NHL in het nieuwe jaar.. Maar daar gaan we het in het andere topic rond Oktober wel over hebben.. NHL accepteer je wel toch?quote:
Yep lijkt me prima. Al die Amerkaanse sporten zijn zo onvoorspelbaar als de neten imo. CU in oktoberquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
NHL in het nieuwe jaar.. Maar daar gaan we het in het andere topic rond Oktober wel over hebben.. NHL accepteer je wel toch?
Das het voordeel met die Amerikaanse sporten waar ze iedere dagen 5 wedstrijden ofzo hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Yep lijkt me prima. Al die Amerkaanse sporten zijn zo onvoorspelbaar als de neten imo. CU in oktober
Hoe meer bets, hoe een lagere ROI ik accepterr, dat weet je. Doe je voordeel ermee.![]()
Inderdaad.quote:
''Pak ff een kinderstoeltje''quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Sneijder afzeiken dat doet Van der Vaart minstens net zo graag als onze eigen Derksen![]()
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-feest-bij-jack.html
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Sneijder afzeiken dat doet Van der Vaart minstens net zo graag als onze eigen Derksen![]()
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-feest-bij-jack.html
Blij dat ik geen radio heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef Kravist het volgende:
Deze al gehoord? Jack bij de 3-1 haha, als-ie die naaimachine nadoetklik
Jack is vrienden met die jongens jeweetzquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk Jack serieuze topjournalistiek bedrijven. Dit is geen koffietijdpraat hoor jongens, dit is het echte werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk Jack serieuze topjournalistiek bedrijven. Dit is geen koffietijdpraat hoor jongens, dit is het echte werk.
Zo kun je toch geen kritische vraag stellen? Met een speler op je schoot?quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jack is vrienden met die jongens jeweetz
Ondanks dat ik geen Jack-fan ben is dit wel een top filmpje
Da's niet belangrijk toch, zolang je maar 'one of the guys' bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo kun je toch geen kritische vraag stellen? Met een speler op je schoot?
Ik denk dat Van Gelder er meer problemen mee heeft dan Derksen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Zouden ze elkaar wel eens tegenkomen in de wandelgangen? En dan wat zeggen, Johan en Jack? Het is al jaren haat en nijd tussen die twee.
Van Gelder is toch geen haantje, joh.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Van mij mogen ze Jack zo bij de nieuwe show van Derksen, Genee en Gijp aan tafel zetten, zou best weleens amusant kunnen worden, nog een haantje er bij
Jawel joh!quote:
Zijn ware aard is volgens mij dat hij iedereen te vriend wil houden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel joh![]()
Maar omdat het haantje altijd tussen de makke soepkippen zit komt zijn ware aard niet naar boven
Hij wil ook eigenlijk helemaal geen strijd met Derksen. Hij is een gezellige dikzak die het liefst alle ruzietjes gladstrijkt. Johan is zo'n beetje het tegenovergestelde. Een mooie clash der persoonlijkheden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ware aard is volgens mij dat hij iedereen te vriend wil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |