1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Dankequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef Kwaliteit het volgende:
RemcoW23 de pagina heb ik geupdate: http://www.spixmedia.nl/vioranje.txt
jezusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef Kravist het volgende:
Deze al gehoord? Jack bij de 3-1 haha, als-ie die naaimachine nadoetklik
is dat niet t geheime woord dat hij vanmorgen van giel beelen heeft gekregen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef Kravist het volgende:
jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is dat niet t geheime woord dat hij vanmorgen van giel beelen heeft gekregen?
En m dan in de heat of the moment gebruiken.. Geniaalquote:
Niet zo voorspelbaar als jouw I Love Spain-avatar hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt allemaal erg voorspelbaar. Uruguay kan er helemaal niks van, filmpje Blatter, Derksesn die Kuijt afzeikt, FIFA is corrupt, Persie is geen spits en morgen zijn we er weer vanuit DHaag Scheveningen.
Ja maar jij houdt ook van onverwachte spanning Pierre.. Sidebetje doen ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt allemaal erg voorspelbaar. Uruguay kan er helemaal niks van, filmpje Blatter, Derksesn die Kuijt afzeikt, FIFA is corrupt, Persie is geen spits en morgen zijn we er weer vanuit DHaag Scheveningen.
Brazilië. Uruguay, Spanje, je weet het echt niet he. Kutmongool.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef PierreBetfair het volgende:
entertainerquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat je op die leeftijd ineens kan muteren tot een entertainer, geweldig
Johan
Compilatie gezien? Johan maakt er echt wel wat van hoor, buiten het afzeiken om.. Die gaat in de finale gewoon helemaal losquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef hedphylem het volgende:
[..]
entertainermensen afzeiken achter een scherm kan ik ook
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef hedphylem het volgende:
[..]
entertainermensen afzeiken achter een scherm kan ik ook
Doe maar een voorstelquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja maar jij houdt ook van onverwachte spanning Pierre.. Sidebetje doen ?
Nee de vriendin van de dochter van Aad de Mos als ik het goed heb onthouden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:32 schreef De-Hamster het volgende:
Begreep ik nou dat de dochter van Derksen een van de bavaria meisjes is?
NHL in het nieuwe jaar.. Maar daar gaan we het in het andere topic rond Oktober wel over hebben.. NHL accepteer je wel toch?quote:
Yep lijkt me prima. Al die Amerkaanse sporten zijn zo onvoorspelbaar als de neten imo. CU in oktoberquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
NHL in het nieuwe jaar.. Maar daar gaan we het in het andere topic rond Oktober wel over hebben.. NHL accepteer je wel toch?
Das het voordeel met die Amerikaanse sporten waar ze iedere dagen 5 wedstrijden ofzo hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Yep lijkt me prima. Al die Amerkaanse sporten zijn zo onvoorspelbaar als de neten imo. CU in oktober
Hoe meer bets, hoe een lagere ROI ik accepterr, dat weet je. Doe je voordeel ermee.![]()
Inderdaad.quote:
''Pak ff een kinderstoeltje''quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Sneijder afzeiken dat doet Van der Vaart minstens net zo graag als onze eigen Derksen![]()
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-feest-bij-jack.html
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Sneijder afzeiken dat doet Van der Vaart minstens net zo graag als onze eigen Derksen![]()
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-feest-bij-jack.html
Blij dat ik geen radio heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef Kravist het volgende:
Jack is vrienden met die jongens jeweetzquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk Jack serieuze topjournalistiek bedrijven. Dit is geen koffietijdpraat hoor jongens, dit is het echte werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk Jack serieuze topjournalistiek bedrijven. Dit is geen koffietijdpraat hoor jongens, dit is het echte werk.
Zo kun je toch geen kritische vraag stellen? Met een speler op je schoot?quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jack is vrienden met die jongens jeweetz
Ondanks dat ik geen Jack-fan ben is dit wel een top filmpje
Da's niet belangrijk toch, zolang je maar 'one of the guys' bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo kun je toch geen kritische vraag stellen? Met een speler op je schoot?
Ik denk dat Van Gelder er meer problemen mee heeft dan Derksen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Zouden ze elkaar wel eens tegenkomen in de wandelgangen? En dan wat zeggen, Johan en Jack? Het is al jaren haat en nijd tussen die twee.
Van Gelder is toch geen haantje, joh.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Van mij mogen ze Jack zo bij de nieuwe show van Derksen, Genee en Gijp aan tafel zetten, zou best weleens amusant kunnen worden, nog een haantje er bij
Jawel joh!quote:
Zijn ware aard is volgens mij dat hij iedereen te vriend wil houden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel joh![]()
Maar omdat het haantje altijd tussen de makke soepkippen zit komt zijn ware aard niet naar boven
Hij wil ook eigenlijk helemaal geen strijd met Derksen. Hij is een gezellige dikzak die het liefst alle ruzietjes gladstrijkt. Johan is zo'n beetje het tegenovergestelde. Een mooie clash der persoonlijkheden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ware aard is volgens mij dat hij iedereen te vriend wil houden.
Dat is een rol joh, als de camera weg is trapt hij uit genot zo een labrador puppy dood en werkt aan zijn Karadzic fansite! is toch mooi?quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ware aard is volgens mij dat hij iedereen te vriend wil houden.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is een rol joh, als de camera weg is trapt hij uit genot zo een labrador puppy dood en werkt aan zijn Karadzic fansite! is toch mooi?
Ik wel, hij was echt vreselijk. Hij kwam ook een paar keer mee op, geen voorzet of pass kwam aan. Leipe terugspeelbal ook... Vond het leuk dat het bevestigd werd, in dit JOURNALISTIEKE programma.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:24 schreef Krambo het volgende:
Dat gezeur van Johan en Rene over het spel van Boulahrouz sloeg nergens op. Ik vond hem helemaal niet zo slecht spelen.
Maar zoveel spotaner dan het zogenaamde grappige van Derksenquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo kun je toch geen kritische vraag stellen? Met een speler op je schoot?
Dacht je nou egt dat Sjek dit niet van tevoren bedacht had.... pauper!quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:05 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar zoveel spotaner dan het zogenaamde grappige van Derksenen Gijp
http://www.broadcastmagaz(...)digt-kijkcijfer.htmlquote:Het gaat heel goed met Oranje en ook met de voetbaltalkshow van RTL 7, VI Oranje. Sinds het programma op donderdag 10 juni van start ging met een kleine 300.000 kijkers, is de belangstelling gegroeid. Gisteravond werd een hoogtepunt vastgesteld voor het tv-programma: 917.000 kijkers. In de uitzending waren Jan Marijnissen, Aad de Mos en de Britse zangeres Katie Melua te gast bij Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp in het Scheveningse Kurhaus. Voor het hotel kwamen feestvierende Oranjesupporters samen om de overwinning van het Nederlands elftal op Uruguay te vieren.
Vond ik van Derksen ook gisteren... wel, sneller dan normaal voor zijn doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch jammer dat VI Oranje geen voorbeschouwing heeft... heb ik gisteren gemist en zal ik vanavond missen...
En Genee vind ik snel geïrriteerd de laatste tijd....
En jij denkt dat ze naar jou luisterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb gemailed dat ze bij de finale sowieso 2 uitzendingen moeten doen.
Als we dat allemaal even mailen komt dat zeker goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef devilfish het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze naar jou luisteren
En mijn A-Team dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als we dat allemaal even mailen komt dat zeker goed.
Nou, wow echt weer VI Oranje informatiequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Arjen Robben in blote kont
[ link | afbeelding ]
vind ik van Gijp, die gast maakt iedereen belachelijk en vind het heerlijk als ie de lachers op zn hand heeft maar zodra hij ook maar een klein beetje het mikpunt van de spot is gaat ie opeens bloedserieus zitten doen en gaat ie nergens op in.......beetje matig en jammer is datquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vond ik van Derksen ook gisteren... wel, sneller dan normaal voor zijn doen
viel toch wel mee?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vond ik van Derksen ook gisteren... wel, sneller dan normaal voor zijn doen
Baas.quote:
Inderdaad xD, is toch heerlijk man, we hoeven nog maar 300k kijkers d'rbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef bascross het volgende:
VI Oranje bijna op gelijke hoogte met Sportzomer.
ja, alleen is het dan wel weer jammer dat ze zo'n matige lauwe uitzending produceren zoals gister......juist op dat soort momenten zit je meer te wachten op de vrolijkheid en joligheid van hoe van gelder die spelers interviewde.....maar derksen en gijp moesten weer met een nuchtere magere reactie komen....quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef bascross het volgende:
VI Oranje bijna op gelijke hoogte met Sportzomer.
Klopt inderdaad ja, gister was een van de mindere uitzendingen:(quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, alleen is het dan wel weer jammer dat ze zo'n matige lauwe uitzending produceren zoals gister......juist op dat soort momenten zit je meer te wachten op de vrolijkheid en joligheid van hoe van gelder die spelers interviewde.....maar derksen en gijp moesten weer met een nuchtere magere reactie komen....![]()
denk dat veel mensen hierdoor afhaken helaas....
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik zeg gister: dit zal morgen wel een gifje zijn. Een maat waarmee ik keek: een wat
Schoenen dan toch...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:42 schreef pberends het volgende:
Ik miste gister ook een beetje de Oranje-sfeer.
Derksen mag z'n Oranje-pak wel eens aantrekken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:09 schreef planethugo het volgende:
vond t gister ook een beetje mat ja. Nota bene buiten voor de deur staan ze te feesten en aan tafel lijkt het wel alsof we verloren hadden. Maargoed Derksen & Gijp hadden dit 3 weken geleden al zien aankomen
wel zwaar relax dat het bij rtl altijd zo snel online staat, kwam kwart voor 12 thuis, nog paar minuten van het einde gezien en 10 minuten erna maar vanaf het begin gaan kijken![]()
Ik hoorde Genee op 538 zeggen dat ze zondag waarschijnlijk twee uur lang gaan voorbeschouwenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch jammer dat VI Oranje geen voorbeschouwing heeft... heb ik gisteren gemist en zal ik vanavond missen...
En Genee vind ik snel geïrriteerd de laatste tijd....
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Ik hoorde Genee op 538 zeggen dat ze zondag waarschijnlijk twee uur lang gaan voorbeschouwen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Drie keurige leraren uit Nijmegen op bezoek bij VI Oranje. Ik ben benieuwd.
coolquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef devilfish het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AeI0QOm-Dc0&hl=nl_NL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AeI0QOm-Dc0&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Zie je toch....quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef robjee het volgende:
Wie zei er mute?! Jamie Lidell is de beste artiest die ze gehad hebben en gaan krijgen.
Helemaal mee eens. Geweldige artiest en symphatieke gast.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef robjee het volgende:
Wie zei er mute?! Jamie Lidell is de beste artiest die ze gehad hebben en gaan krijgen.
Nederland moet net als Inter spelen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef fioooon het volgende:
Ja, maar Gijpie heeft wel gelijk. Die Spanjaarden zijn zoveel beter dan dat wij zijn....
Als je het 5 keer zegt ga je het zelf ook geloven zeker?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef pberends het volgende:
Boula speelde slecht, helemaal mee eens.
Weer zo'n petitie die eigenlijk alleen maar gemaakt is om zelf centen mee te verdienenquote:
Ik snap hem.quote:
Ik heb al aangeboden om mijn servetje thuis te laten loadbalancen.quote:
Ik was 1599quote:
Dat wordt echt afkickenquote:
Ja, je gaat in een soort van gat vallen. Dat is zeker.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:54 schreef Paul het volgende:
Als die Guus Meeuwis reclame langskomt gooi ik m'n tv uit het raam
Juist,en als hij het goed kan vinden met de spelers is dat toch prima.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:55 schreef Stiggie het volgende:
Jack geilt er wel op ja maar het is wel leuke televisie. Punt uit
Inderdaad!! En Derksen in daar Jaloers op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:55 schreef Stiggie het volgende:
Jack geilt er wel op ja maar het is wel leuke televisie. Punt uit
Die reclame met Guus Meeuwis en die omaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ookZat gister bij m'n ouders op de bank, kwam die reclame langs, waren ze allebei vol lof... "Dat is zo'n leuke reclame! Wat een leuk idee! Zo'n oma en Guus Meeuwis, wat een sympathieke jongen!" Ik kon echt kotsen
Hoop hetquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef JaneDoe het volgende:
is dit een voorbode van de late night show?
Op Nederland 1 en Radio 1 besteedt de NOS zondag vanaf 12.00 uur uitgebreid aandacht aan de WK-finale in Zuid-Afrika. Ook op maandag pakt de omroep uit, met een extra ontbijteditie van Studio Sport. Dat maakte de NOS woensdag bekend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef frensje het volgende:
is het al bekend hoelang ze gaan uitzenden op zondag? voor de wedstrijd al?
De minst grappige man aan tafel is cabaretier.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef Lann555 het volgende:
Ik vind die cabaretier echt een hele duffe gast
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:05 schreef Bloedcel het volgende:
[..]
Op Nederland 1 en Radio 1 besteedt de NOS zondag vanaf 12.00 uur uitgebreid aandacht aan de WK-finale in Zuid-Afrika. Ook op maandag pakt de omroep uit, met een extra ontbijteditie van Studio Sport. Dat maakte de NOS woensdag bekend.
Op Nederland 1 begint zondag even na 12.00 uur een speciale finale-editie van NOS Studio Sportzomer. Jack van Gelder kijkt in Johannesburg met gasten vooruit naar de wedstrijd van Oranje. Tussen 13.00 en 17.45 uur schakelt de NOS even over voor een live-verslag van de achtste etappe van de Tour de France. Daarna is het weer Oranje wat de klok slaat, met respectievelijk het dagelijkse WK Journaal en het echte 'warmlopen' vanuit Soccer City in Johannesburg.
Na afloop van de WK-finale volgt de nabeschouwing vanuit het stadion en de registratie van de prijsuitreiking. Kort voor middernacht neemt het Tourprogramma NOS Studio Sportzomer De Avondetappe het over vanuit Frankrijk. Tijdens de door Mart Smeets gepresenteerde uitzending kan, afhankelijk van de actualiteit, worden geschakeld met Zuid-Afrika en Nederland.
Ook op Radio 1 trapt NOS Langs de Lijn zondag om 12.00 uur af met een vooruitblik op de eerste WK-finale van het Nederlands elftal in 32 jaar.
Maandag volgt tussen 07.00 en 08.00 uur op Nederland 1 en Nederland 2 een extra editie van NOS Studio Sport. Om 19.00 uur zendt de omroep de laatste aflevering uit van het WK Journaal, met Henry Schut en Hugo Borst.
Bron: Depers.nl
Ik vind zijn Derksen-imitatie ook niet overdreven sterk. Gelukkig zijn Derksen/Gijp weer scherp vanavond.quote:De minst grappige man aan tafel is cabaretier.
vergat te quotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:05 schreef Bloedcel het volgende:
[..]
Op Nederland 1 en Radio 1 besteedt de NOS zondag vanaf 12.00 uur uitgebreid aandacht aan de WK-finale in Zuid-Afrika. Ook op maandag pakt de omroep uit, met een extra ontbijteditie van Studio Sport. Dat maakte de NOS woensdag bekend.
Op Nederland 1 begint zondag even na 12.00 uur een speciale finale-editie van NOS Studio Sportzomer. Jack van Gelder kijkt in Johannesburg met gasten vooruit naar de wedstrijd van Oranje. Tussen 13.00 en 17.45 uur schakelt de NOS even over voor een live-verslag van de achtste etappe van de Tour de France. Daarna is het weer Oranje wat de klok slaat, met respectievelijk het dagelijkse WK Journaal en het echte 'warmlopen' vanuit Soccer City in Johannesburg.
Na afloop van de WK-finale volgt de nabeschouwing vanuit het stadion en de registratie van de prijsuitreiking. Kort voor middernacht neemt het Tourprogramma NOS Studio Sportzomer De Avondetappe het over vanuit Frankrijk. Tijdens de door Mart Smeets gepresenteerde uitzending kan, afhankelijk van de actualiteit, worden geschakeld met Zuid-Afrika en Nederland.
Ook op Radio 1 trapt NOS Langs de Lijn zondag om 12.00 uur af met een vooruitblik op de eerste WK-finale van het Nederlands elftal in 32 jaar.
Maandag volgt tussen 07.00 en 08.00 uur op Nederland 1 en Nederland 2 een extra editie van NOS Studio Sport. Om 19.00 uur zendt de omroep de laatste aflevering uit van het WK Journaal, met Henry Schut en Hugo Borst.
Bron: Depers.nl
Nog steedsquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gok dat FC Bundyokur ofzo koploper is van Oezbekistan.
Rivaldo heeft er gespeeld en Scolari is er coach geweest.
Ze wouden ook Eto'o hebben paar jaar geleden.
Ook zo geforceerd grappig willen zijn. Zo triest.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik vind zijn Derksen-imitatie ook niet overdreven sterk. Gelukkig zijn Derksen/Gijp weer scherp vanavond.
Je bent cabaretier of je bent het niet hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook zo geforceerd grappig willen zijn. Zo triest.
Hij denkt dan: " het is m'n vak dus ik MOET grappig zijn "quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook zo geforceerd grappig willen zijn. Zo triest.
Hij doet grappig. Maar Derksen is grappig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:11 schreef fioooon het volgende:
[..]
Hij denkt dan: " het is m'n vak dus ik MOET grappig zijn "
Hij kan beter pizzabezorger wordenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent cabaretier of je bent het niet hè
Hij heeft hooguit 30 minuten gespeeld. Laat hem eens een hele wedstrijd spelen en je zal zien dat het een zeer nuttige speler is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:12 schreef Paul-89 het volgende:
Begint hij weer met zijn Elia, Sorry hoor maar tegen Denemarken viel hij leuk maar voor de rest ?
Achter de hand heb je er veel meer aan, als er iets geforceerd moet worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Hij heeft hooguit 30 minuten gespeeld. Laat hem eens een hele wedstrijd spelen en je zal zien dat het een zeer nuttige speler is.
en blij met Spanje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef RemcoW23 het volgende:
OMG, heb je dat infantielenclubje weer
*Mute*
Ja laten we dat eens proberen in de finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Hij heeft hooguit 30 minuten gespeeld. Laat hem eens een hele wedstrijd spelen en je zal zien dat het een zeer nuttige speler is.
Idd, maar ze genieten hier van Katie Melua, dus dan weet je t wel..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
hoe kan je nou haten op jamie lidell?!
Had liever Duitsland gehad.. Dit Spanje speelt toch wel aardig, maar echt efficient is het nog niet.. Alleen mooi voetbal en thats it. Totdat het, zoals Gijp aangeeft, er een keer uit komt, dan verlies je zo met 3-0.quote:
Dat wijf moet ook weg, wij willen Melvin.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, maar ze genieten hier van Katie Melua, dus dan weet je t wel..
Zegt dan Joling, dan komt de grap beter overquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, maar ze genieten hier van Katie Melua, dus dan weet je t wel..
Was 't maar een grap..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zegt dan Joling, dan komt de grap beter over
Zijn er al grapjes over Joran en Carglass? Nouja, ik laat m ff achterwege, te voor de hand liggendquote:
Weet je niet. Hij heeft nog geen hele wedstrijd gespeeld. Gewoon beginnen in de basis en hij groeit in de wedstrijd. Gebruik Kuyt dan als wissel..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achter de hand heb je er veel meer aan, als er iets geforceerd moet worden.
Neuken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |