Welke?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag die vlaggen die ze al in de maak hebben, die moet ik hebben
Voor heel veel Polen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is ook slecht voor mijn pool trouwens
Wij ook van jou en we gunnen je een leuke wedstrijd zondag en maar 1 dag dronken feestenquote:
Die had ik half uur geleden al getweetquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die eerden we ook vroegah, aangezien we erbij hoorden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
En dan zingen ze straks "De Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd."
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Charmed, we zijn doooooooor!
Moppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Charmed, we zijn doooooooor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |