quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen? Goeiemiddag ben ik weer wakker
Tot Vrijdag moest dat wezen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen? Goeiemiddag ben ik weer wakker
Tot Vrijdag moest dat wezen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die een vrouw heeft
Nee hij is volgens mij volledig zichzelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een karikatuur van zichzelf is
Waren wij dan al een land? Wij hoorden toch nog ergens bij ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar zeg, die 80jarige oorlog he, hoe liep dat ook weer af?? Dat wonnen we toch? Of was dat remise?
Je kent me.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dat plaatje zou doen?
Ik heb er ooit een werkstuk over gedaan maar weet het niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren wij dan al een land? Wij hoorden toch nog ergens bij ofzo.
in de kern is hij zoals hij op tv is, alleen in t echt milder en minder overdreven, maar zijn mening is vaak gewoon hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij is volgens mij volledig zichzelf
Nu horen we nergens meer bij boe fucking hoequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
mart is een klojo. de tour heerstquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Marlalala het volgende:
bah de Tour? Ik vind Mart ook razendirritant!
We zijn zelfstandig, beter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu horen we nergens meer bij boe fucking hoe
Ja nou ja het is goed dat Rene er zit, dat maakt het wat luchtigerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
in de kern is hij zoals hij op tv is, alleen in t echt milder en minder overdreven, maar zijn mening is vaak gewoon hetzelfde
80 jarige oorlog toch? met 12 jarig bestand enzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pak dat werkstuk er ff bij danquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een werkstuk over gedaan maar weet het niet meer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist.
Maar ik ga slapen.Morgen vroeg beginnen en op tijd vrij.
![]()
en rene is gewoon echt zoals hij is. heb hem weleens meegemaakt dat hij serieus een verhaal probeerde te verkopen. kan hij gewoon echt nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja het is goed dat Rene er zit, dat maakt het wat luchtiger
Ja als ik het nog hadquote:
Lekker slapen dushiquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist.
Maar ik ga slapen.Morgen vroeg beginnen en op tijd vrij.
![]()
Nee maar die lach ook van hemquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
en rene is gewoon echt zoals hij is. heb hem weleens meegemaakt dat hij serieus een verhaal probeerde te verkopen. kan hij gewoon echt niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Studio Sportzomer eigenlijk? Ze hebben altijd van de goeie openingtunes.
Zegt ie iets over zondag?quote:
Marwijk doet het anders best goedquote:
Ja nee die mag blijven hoorquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat dit z'n laatste toernooi wordt
Dank.quote:
2 jaar geleden deed t ook alquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat dit z'n laatste toernooi wordt
Die zijn niet meer belangrijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee alleen over wedstrijden van Duitsland
Kan toch zijn dat ze hem nu de finale laten voorspellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee alleen over wedstrijden van Duitsland
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank.![]()
In 2008 hadden ze deze:
Ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |