Niet zo voorspelbaar als jouw I Love Spain-avatar hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt allemaal erg voorspelbaar. Uruguay kan er helemaal niks van, filmpje Blatter, Derksesn die Kuijt afzeikt, FIFA is corrupt, Persie is geen spits en morgen zijn we er weer vanuit DHaag Scheveningen.
Ja maar jij houdt ook van onverwachte spanning Pierre.. Sidebetje doen ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt allemaal erg voorspelbaar. Uruguay kan er helemaal niks van, filmpje Blatter, Derksesn die Kuijt afzeikt, FIFA is corrupt, Persie is geen spits en morgen zijn we er weer vanuit DHaag Scheveningen.
Brazilië. Uruguay, Spanje, je weet het echt niet he. Kutmongool.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef PierreBetfair het volgende:
entertainerquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat je op die leeftijd ineens kan muteren tot een entertainer, geweldig
Johan
Compilatie gezien? Johan maakt er echt wel wat van hoor, buiten het afzeiken om.. Die gaat in de finale gewoon helemaal losquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef hedphylem het volgende:
[..]
entertainermensen afzeiken achter een scherm kan ik ook
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef hedphylem het volgende:
[..]
entertainermensen afzeiken achter een scherm kan ik ook
Doe maar een voorstelquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja maar jij houdt ook van onverwachte spanning Pierre.. Sidebetje doen ?
Nee de vriendin van de dochter van Aad de Mos als ik het goed heb onthouden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:32 schreef De-Hamster het volgende:
Begreep ik nou dat de dochter van Derksen een van de bavaria meisjes is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |