quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen? Goeiemiddag ben ik weer wakker
Tot Vrijdag moest dat wezen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die een vrouw heeft
Nee hij is volgens mij volledig zichzelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een karikatuur van zichzelf is
Waren wij dan al een land? Wij hoorden toch nog ergens bij ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar zeg, die 80jarige oorlog he, hoe liep dat ook weer af?? Dat wonnen we toch? Of was dat remise?
Je kent me.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dat plaatje zou doen?
Ik heb er ooit een werkstuk over gedaan maar weet het niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren wij dan al een land? Wij hoorden toch nog ergens bij ofzo.
in de kern is hij zoals hij op tv is, alleen in t echt milder en minder overdreven, maar zijn mening is vaak gewoon hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij is volgens mij volledig zichzelf
Nu horen we nergens meer bij boe fucking hoequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
mart is een klojo. de tour heerstquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Marlalala het volgende:
bah de Tour? Ik vind Mart ook razendirritant!
We zijn zelfstandig, beter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu horen we nergens meer bij boe fucking hoe
Ja nou ja het is goed dat Rene er zit, dat maakt het wat luchtigerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
in de kern is hij zoals hij op tv is, alleen in t echt milder en minder overdreven, maar zijn mening is vaak gewoon hetzelfde
80 jarige oorlog toch? met 12 jarig bestand enzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pak dat werkstuk er ff bij danquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een werkstuk over gedaan maar weet het niet meer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist.
Maar ik ga slapen.Morgen vroeg beginnen en op tijd vrij.
![]()
en rene is gewoon echt zoals hij is. heb hem weleens meegemaakt dat hij serieus een verhaal probeerde te verkopen. kan hij gewoon echt nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja het is goed dat Rene er zit, dat maakt het wat luchtiger
Ja als ik het nog hadquote:
Lekker slapen dushiquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist.
Maar ik ga slapen.Morgen vroeg beginnen en op tijd vrij.
![]()
Nee maar die lach ook van hemquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
en rene is gewoon echt zoals hij is. heb hem weleens meegemaakt dat hij serieus een verhaal probeerde te verkopen. kan hij gewoon echt niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Studio Sportzomer eigenlijk? Ze hebben altijd van de goeie openingtunes.
Zegt ie iets over zondag?quote:
Marwijk doet het anders best goedquote:
Ja nee die mag blijven hoorquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat dit z'n laatste toernooi wordt
Dank.quote:
2 jaar geleden deed t ook alquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat dit z'n laatste toernooi wordt
Die zijn niet meer belangrijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee alleen over wedstrijden van Duitsland
Kan toch zijn dat ze hem nu de finale laten voorspellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee alleen over wedstrijden van Duitsland
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank.![]()
In 2008 hadden ze deze:
Ook geweldig.
Die man heeft echt wel verstand van voetbal hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ok nu ben ik geneigd te vragen hoeveel flessen wijn je de afgelopen dagen op hebt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Voor alle slapers welterusten
De computer kan de snelheid van de psts niet bijhouden
Stoppen? Eerst nog het EK dan nog een WK en dan mag hij erover beginnen te denken om te stoppenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee die mag blijven hoor![]()
Maar als hij stopt
Poeh idd. Hoe snel je zoiets vergeten bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank.![]()
In 2008 hadden ze deze:
Ook geweldig.
Ja ik zeg ook niet nuquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoppen? Eerst nog het EK dan nog een WK en dan mag hij erover beginnen te denken om te stoppen
Misschien toch maar een duitse zender installeren hierquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Aaaah, huilende duitsers op ARD
en vechtpartijtjes
hmmm, ik weet t niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die man heeft echt wel verstand van voetbal hoor
*gauw overschakelt houd van sarcasmequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Aaaah, huilende duitsers op ARD
en vechtpartijtjes
Hij heeft echt wel kijk op zakenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik weet t niet hoor
lat hem lekker op een lager niveau beginnen
en je weet nu wel welke club ik zou zeggen he
Gadver dat is met garnalen en zo toch bahquote:
Verstandig van zequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Ahhh die Duitsers. "Wenn einem Bayern nicht mit Deutschland ins Finale gewinnen werden, dann die andere Bayern mit Holland."
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadver dat is met garnalen en zo toch bah
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Ahhh die Duitsers. "Wenn einem Bayern nicht mit Deutschland ins Finale gewinnen werden, dann die andere Bayern mit Holland."
Verliezen van ons hadden ze vast nog erger gevonden, dus waarschijnlijk is dit voor hun het bestequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het eigenlijk heul zielig voor die Duitsers.![]()
Ach, ik ook wel maar ben toch blij voor Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het eigenlijk heul zielig voor die Duitsers.![]()
echt we hebben t over van der gijp toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel kijk op zaken![]()
Van mij mag hij
Ik ook, ik dacht dat Spanje de zwakkere ploeg was, had me blind gestaard op het mooie spel van Duitsland. Ik wilde liever verliezen van Spanje in de finale dan van Duitsland. En nu wil ik de Duitsers terug.quote:
Echt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Omg je kunt voor 72 uur geband worden als je een verkeerde tussenstand geeft.
Eten is niet bahquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadver dat is met garnalen en zo toch bah
Als je iemand de kanker in wenst ben je met 48 uur klaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Idd had het gezien, het is dat hier nooit gemodereerd wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Ik had twee keer geband kunnen worden vanavond!
![]()
wutquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Ik had twee keer geband kunnen worden vanavond!
![]()
maar vandaag voor volk en vaderland gegeten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eten is niet bah![]()
Je vindt iets niet lekker!
ik houd ook niet van paella
Fok moet zijn prioriteiten eens bijstellen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je iemand de kanker in wenst ben je met 48 uur klaar
Als je bijvoorbeeld zegt: 2-0 SPANJE! als dat niet zo isquote:
Paella jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
maar vandaag voor volk en vaderland gegeten?
quote:
Ja hij komt grappig over ja, maar hij zegt over het spel echt wel zinnige dingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
echt we hebben t over van der gijp toch?
Magda?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |