4m70 om en nabijquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:18 schreef Saffier het volgende:
Wat jammer, ik vind het zo'n mooie kleur! Hoe lang is een maat 6?
ik moet nú rennen voor de tandarts, kijk hier straks nog wel even
Heb je eventueel interesse in een Ellaroo Kristen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Saffier het volgende:
Owww TF wat jammer dat er al zoveel gereserveerd/verkocht is! Wel fijn voor jou natuurlijk
Ik zoek nog een dunne zomerdoek, heb je die nog?
Buidelsling heb ik wel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef lily het volgende:
jammer dat er geen ringsling of buidesling tussen zit..
Misschien doe ik mijn zijden doek wel weg. Het is een maat 4 en heerlijk dun en vreselijk mooi, maar ik ben echt een fwcc drager, en dat krijg ik met een mt 4 niet voor elkaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Saffier het volgende:
Owww TF wat jammer dat er al zoveel gereserveerd/verkocht is! Wel fijn voor jou natuurlijk
Ik zoek nog een dunne zomerdoek, heb je die nog?
meet maar eens naquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De maat is volgens mij S/M maar kan ik voor de zekerheid wel even nameten
Watvoor doek is dat Miss? Heb je een plaatje of een link?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien doe ik mijn zijden doek wel weg. Het is een maat 4 en heerlijk dun en vreselijk mooi, maar ik ben echt een fwcc drager, en dat krijg ik met een mt 4 niet voor elkaar
Jammer dat het zo ver weg is (zelf in regio Eindhoven), ben nog op zoek naar zo'n stoel voor mijn broertje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:47 schreef Jelief het volgende:
We hebben een stoel over...
[ afbeelding ]
Het blad is nooit gebruikt, op de stoel zit alleen aan de voorkant van de linker leuning een krasje
15 euro, in principe alleen afhalen, we wonen ten zuiden van haarlem maar velserbroek en weesp zijn eventueel ook mogelijk
Ik heb ook nog steeds een diaperchamp die niks staat te doen, voor 10 euro mag je hem komen halen.
Ik heb geen tweedehandsjes voor je maar wij hebben een week of drie geleden deze gekocht bij V&D, ze zijn nu in de aanbieding zie ik. De kleurtjes zijn wat feller dan op de foto. Ik vond ze poepig <3quote:Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zoek vrolijke rompertjes met spaghettibandjes in maat 80, die van de Hema bijvoorbeeld. Hier in de stad is niks meer te vinden en op Internet is het aanbod ook karig, vind ik.
Iemand met nog wat leuke tweedehandsjes?
ohquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk idd! Maar hier in de V&D hangen ze niet iig. En op de website hebben ze alleen nog maar 50/56.
Jup dat is reis Simonquote:Op zondag 11 juli 2010 00:27 schreef huuphuup het volgende:
Taart doe mij Simon maar![]()
maar wel over een week of 3, als in, na salaris enzoals ik bijgekomen ben van de vakantieschade
![]()
dit is dé reis-Simon toch? Dan weet k hoe die maat valt
Jammer dat ie roze is...quote:Op zondag 11 juli 2010 17:59 schreef texelonia het volgende:
Indio Hennep roze geverfd 2.7 ¤35,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty passen evt. door de brievenbus.
Didymos Indio Hennep shorty. Meet ongeveer 2.83m. Ik heb hem zelf geverfd, is egaal geworden en geeft niet af. Ik vind mijn andere 2 shorty's fijner en daarom mag deze gaan. ¤35,-
[ afbeelding ]
Moet even kijken of ik die blauwe van jou dan kan verkopenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet ik wel even op zoek naar een doos die past.
heb ik ook, maar dat ga ik nu niet meer redden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:19 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ik heb wel interesse in prenteboeken en boeken die een eind groep 3 beginnend groep 4 zelf kan lezen. Of voorleesboeken voor een 7 jarige.
Groetjes joyce
jongenskleding 122/128quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb iets van een meter aan kinderboeken staan.
en een stapel jongenskleding 122/128
iemand interesse?
Omdat ik hier op het dorp met de gewone (smalle!) kinderwagen al niet eens door de poortjes van de AH heen komquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef trui het volgende:
huup, waarom juist zo'n achter-elkaar-model? ik vond die brede vele malen fijner in gebruik.
is ook, en een rolstoel past er daar wel door, net aan. Maar dan zit ik wel nog met mn andere winkels en dingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef trui het volgende:
er moet toch ook altijd minimaal één brede kassadoorgang zijn (voor rolstoelers).
Ja anderhalf is nog wel wat klein ja....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef trui het volgende:
daar is ze nog wel erg klein voor hoor ticootje (anderhalf als baby geboren wordt). dan toch maar beter zo'n lange!
hm ja daar zit wat in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef trui het volgende:
vanwege het hefboom-effect. je duwt je met zo'n lange een breuk/hernia als je de bocht om wil of een stoepje op/af. vooral omdat 't gebruikelijk is om de zwaarste voorop te zetten.
ja snap ik ook, en waardeer ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
Snap ik... Ik probeerde een beetje mee te denken.
quote:
Heb er geen staan, zoek er tzt ook 1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben op zoek naar een duowagen. Heeft iemand er nog een staan?
Ik dacht aan zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
bedoel je alleen zo'n doosje met van die blokjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ben op zoek naar een mini-loco setje, en eventueel wat boekjes.
Ja, wel een complete natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je alleen zo'n doosje met van die blokjes?
die heb ik wel.
Vond ik ook altijd.. maar hij lijkt me toch heel handig. Maar anders moet je eens kijken voor een 'ABC design Zoom' die kun je ook van dubbel naar enkel maken. Zit achter elkaar, kindjes kunnen naar elkaar & van elkaar af, babynestje & buggyinzet kan apart of maxi cosi adapters.. die dingen zijn echt veelzijdig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei juist:
"Ik wil liever géén Phil & Ted's (no offence maar ik vind het eruit zien of je je baby in het boodschappenmandje hebt gepropt )"
Een Zoom heeft Mikoxx te koop is een achter elkaar moet je haar ff pm-en!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd.. maar hij lijkt me toch heel handig. Maar anders moet je eens kijken voor een 'ABC design Zoom' die kun je ook van dubbel naar enkel maken. Zit achter elkaar, kindjes kunnen naar elkaar & van elkaar af, babynestje & buggyinzet kan apart of maxi cosi adapters.. die dingen zijn echt veelzijdig.
Dank, en SC ook bedankt. Maar hij s wel erg duur, ik zoek meer iets onder de 100,- zeg maar, mikoxx is wel lief maar ze is vast niet zo gek om die wagen voor een schijntje door te verkopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Een Zoom heeft Mikoxx te koop is een achter elkaar moet je haar ff pm-en!!
92/98 104/110 zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding
meisjes kleding maat 50 tot 110.
zomer/winter/herst/lente.
Groetjes joyce
Ik heb wel interesse in de kleinste maatjes. Mijn meisje wordt in oktober geboren!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Zou ik hier meisjeskleren kwijt komen, van maat 50 tot en met 62?
Als er namelijk geen gegadigden zijn, ga ik me niet veretteren met alle foto's hier online te zetten?
Ik heb zomer- en winterkleding, van rompertjes tot truien, van rokjes tot jasjes.......
Ik heb mischien wel interesse, als het mijn smaak isquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb dus echt heeeeel veel in 92 liggen.. veel is wel 86/92 maar valt dan gewoon als 92 zeg maar.
Allemaal winter spul, 4 winterjassen ook enzo.
Geen idee of er interesse in is, het is meestal totaal wat anders als hier meestal in V&A staat.
Even een beetje globaal gedaan.. ik heb nog meer.. maargoed zo ziet het er ongeveer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb mischien wel interesse, als het mijn smaak is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zal eens wat fotootjes maken, tijd zat nu.
Kan van de rechtse jas ook de muts eraf?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Even een beetje globaal gedaan.. ik heb nog meer.. maargoed zo ziet het er ongeveer uit.
Ik laat 't even linkjes, lui als k ben
http://nl.tinypic.com/r/sl47lg/3
http://nl.tinypic.com/r/20p52sj/3
http://nl.tinypic.com/r/344qbtx/3
http://nl.tinypic.com/r/33wr75x/3
http://nl.tinypic.com/r/2yvjgy9/3
En nu moet ik natuurlijk ook zo'n stomme vraagprijs erbij zetten
1,50 shirtje, 2,50 broek, 2,00 rok, 2 euro vestje, 7,50 jasje ofzo.
ja natuurlijk istie compleet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, wel een complete natuurlijk.
Wat moet het kosten?
Heb je toevallig ook boekjes?
misschien is het handiger dat jij post wat je hebt, ik heb namelijk zoveeeeeel wensenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja natuurlijk istie compleet.
ik heb er geen boekjes bij (leende ik van school)
verder niks nodig? ik ga zo nog meer hier niet gebruikte spullen posten.
grote schoonmaak hier
oke, als jij wat uit mijn verzameling koopt krijg je de locodoos er zo bij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
misschien is het handiger dat jij post wat je hebt, ik heb namelijk zoveeeeeel wensen
en dan kijk ik even of er iets tussen zit voor mij
hmm ik wil eigenlijk alleen de locodoos.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oke, als jij wat uit mijn verzameling koopt krijg je de locodoos er zo bij.
(ik heb m namelijk net uit een van de zakken voor de kringloop gevist)
deal?
je was net op tijd, vanmiddag gaan ze weg
Ja dat kan, van alle jassen die ik heb.. vind ik altijd makkelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Kan van de rechtse jas ook de muts eraf?
En welke stof is de paarse ruitjesbroek?
Oke dan ga ik even aan mijn man vragen wat die er van vind want die heeft tegenwoordig ook een uitgesproken smaak als het op kleertjes voor zn dochter aankomtquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat kan, van alle jassen die ik heb.. vind ik altijd makkelijk.
En de stof van de ruitjes broek is gewoon katoen denk ik?
En net als de zwart/grijze broek helemaal gevoerd van binnen met een hele zachte stof.
Hehe is goed.. 'k hoor wel als je iets wilt hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Oke dan ga ik even aan mijn man vragen wat die er van vind want die heeft tegenwoordig ook een uitgesproken smaak als het op kleertjes voor zn dochter aankomt![]()
welke? er liggen er 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh lady-wrb, mag ik je Eftelingboek?
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef happyme28 het volgende:
Meimeltje, ik wil alles welmaar ik vind 't zo moeilijk om te bepalen wanneer hij in maat 68 zal passen.
Wat wil je hebben voor dat salty dog jasje en die witte dunne broek? En die pointer bloesjes vind ik ook leuk maar hoe vallen die? Ruime mt 68 of krappe mt. 68? Want het zal pas september/oktober zijn als Daan ze aan kan en dan is hij zo'n 7/8 maanden.
Ik pm wel even![]()
Ga het nu niet meer redden, ga mijn best doen voor morgen iets online te plempen.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:22 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de kleinste maatjes. Mijn meisje wordt in oktober geboren!
Je heb pm terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Je hebt PM
Dyon zat van 4 tot 6,5 maand in maat 68 en hij is gemiddeld qua groei.
Dat dus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:13 schreef Kleurdoos het volgende:
waar zijn de 86/92(najaar) 92/98 (winter)moeke's?
elin heeft heel veel nieuws nodig...
(al ben ik al beserk gegaan op 86/92 maar er akn altijd meer bij
goed zittende broekjes, maillots, truitjes lange mouw?
geen rompers , we hebben een overload
Ik ga echt deze week nog voor de de dozen doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke rompers in maat 68 en 74 voor kleine meneertjes?
En ik zoek ook nog steeds korte broekjes in die maat!
Oei, Huup, welk seizoen heb je maat 74? (Amélie heeft altijd zo'n schattige dingen aan...... misschien kan ik iets eruit vissen)quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
KD je pakket is aangekomen superbedanktik ben er echt super blij mee weer <3
Heeft iemand nog interesse in meisjeskleding van mijn kant, mt 74 vooral, hier en daar wat 68 en er zijn een aantal uitschieters qua maat bij naar onder en boven. En ik heb ook nog wat zomerschoenen.
Ehm, 74 is voornamelijk voorjaar en zomerspul, geloof dat er wel wat dingen met lange mouwen tussen zitten maar veel zal het niet zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Oei, Huup, welk seizoen heb je maat 74? (Amélie heeft altijd zo'n schattige dingen aan...... misschien kan ik iets eruit vissen)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga echt deze week nog voor de de dozen door
Vandaag krijg ik ook nog een lading van mijn zus terug, die wilde ik even afwachten
Bedoel je iets van Mega Bloks ? ( Mijn zoontje speelt hiermee en zijn inderdaad groter als Duplo).quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar grote bouw-blokken, groter dan de duplo blokken. Iemand?
Volgens mij heb ik nog een witte. Die had Lennon vorig jaar op, toen was hij ong. 6 maanden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef happyme28 het volgende:
Iemand misschien nog een zonnepetje voor kleine mannetjes in de kast liggen?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden. Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. Kan ze in de winkel vooralsnog nergens vinden.
Oe.. zou je 'ns willen kijken? Dat zou qua maat wel in de buurt komen volgens mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een witte. Die had Lennon vorig jaar op, toen was hij ong. 6 maanden.
Zal ik doen... ik laat het je nog weten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe.. zou je 'ns willen kijken? Dat zou qua maat wel in de buurt komen volgens mij.
Kinderachtig dat je het kindje niet bij de jurk krijgt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef huuphuup het volgende:
Zo, bij deze, een linkje naar het webalbum, anders loopt het topic straks weer vast ofzo door teveel foto's
Klikklik
dat ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:18 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je het kindje niet bij de jurk krijgt.
kruidvat daar heb ik 2 weken geleden nog 1 gekocht voor de kraammand voor mijn zusje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef happyme28 het volgende:
Iemand misschien nog een zonnepetje voor kleine mannetjes in de kast liggen?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden. Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. Kan ze in de winkel vooralsnog nergens vinden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ook
en dat kind met de rug naar ons toe zit.....
Dat jurkje is wit met roze!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:52 schreef Jeetjejom het volgende:
Huup, mag ik het jurkje van Bakkaboe (maat 80, wit met rode stippen), het legergroene jurkje met roze stippen en die zwarte schoentjes met bloemetje (maakt me niet uit welke maat, Jorja heeft belachelijk kleine voetjes, dus ooit zullen ze wel gaan passen)....
Als er nog iemand interesse heeft heb ik er ook nog 1 liggen (van Steco). Helemaal nieuw, past niet op mn fietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er iemand nog behoefte aan een buggy-drager voor op de fiets?
Mijne is ook van Steco, voor buggy's tot..ik meen 5 kilo. Maar 6 kilo draagt hij ook met gemakquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef Meimeltje het volgende:
Als er nog iemand interesse heeft heb ik er ook nog 1 liggen (van Steco). Helemaal nieuw, past niet op mn fiets
Ik vind hem nog steeds erg mooiquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef Poppejans het volgende:
Nog interesse in lange jongensbroekjes (voornamelijk H&M en Hema) maat 68?
Te koop:
NIEUWSTAAT Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Er zit ook een opbergtasje bij.
Doe een goed bod! (reden: ik gebruik hem nooit en wil wat anders gaan proberen)
Was nieuw 69 euro
[ afbeelding ]
Moest even spieken, maar die ik heb is tot 7 kilo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is ook van Steco, voor buggy's tot..ik meen 5 kilo. Maar 6 kilo draagt hij ook met gemak![]()
ik vind het zo leuk om jou dingen te zien kopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeetjejom zijn je rompers erg meisjesachtig of heb je ook unisex?
Ook zonder zwanger te zijn kan ik goed shoppen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk om jou dingen te zien kopen![]()
écht zwanger
ghehe herkenbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook zonder zwanger te zijn kan ik goed shoppen hoor![]()
Maar ik ben heulemaal happy dat het nu voor mijn eigen baby mag![]()
En de meneer heeft niet zo'n idee van wat er nodig is dus aankopen voor de baby zeurt hij ook niet over i.t.t. aankopen voor mezelf
*VERKOCHT*quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:50 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij 2 Avent flesspeentjes van 0 maanden? Deze heb ik over en zitten nog in de orginele verpakking.
Kunnen op elke Avent fles.
[ afbeelding ]
Kopen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds erg mooihihi, ik heb ook al verlekkerd naar de slings van MisterMirko zitten kijken.
Zit Wolf al in broekjes mt 74? Ik heb vanmorgen Niels een mt 74 broekje gepast en de pijpen kwamen tot over zijn voetjes
Jup! Zoiets ja!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Bedoel je iets van Mega Bloks ? ( Mijn zoontje speelt hiermee en zijn inderdaad groter als Duplo).
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind Ivan in de Beco dragen bijvoorbeeld ook veel minder knus. Het is lastig uit te leggen waarom dat precies zo is. Een doek vind ik het fijnst voelen en wat intimiteit betreft is er voor mijn gevoel geen verschil met een ringsling.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kopen?![]()
Ik vind de manier waarop ik Wolf draag zo niet prettig geloof ik, en hijzelf ook niet. Zo zittend zoals we vanmiddag aan het oefenen waren met de sling zit veeeeeel leuker en gezelliger!!
Wat is je richtprijs en tot hoeveel kinderen kan de mei tai dragen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef Poppejans het volgende:
Nog interesse in lange jongensbroekjes (voornamelijk H&M en Hema) maat 68?
Te koop:
NIEUWSTAAT Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Er zit ook een opbergtasje bij.
Doe een goed bod! (reden: ik gebruik hem nooit en wil wat anders gaan proberen)
Was nieuw 69 euro
[ afbeelding ]
Wil je dan voor 5 of voor 7 kg?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb interesse in een buggydrager voor op de fiets
Geen idee hoe duur die dingen nieuw zijn, want ik wil het dus graag verzonden hebben
Graag dus een prijs wat je er incl verzending voor wilt hebben
Dat had ik me ook al bedacht, ik zie zoveel leuke meidenkleertjes hier voorbij komen maar ja dat duurt nog ong. 29 wkn voor ik daar los in/op kan gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik een meisje krijg ga ik Ivans Tijns kleding hier te koop zetten en ga ik los op de tweedehands meisjesdingen.
Ik zoek er 1 voor een 8 kilo buggy...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je dan voor 5 of voor 7 kg?
Mijne is niet nieuw en hoeft ook niet veel te kosten, zeg iets van 10 euro inclusief?
Alleen een nieuwe kost nog geen 15 euro (die tot 5 kilo dan) dus ik weet niet of het dan nog wel zo aantrekkelijk is voor je...
Gewoon bij prenatal kijken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Ik zoek er 1 voor een 8 kilo buggy...
Wel 1 waar dus ook een achterzitje nog op kan. Zijn die ook 15 euro nieuw? Waar zijn die te koopIk zat al wat te googlen, maar er zijn veel soorten en geen idee wat nou een goede is
Dan kan je het best de de Luxe versie nemen, die Meimeltje aanbiedtquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Marlinde het volgende:
Ik zoek er 1 voor een 8 kilo buggy...
Wel 1 waar dus ook een achterzitje nog op kan. Zijn die ook 15 euro nieuw? Waar zijn die te koopIk zat al wat te googlen, maar er zijn veel soorten en geen idee wat nou een goede is
Meestal wel want de buggydrager gaat op je bagagedrager.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan je het best de de Luxe versie nemen, die Meimeltje aanbiedt![]()
Die is gegarandeerd tot 7 kilo, maar ze kunnen echt makkelijk een kilo meer aan.
Of er dan nog een achterzitje op je fiets kan durf ik niet te zeggen, want die heb ik nog niet nodig gehad tot nu toe...
Misschien dat andere mama's daar ervaring mee hebben?
De de Luxe kost nieuw rond de 25 euro.
ja hoor kan bestquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Stiemie, dat broekje!Maar dat kan ik een jongen zeker niet aandoen?
![]()
Ja, graag!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
ja hoor kan best![]()
ik heb trouwens nog wat rompers 74, 74/80 die ook voor jongens kunnen. Foto maken?
Als ik een meisje krijg heb ik het al gekocht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
oh Stiemieals k een meisje krijg koop ik het van je als je t dan nog niet kwijt bent
later dan jij wslquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik een meisje krijg heb ik het al gekocht.![]()
Wanneer ga jij die geslachtsecho laten doen?![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
later dan jij wsl![]()
ik wil weer met 17 weken. Dat zal op of rond 31 augustus zijn, net wanneer er plaats is.
Ik vind dat jij ook met 17 weken moet!
Gewoon, omdat ík nieuwsgierig ben![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Claudia een meisje krijgt en jij een jongetje![]()
En mag ik dan nu het setje van je overnemen Stiemie? Hannah past er denk ik over een paar maandjes al in. Dan mogen de dames boven mij gaan uitvechten wie het setje na haar krijgt
Oke verkochtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Claudia een meisje krijgt en jij een jongetje![]()
En mag ik dan nu het setje van je overnemen Stiemie? Hannah past er denk ik over een paar maandjes al in. Dan mogen de dames boven mij gaan uitvechten wie het setje na haar krijgt
Woehoe! Ik vind 'm zo leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef trui het volgende:
yep, 't is er nog! (is meer groen-blauw dan blauw hoor!)
HappyMe... ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik doen... ik laat het je nog weten.
Ik wil wel graag alle rompers!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef Stiemie het volgende:
Romper linksboven grijs, amerikaans, dus rare maten, van 8,6 tot 11,8 kgvraagprijs: 0,50 euro
Romper rechtsboven met zeebeestjes, wel wat pillig, maat 74, vraagprijs: 0,25
Romper linksonder Rainbowbabies, als nieuw, maat 74/80, vraagprijs 2,00 euro
Romper rechtsonder Lange mouw, maat 74, vraagprijs 0,50 euro
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HappyMe... ik kan hem niet vinden.Peace weet het ook niet. Ik kan me nog herinneren dat ik hem onlangs uit de tas van Lennon heb gehaald, maar ik weet niet meer waar ik hem neergelegd heeft.
Sorry!
Als ik hem onverhoopt nog tegenkom, zal ik het je laten weten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor 't zoeken
![]()
Je zocht toch een pet met een flap in de nek? Ik heb zo'n pet bij de Hema gevonden, maar ik weet niet of ze die in verschillende maten hebben. De maat die ik nu heb past Ivan nog, en hij heeft een hoofdomtrek van ruim 47 cm.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor 't zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:33 schreef Vicky het volgende:
Is er nog interesse in meisjeskleding maat 50, 50/56, 56, 62, 68 en 74??
Ja, heb ik gezien bij de hema, maar de kleinste maat (68/74) is te groot voor Daan. Hij heeft hoofdomtrek 42cm dus dat scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je zocht toch een pet met een flap in de nek? Ik heb zo'n pet bij de Hema gevonden, maar ik weet niet of ze die in verschillende maten hebben. De maat die ik nu heb past Ivan nog, en hij heeft een hoofdomtrek van ruim 47 cm.
Nou, dat is lekker.. Helemaal niemand??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij bied ik ook een stapel jongenskleertjes aan en jongens/meisjes schoenen. Varierend per maat. Links staan de vraagprijsjes !
Stuur me een pm als je ergens interesse in hebt, dan krijg je z.s.m. antwoord !
http://tinyurl.com/3ydrbkn
die zit er toch standaard inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben op zoek naar een zonnescherm (zo 1 die op Faja haar maxi-cosi zit)Ze zijn nieuw 16,95, maar voor die paar keer dat ik de maxi-cosi gebruik vind ik dat net even te veel
Heb hem overgenomen en hij was kapot gegaan of zoek geraakt ik weet het even niet meerquote:
aha, ik snap (ik heb 'm namelijk ook effe moeten zoeken toen we 'm net gekocht haddenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Heb hem overgenomen en hij was kapot gegaan of zoek geraakt ik weet het even niet meer
Nou inderdaad. Van Faja is ook een goede tip, want ik denk dat er weinig zijn die zo'n scherm hebben zonder de maxi cosi erbij te willen verkopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond zo'n scherm echt ideaal, 'k zou voor die paar keer 't geld er nog voor over hebben.
sorry!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:10 schreef Asyniur het volgende:
suikertaartje, doe die schoentjes eens niet meer posten
Ik mag niet van mijn man. HIj vindt ze wel heel erg leuk maar als ik nog niet weet welke maat Harry heeft als hij gaat lopen...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry!
je mag ze wel kopen, dan post ik ze niet meer
Ja, dat had ik dus ook een beetje, maaaaar ze staan ook leuk in de wandelwagen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik mag niet van mijn man. HIj vindt ze wel heel erg leuk maar als ik nog niet weet welke maat Harry heeft als hij gaat lopen...
wat vraag je er eigenlijk voor?
Maar het is beter om kinderen geen stevie schoenen aan te doen zo lang ze nog niet zelf goed lopen. Beter voor de ontwikkeling van de voetjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook een beetje, maaaaar ze staan ook leuk in de wandelwagen hoor![]()
Hmm. Ja...5 euro dan maar denk ik. Alleen dan zit je nog met verzenden he
hoewel ik ze misschien wel een eindje jouw kant op kan krijgen
ik ga 't vanavond voor je bekijken, ben nu bij m'n schoonmoeder. maar ik wil wel zeker weten dat je 't dit keer echt afneemt. er liggen hier nog steeds spullen die jij meer dan een jaar geleden al gereserveerd had.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef LadyS het volgende:
oe Oe OE!!! mag ik dit reserveren?
Ik moet *NU* naar een verjaardag (moeders staat al te zuchten hier achter me![]()
), dus ik PM je later, goed?
116 spijker overgooier
dunne stof met rits
achter en strik H&M
2,50
29 lelli kelly
sandalen blingbling
(a) maat 29 dus, nog
vrij nieuw. 5,00
116 valt smaller
feestelijke longsleeve
MIM-PI 4,00
110-116 vlinder shirt
mouwloos leuke details
HEMA 1,00
110-116 bruin velours
joggingpak broek 110
110-116 vest gevoerd
met leuke
bloemetjesstof H&M
4,00
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef Asyniur het volgende:
Maar het is beter om kinderen geen stevie schoenen aan te doen zo lang ze nog niet zelf goed lopen. Beter voor de ontwikkeling van de voetjes.
Ik neem ze gewoon, zet ik ze achter in de kast en hoop ik dat Harry ze past als hij gaat lopen
Manlief hoeft niet alles te weten
Voor de verzendkosten doe ik het ook nog wel...
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en anders worden het gewoon FOK! doorgeefschoentjes
![]()
Maar ik hoop dat hij ze gaat passen, ze zijn zo leuheuk!
En Elefanten schijnen redelijk ruim te vallenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind ze ook superleuk!
Harry's voetjes meten nu ongeveer 9,5cm. En volgens internet zijn schoentjes maat 19 voor voetjes van ongeveer 113mm, dus hopelijk groeien zijn voetjes niet zo hard en loopt hij vroeg
Deze van de Hema vond ik heel fijn, ik had een erg klein mannetje waarbij ongeveer alles te groot was, maar hier bleef hij helemaal netjes in liggen:quote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben op zoek naar een extra slaapzakje maatje 60. Afgelopen februari heb ik er 2 gekocht op de negen-maanden-beurs, voor slechts 5 euro per stuk. (Als ik had geweten dat ik ze zo fijn zou vinden had ik er meer meegenomen...) Qua leeftijd en maattabellen en dergelijke zou Lars al in een maatje 70 moeten passen, maar van de meesten is dan de halsopening zo groot. Lars wurmt zich er dan via de halsopening uit...
Weet iemand waar ze deze slaapzakjes verkopen? Of heb je er misschien zelf een die ik mag overnemen? In de meeste winkels zie ik alleen maar maatjes 70 en groter hangen... Of is er een merk waarbij de halsopening niet zo groot is dat zijn schouders er zo makkelijk door passen?
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde probleem en ik ben uiteindelijk geslaagd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben op zoek naar een extra slaapzakje maatje 60. Afgelopen februari heb ik er 2 gekocht op de negen-maanden-beurs, voor slechts 5 euro per stuk. (Als ik had geweten dat ik ze zo fijn zou vinden had ik er meer meegenomen...) Qua leeftijd en maattabellen en dergelijke zou Lars al in een maatje 70 moeten passen, maar van de meesten is dan de halsopening zo groot. Lars wurmt zich er dan via de halsopening uit...
Weet iemand waar ze deze slaapzakjes verkopen? Of heb je er misschien zelf een die ik mag overnemen? In de meeste winkels zie ik alleen maar maatjes 70 en groter hangen... Of is er een merk waarbij de halsopening niet zo groot is dat zijn schouders er zo makkelijk door passen?
[ afbeelding ]
neuh ik heb er maar twee in totaal haha dus dat was sowieso niet genoeg geweest voor een tweede. Amélie poep(te!) zo weinig en ze plaste eigk ook zo weinig dat het niet eens rendabel was om een hele set wasbare aan te schaffen. Ik heb het serieus nagerekend en alleen voor haar was wegwerp goedkoper dan wasbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef trui het volgende:
wat een leuke luiertjes!maar huup, heb je ze zelf straks niet meer nodig? of ga je over op de pampers?
Je weet 't waarschijnlijk wel, maar met een 3punts gordel werkt het ook perfect hoor. (bij ons dan tenminste, ik vind die base dingen ook schreeuwend duur).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er heel toevallig iemand die een Maxi Cosi easybase in de aanbieding heeft?![]()
Onze auto heeft geen isofix maar die base is net zo duur als een stoeltje en er past niet eens een vervolg stoeltje op
Hebben jullie geen achtergordels? Ok, ja dat is idd niet ideaal. Inbouwen gordels is dan misschien nog wel goedkoperquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja maar dan alleen op de voorstoel en dat vind ik niet ideaal.
Hebben we wel maar geen deur achter en dat is me echt te veel geklooi. Daar heb ik zo'n base wel voor over denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen achtergordels? Ok, ja dat is idd niet ideaal. Inbouwen gordels is dan misschien nog wel goedkoper
Trui ik wil je al steeds terug pm-en, maar je inbox is volquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef trui het volgende:
yep, 't is er nog! (is meer groen-blauw dan blauw hoor!)
Oh wat leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:27 schreef octopussy het volgende:
Steimie, het Old Navy pakje is gisteren aangekomen![]()
Volgens mij past Hannah het nu al.
Heu wat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
TAARTJESFEE K_I_M enzo
doe eens posten *taptap*
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ah, fijn dat een en ander is aangekomen(behalve dan bij xxxkarinxxx? en mrien?) hopelijk komt dat dan morgen.
ik heb ook nog wat dingen in maat 92, zag ik. is daar nog belangstelling voor? dan zet ik ze morgen even op den kiek.
kleurdoos aast op 92quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ah, fijn dat een en ander is aangekomen(behalve dan bij xxxkarinxxx? en mrien?) hopelijk komt dat dan morgen.
ik heb ook nog wat dingen in maat 92, zag ik. is daar nog belangstelling voor? dan zet ik ze morgen even op den kiek.
You're welcomequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Keshet het volgende:
Ik ontdekte n.a.v. dit topic de zonnehoes in mijn Maxi-Cosi! Dank jullie wel!![]()
![]()
Ik heb wel een wipstoeltje, maar da's niet echt in de omgevingquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Keshet het volgende:
Ik ontdekte n.a.v. dit topic de zonnehoes in mijn Maxi-Cosi! Dank jullie wel!![]()
![]()
Mijn ouders willen graag een wipstoeltje hebben zodat madam tijdens onze bezoekjes daar ook lekker om zich heen kan kijken. Wie heeft er voor een schappelijk prijsje een wipstoeltje (met babyinzet oid) in de aanbieding? Liefst ergens in de buurt van Rotterdam, Nunspeet, Tilburg of Zierikzee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |