ja maar dat is toch ook een pauperstad?quote:
Ja en in Oost heb je gewoon echt te veel AH's. Ik vind Ah stom omdat hun aanbod zo beperkt is. Wel veel luxe producten maar die hoef ik toch niet. C1000 heeft toch echt een beter assortiment, vind ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de Ap heel fijn maar niet normaal dat je alleen die hebt in bepaalde delen, moet concurrentie zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja maar dat is toch ook een pauperstad?
Prittquote:
ou breek me de bek niet los over ducttape. Dat hotel waar ik was vantweekend daar waren de gordijnen helemaal fucked up en geklooid met ducttapequote:
Neee hier niet dat weet ik zekerquote:
Ik vind AH juist zo geweldig omdat ze de raarste dingen hebben! Al is dat niet zo fijn als je er werkt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en in Oost heb je gewoon echt te veel AH's. Ik vind Ah stom omdat hun aanbod zo beperkt is. Wel veel luxe producten maar die hoef ik toch niet. C1000 heeft toch echt een beter assortiment, vind ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, crv is voor SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oke even over de meet het kan pas in september, ruim op tijd toch Koen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Marlalala is er weer![]()
En Bella is weer terug![]()
En ik ga morgen weg
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
Hmmmmmmquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke even over de meet het kan pas in september, ruim op tijd toch Koen?
Vacantion?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga morgen weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |