quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niets, hij wordt alleen gebruikt bij wedstrijden van Duitsland
Ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar ik ben zondag wel voor Nederland hoor
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha die afbeelding van jou! Ik dacht eerst dat het een stukje vlees op de bbq was, maar het is hammie de hamster achter tralies
Kan me niet voorstellen dat die een vrouw heeftquote:
neuh zo is hij echtquote:
Nou zo heb ik dat niet bedoeld. Ik ben natuurlijk voor Nederland maar als Spanje wint (wat ze niet zullen doen) ga ik niet huilen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
tijdje terug zei je nog dat t je niet uitmaakte wie zou winnen als nl tegen spanje in de finale zou staan?
hmm ik had een vooruitziende blik toen ik t je vroeg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo tukken, trusten voor later, en tot morgen ws in TAL als de Vrijdagdingetjes beginnen
ah k.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou zo heb ik dat niet bedoeld. Ik ben natuurlijk voor Nederland maar als Spanje wint (wat ze niet zullen doen) ga ik niet huilen.
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo tukken, trusten voor later, en tot morgen ws in TAL als de Vrijdagdingetjes beginnen
trusten piscesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Heel DUitsland bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef crv het volgende:
Ik weet iemand die morgen HEEEEEEEEEl chagrijnig is![]()
En dan kom ik ook nog met mijn oranje taart
ik had het niet eens doorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen? Goeiemiddag ben ik weer wakker
Tot Vrijdag moest dat wezen![]()
Goedemiddagquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen? Goeiemiddag ben ik weer wakker
Tot Vrijdag moest dat wezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |