen![]()
Goedemiddagquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die een vrouw heeft
Nee hij is volgens mij volledig zichzelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een karikatuur van zichzelf is
Waren wij dan al een land? Wij hoorden toch nog ergens bij ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar zeg, die 80jarige oorlog he, hoe liep dat ook weer af?? Dat wonnen we toch? Of was dat remise?
Je kent me.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dat plaatje zou doen?
Ik heb er ooit een werkstuk over gedaan maar weet het niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren wij dan al een land? Wij hoorden toch nog ergens bij ofzo.
in de kern is hij zoals hij op tv is, alleen in t echt milder en minder overdreven, maar zijn mening is vaak gewoon hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij is volgens mij volledig zichzelf
Nu horen we nergens meer bij boe fucking hoequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
mart is een klojo. de tour heerstquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Marlalala het volgende:
bah de Tour? Ik vind Mart ook razendirritant!
We zijn zelfstandig, beter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu horen we nergens meer bij boe fucking hoe
Ja nou ja het is goed dat Rene er zit, dat maakt het wat luchtigerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
in de kern is hij zoals hij op tv is, alleen in t echt milder en minder overdreven, maar zijn mening is vaak gewoon hetzelfde
80 jarige oorlog toch? met 12 jarig bestand enzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pak dat werkstuk er ff bij danquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een werkstuk over gedaan maar weet het niet meer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist.
Maar ik ga slapen.Morgen vroeg beginnen en op tijd vrij.
![]()
en rene is gewoon echt zoals hij is. heb hem weleens meegemaakt dat hij serieus een verhaal probeerde te verkopen. kan hij gewoon echt nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja het is goed dat Rene er zit, dat maakt het wat luchtiger
Ja als ik het nog hadquote:
Lekker slapen dushiquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist.
Maar ik ga slapen.Morgen vroeg beginnen en op tijd vrij.
![]()
Nee maar die lach ook van hemquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
en rene is gewoon echt zoals hij is. heb hem weleens meegemaakt dat hij serieus een verhaal probeerde te verkopen. kan hij gewoon echt niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Studio Sportzomer eigenlijk? Ze hebben altijd van de goeie openingtunes.
Zegt ie iets over zondag?quote:
Marwijk doet het anders best goedquote:
Ja nee die mag blijven hoorquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat dit z'n laatste toernooi wordt
Dank.quote:
2 jaar geleden deed t ook alquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat dit z'n laatste toernooi wordt
Die zijn niet meer belangrijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee alleen over wedstrijden van Duitsland
Kan toch zijn dat ze hem nu de finale laten voorspellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee alleen over wedstrijden van Duitsland
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank.![]()
In 2008 hadden ze deze:
Ook geweldig.
Die man heeft echt wel verstand van voetbal hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ok nu ben ik geneigd te vragen hoeveel flessen wijn je de afgelopen dagen op hebt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Voor alle slapers welterusten
De computer kan de snelheid van de psts niet bijhouden
Stoppen? Eerst nog het EK dan nog een WK en dan mag hij erover beginnen te denken om te stoppenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee die mag blijven hoor![]()
Maar als hij stopt
Poeh idd. Hoe snel je zoiets vergeten bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank.![]()
In 2008 hadden ze deze:
Ook geweldig.
Ja ik zeg ook niet nuquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoppen? Eerst nog het EK dan nog een WK en dan mag hij erover beginnen te denken om te stoppen
Misschien toch maar een duitse zender installeren hierquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Aaaah, huilende duitsers op ARD
en vechtpartijtjes
hmmm, ik weet t niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die man heeft echt wel verstand van voetbal hoor
*gauw overschakelt houd van sarcasmequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Aaaah, huilende duitsers op ARD
en vechtpartijtjes
Hij heeft echt wel kijk op zakenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik weet t niet hoor
lat hem lekker op een lager niveau beginnen
en je weet nu wel welke club ik zou zeggen he
Gadver dat is met garnalen en zo toch bahquote:
Verstandig van zequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Ahhh die Duitsers. "Wenn einem Bayern nicht mit Deutschland ins Finale gewinnen werden, dann die andere Bayern mit Holland."
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadver dat is met garnalen en zo toch bah
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Ahhh die Duitsers. "Wenn einem Bayern nicht mit Deutschland ins Finale gewinnen werden, dann die andere Bayern mit Holland."
Verliezen van ons hadden ze vast nog erger gevonden, dus waarschijnlijk is dit voor hun het bestequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het eigenlijk heul zielig voor die Duitsers.![]()
Ach, ik ook wel maar ben toch blij voor Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het eigenlijk heul zielig voor die Duitsers.![]()
echt we hebben t over van der gijp toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel kijk op zaken![]()
Van mij mag hij
Ik ook, ik dacht dat Spanje de zwakkere ploeg was, had me blind gestaard op het mooie spel van Duitsland. Ik wilde liever verliezen van Spanje in de finale dan van Duitsland. En nu wil ik de Duitsers terug.quote:
Echt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Omg je kunt voor 72 uur geband worden als je een verkeerde tussenstand geeft.
Eten is niet bahquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadver dat is met garnalen en zo toch bah
Als je iemand de kanker in wenst ben je met 48 uur klaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Idd had het gezien, het is dat hier nooit gemodereerd wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Ik had twee keer geband kunnen worden vanavond!
![]()
wutquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Ik had twee keer geband kunnen worden vanavond!
![]()
maar vandaag voor volk en vaderland gegeten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eten is niet bah![]()
Je vindt iets niet lekker!
ik houd ook niet van paella
Fok moet zijn prioriteiten eens bijstellen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je iemand de kanker in wenst ben je met 48 uur klaar
Als je bijvoorbeeld zegt: 2-0 SPANJE! als dat niet zo isquote:
Paella jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
maar vandaag voor volk en vaderland gegeten?
quote:
Ja hij komt grappig over ja, maar hij zegt over het spel echt wel zinnige dingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
echt we hebben t over van der gijp toch?
Magda?quote:
quote:
Ok sorrie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
klopt ook wel, hij ziet bepaalde dingen wel goed, maar als coach zou ik hem niet willenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij komt grappig over ja, maar hij zegt over het spel echt wel zinnige dingen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok sorrie.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Philip Freriks.quote:
quote:
Nou ik weet niet, maar dat wil hij volgens mij toch nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt ook wel, hij ziet bepaalde dingen wel goed, maar als coach zou ik hem niet willen
gewoon verbiedenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon stuitend. Mensen verdienen geld aan dat humorloze tupperwaregekeutel.
quote:
quote:
Gunda Niemann?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Garate, Freire en Niermann de wedstrijd van vanavond beleefd hebben
nee, ik hoop dat die chorizo goed blijft tot maandagquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, vanaf nu tot aan de finale eet jij niets spaans meer he
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Bommel![]()
die eet stoomlocomotieven bij het ontbijt of zo
nee hij wil niets met coachen van doen te hebben idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar dat wil hij volgens mij toch niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
Dit is spanje's eerste finale geloof ik toch ?
hehehe, en anders maar andere halen he. wat moet dat moet nuquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee, ik hoop dat die chorizo goed blijft tot maandag
Gaat nog leuk worden zondagavondquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Garate, Freire en Niermann de wedstrijd van vanavond beleefd hebben
Na EK 2008 jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
volgens mij idd 1e finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen
(je moet je UI nog ff veranderen)
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
Nee laat ik lekker vanavond zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
WK finale welquote:
Oh nee je hebt gelijk, ik heb nog een beterequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
C1000![]()
Is bijna helemaal weg uit A'dam. Alleen maar die klote AH's
bij mijn ouders zit er nog 1. neefje blij want dan heeft hij ook gogo'squote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
C1000![]()
Is bijna helemaal weg uit A'dam. Alleen maar die klote AH's
c1000 is deels ook van ahold dacht ik tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe DuitslandMooi spelen en verliezen
Waar hebben we dat meer gezien
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
ja maar dat is toch ook een pauperstad?quote:
Ja en in Oost heb je gewoon echt te veel AH's. Ik vind Ah stom omdat hun aanbod zo beperkt is. Wel veel luxe producten maar die hoef ik toch niet. C1000 heeft toch echt een beter assortiment, vind ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja maar dat is toch ook een pauperstad?
Prittquote:
ou breek me de bek niet los over ducttape. Dat hotel waar ik was vantweekend daar waren de gordijnen helemaal fucked up en geklooid met ducttapequote:
Neee hier niet dat weet ik zekerquote:
Ik vind AH juist zo geweldig omdat ze de raarste dingen hebben! Al is dat niet zo fijn als je er werkt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en in Oost heb je gewoon echt te veel AH's. Ik vind Ah stom omdat hun aanbod zo beperkt is. Wel veel luxe producten maar die hoef ik toch niet. C1000 heeft toch echt een beter assortiment, vind ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, crv is voor SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oke even over de meet het kan pas in september, ruim op tijd toch Koen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Marlalala is er weer![]()
En Bella is weer terug![]()
En ik ga morgen weg
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Hmmmmmmquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke even over de meet het kan pas in september, ruim op tijd toch Koen?
Vacantion?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Vakantie!!!!!quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
2 weken Italie gevolgd door 5 dagen Oostenrijk
Hendig sjiek heur.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
Hey Koen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Ik ga ook wegquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
Je leest over "schade" heenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, crv heeft Deutschland in zijn UI
ah morgen al naar die automeet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook weg
Maar ben zondag al weer terug
Ik heb een slechte AH danquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind AH juist zo geweldig omdat ze de raarste dingen hebben! Al is dat niet zo fijn als je er werkt.C1000 heeft wel een heul goeie slager.
quote:
Jaquote:
Nou ja dan is iedereen al geweest en zeg jij doodleuk ik ga nogquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
Ik ga half september pas. Haaaaha.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan is iedereen al geweest en zeg jij doodleuk ik ga nog
Gelukkig is SC-en geen verplichtingquote:
Nopequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus je bent niet eens in Nederland als we wereldkampioen worden?
iig heeeeeel veel plezier![]()
![]()
lekker. en wel pet op he.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Vandaag mijn nieuwe banden binnengekregen, dus morgen laten monteren en uitlijnen en ik ben net op tijd klaar
Je kan kan der omheen blijven lullen maar "jouw" duitsland van vanavond heeft verlorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt
haha, crv heeft de vlag van Luxemburg in z'n UI
(lichtblauw, Nederland heeft donkerblauw)
Dat vond ik altijd wel prettig. wij gingen vaak pas na de zomerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan is iedereen al geweest en zeg jij doodleuk ik ga nog
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan kan der omheen blijven lullen maar "jouw" duitsland van vanavond heeft verloren
zeg jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |