Mar, je bent er weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik at vandaag bij mijn moeder..Paella, want dat zou helpen![]()
Zondag dan maar massaal aan de bloemkoolstronkjes en kaasblokjes
Ik moet altijd lachen om de Gijp, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zijn allemaal een stelletje droeftoeters daar.
hey marlalala ook jij feliquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha die afbeelding van jou! Ik dacht eerst dat het een stukje vlees op de bbq was, maar het is hammie de hamster achter traliesquote:
is wel een lachen vent hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de Gijp, kan er niks aan doen
Wat zegt dat ding over zondag?quote:
Gijp is nog wel leuk, maar ik word zo moe van Derksen met zijn gewauwel over Yolanthe en andere bijzaken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de Gijp, kan er niks aan doen
Ja daar zeg je zo wat. Daar moet toch eens wat beter naar gekeken worden.quote:
Pics danquote:
Ik lust het allebei niet maar ok!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
niets, hij wordt alleen gebruikt bij wedstrijden van Duitslandquote:
Ja Derksen is een ouwe teringsaggoquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gijp is nog wel leuk, maar ik word zo moe van Derksen met zijn gewauwel over Yolanthe en andere bijzaken.
Hmm dat is dan weer jammer. Maar wij hebben magneetbandjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niets, hij wordt alleen gebruikt bij wedstrijden van Duitsland
k danquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar ik ben zondag wel voor Nederland hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |