quote:
Ok sorrie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
klopt ook wel, hij ziet bepaalde dingen wel goed, maar als coach zou ik hem niet willenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij komt grappig over ja, maar hij zegt over het spel echt wel zinnige dingen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok sorrie.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Philip Freriks.quote:
quote:
Nou ik weet niet, maar dat wil hij volgens mij toch nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt ook wel, hij ziet bepaalde dingen wel goed, maar als coach zou ik hem niet willen
gewoon verbiedenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon stuitend. Mensen verdienen geld aan dat humorloze tupperwaregekeutel.
quote:
quote:
Gunda Niemann?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Garate, Freire en Niermann de wedstrijd van vanavond beleefd hebben
nee, ik hoop dat die chorizo goed blijft tot maandagquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, vanaf nu tot aan de finale eet jij niets spaans meer he
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Bommel![]()
die eet stoomlocomotieven bij het ontbijt of zo
nee hij wil niets met coachen van doen te hebben idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar dat wil hij volgens mij toch niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
Dit is spanje's eerste finale geloof ik toch ?
hehehe, en anders maar andere halen he. wat moet dat moet nuquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee, ik hoop dat die chorizo goed blijft tot maandag
Gaat nog leuk worden zondagavondquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Garate, Freire en Niermann de wedstrijd van vanavond beleefd hebben
Na EK 2008 jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
volgens mij idd 1e finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen
(je moet je UI nog ff veranderen)
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
Nee laat ik lekker vanavond zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
WK finale welquote:
Oh nee je hebt gelijk, ik heb nog een beterequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
C1000![]()
Is bijna helemaal weg uit A'dam. Alleen maar die klote AH's
bij mijn ouders zit er nog 1. neefje blij want dan heeft hij ook gogo'squote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
C1000![]()
Is bijna helemaal weg uit A'dam. Alleen maar die klote AH's
c1000 is deels ook van ahold dacht ik tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe DuitslandMooi spelen en verliezen
Waar hebben we dat meer gezien
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
ja maar dat is toch ook een pauperstad?quote:
Ja en in Oost heb je gewoon echt te veel AH's. Ik vind Ah stom omdat hun aanbod zo beperkt is. Wel veel luxe producten maar die hoef ik toch niet. C1000 heeft toch echt een beter assortiment, vind ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja maar dat is toch ook een pauperstad?
Prittquote:
ou breek me de bek niet los over ducttape. Dat hotel waar ik was vantweekend daar waren de gordijnen helemaal fucked up en geklooid met ducttapequote:
Neee hier niet dat weet ik zekerquote:
Ik vind AH juist zo geweldig omdat ze de raarste dingen hebben! Al is dat niet zo fijn als je er werkt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en in Oost heb je gewoon echt te veel AH's. Ik vind Ah stom omdat hun aanbod zo beperkt is. Wel veel luxe producten maar die hoef ik toch niet. C1000 heeft toch echt een beter assortiment, vind ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, crv is voor SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oke even over de meet het kan pas in september, ruim op tijd toch Koen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Marlalala is er weer![]()
En Bella is weer terug![]()
En ik ga morgen weg
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Hmmmmmmquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke even over de meet het kan pas in september, ruim op tijd toch Koen?
Vacantion?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Vakantie!!!!!quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
2 weken Italie gevolgd door 5 dagen Oostenrijk
Hendig sjiek heur.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
Hey Koen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Ik ga ook wegquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
Je leest over "schade" heenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, crv heeft Deutschland in zijn UI
ah morgen al naar die automeet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook weg
Maar ben zondag al weer terug
Ik heb een slechte AH danquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind AH juist zo geweldig omdat ze de raarste dingen hebben! Al is dat niet zo fijn als je er werkt.C1000 heeft wel een heul goeie slager.
quote:
Jaquote:
Nou ja dan is iedereen al geweest en zeg jij doodleuk ik ga nogquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie!!!!!
Ik ga half september pas. Haaaaha.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan is iedereen al geweest en zeg jij doodleuk ik ga nog
Gelukkig is SC-en geen verplichtingquote:
Nopequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus je bent niet eens in Nederland als we wereldkampioen worden?
iig heeeeeel veel plezier![]()
![]()
lekker. en wel pet op he.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Vandaag mijn nieuwe banden binnengekregen, dus morgen laten monteren en uitlijnen en ik ben net op tijd klaar
Je kan kan der omheen blijven lullen maar "jouw" duitsland van vanavond heeft verlorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt
haha, crv heeft de vlag van Luxemburg in z'n UI
(lichtblauw, Nederland heeft donkerblauw)
Dat vond ik altijd wel prettig. wij gingen vaak pas na de zomerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan is iedereen al geweest en zeg jij doodleuk ik ga nog
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan kan der omheen blijven lullen maar "jouw" duitsland van vanavond heeft verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |