quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Bommel![]()
die eet stoomlocomotieven bij het ontbijt of zo
nee hij wil niets met coachen van doen te hebben idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar dat wil hij volgens mij toch niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
Dit is spanje's eerste finale geloof ik toch ?
hehehe, en anders maar andere halen he. wat moet dat moet nuquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee, ik hoop dat die chorizo goed blijft tot maandag
Gaat nog leuk worden zondagavondquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Garate, Freire en Niermann de wedstrijd van vanavond beleefd hebben
Na EK 2008 jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
volgens mij idd 1e finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen
(je moet je UI nog ff veranderen)
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
Nee laat ik lekker vanavond zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
WK finale welquote:
Oh nee je hebt gelijk, ik heb nog een beterequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
C1000![]()
Is bijna helemaal weg uit A'dam. Alleen maar die klote AH's
bij mijn ouders zit er nog 1. neefje blij want dan heeft hij ook gogo'squote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
C1000![]()
Is bijna helemaal weg uit A'dam. Alleen maar die klote AH's
c1000 is deels ook van ahold dacht ik tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe DuitslandMooi spelen en verliezen
Waar hebben we dat meer gezien
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |