4m70 om en nabijquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:18 schreef Saffier het volgende:
Wat jammer, ik vind het zo'n mooie kleur! Hoe lang is een maat 6?
ik moet nú rennen voor de tandarts, kijk hier straks nog wel even
Heb je eventueel interesse in een Ellaroo Kristen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Saffier het volgende:
Owww TF wat jammer dat er al zoveel gereserveerd/verkocht is! Wel fijn voor jou natuurlijk
Ik zoek nog een dunne zomerdoek, heb je die nog?
Buidelsling heb ik wel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef lily het volgende:
jammer dat er geen ringsling of buidesling tussen zit..
Misschien doe ik mijn zijden doek wel weg. Het is een maat 4 en heerlijk dun en vreselijk mooi, maar ik ben echt een fwcc drager, en dat krijg ik met een mt 4 niet voor elkaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Saffier het volgende:
Owww TF wat jammer dat er al zoveel gereserveerd/verkocht is! Wel fijn voor jou natuurlijk
Ik zoek nog een dunne zomerdoek, heb je die nog?
meet maar eens naquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De maat is volgens mij S/M maar kan ik voor de zekerheid wel even nameten
Watvoor doek is dat Miss? Heb je een plaatje of een link?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien doe ik mijn zijden doek wel weg. Het is een maat 4 en heerlijk dun en vreselijk mooi, maar ik ben echt een fwcc drager, en dat krijg ik met een mt 4 niet voor elkaar
Jammer dat het zo ver weg is (zelf in regio Eindhoven), ben nog op zoek naar zo'n stoel voor mijn broertje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:47 schreef Jelief het volgende:
We hebben een stoel over...
[ afbeelding ]
Het blad is nooit gebruikt, op de stoel zit alleen aan de voorkant van de linker leuning een krasje
15 euro, in principe alleen afhalen, we wonen ten zuiden van haarlem maar velserbroek en weesp zijn eventueel ook mogelijk
Ik heb ook nog steeds een diaperchamp die niks staat te doen, voor 10 euro mag je hem komen halen.
Ik heb geen tweedehandsjes voor je maar wij hebben een week of drie geleden deze gekocht bij V&D, ze zijn nu in de aanbieding zie ik. De kleurtjes zijn wat feller dan op de foto. Ik vond ze poepig <3quote:Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zoek vrolijke rompertjes met spaghettibandjes in maat 80, die van de Hema bijvoorbeeld. Hier in de stad is niks meer te vinden en op Internet is het aanbod ook karig, vind ik.
Iemand met nog wat leuke tweedehandsjes?
ohquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk idd! Maar hier in de V&D hangen ze niet iig. En op de website hebben ze alleen nog maar 50/56.
Jup dat is reis Simonquote:Op zondag 11 juli 2010 00:27 schreef huuphuup het volgende:
Taart doe mij Simon maar![]()
maar wel over een week of 3, als in, na salaris enzoals ik bijgekomen ben van de vakantieschade
![]()
dit is dé reis-Simon toch? Dan weet k hoe die maat valt
Jammer dat ie roze is...quote:Op zondag 11 juli 2010 17:59 schreef texelonia het volgende:
Indio Hennep roze geverfd 2.7 ¤35,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty passen evt. door de brievenbus.
Didymos Indio Hennep shorty. Meet ongeveer 2.83m. Ik heb hem zelf geverfd, is egaal geworden en geeft niet af. Ik vind mijn andere 2 shorty's fijner en daarom mag deze gaan. ¤35,-
[ afbeelding ]
Moet even kijken of ik die blauwe van jou dan kan verkopenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet ik wel even op zoek naar een doos die past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |