En dan tegen Duitsland eindelijk een goede wedstrijd spelen, in de finale. Ideaalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:03 schreef beantherio het volgende:
Wat een klotewedstrijd speelt Oranje. En dan toch winnen en dan toch de finale van het WK behalen.![]()
Dat zegt wel heel veel over het niveau van de rest van de wereld.![]()
Ik ben van 1992quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de EK finale van '88 meegemaakt. Ik ben 30.
klopt, maar tegen uruguay kun je er nog mee wegkomen, straks in de finale zal het een stuk beter moeten, met dit voetbal win je die nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slecht verdedigen en veel balverlies
Koninklijke goedkeuringquote:
Het was gewoon een goede sliding van Boulahrouz op de bal hoor.quote:boula kan 't toch weer niet laten nog een vuile overtreding te begaan...
rotquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Voor de spanning mag het van mij wel 3-2 worden eigenlijk.
Wat heb je liever:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lelijkste finalist ooit als het zo ver komt, maar who cares..scherp blijven, want als uruguay scoort kan het nog spannend worden..
Ach als ze in de finale spelen zoals in de 2e helft tegen Brazilië dan kan het nog wat worden. En dan is het ook voor de liefhebber leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
klopt, maar tegen uruguay kun je er nog mee wegkomen, straks in de finale zal het een stuk beter moeten, met dit voetbal win je die niet
Nederland gaat de beker pakken deze keer, geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef Henno het volgende:
[..]
En dan tegen Duitsland eindelijk een goede wedstrijd spelen, in de finale. Ideaal
ik ben 11, wat is dit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Wilskracht het volgende:
Ik was 2 in 1978 niet bewust meegemaakt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe maar Sneijder en Robben eraf voor Elia en Afellay
Mijn moeder is geloof ik net zo oud als tong80quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik voel me zo oud
Maar Tong is duidelijk veel ouder
goed spelen en in de finale zoals duitslandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
Mooi voetbal en na de eerste ronde naar huis of zakelijk voetbal en de finale?
Je zou een ban moeten krijgen voor dergelijke opmerkingenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Voor de spanning mag het van mij wel 3-2 worden eigenlijk.
Ik zeg toch ook, who cares.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
Mooi voetbal en na de eerste ronde naar huis of zakelijk voetbal en de finale?
Ja.quote:
Ik schat duitsland en spanje hoger in dan brazilie, nederland moet minstens zijn normale niveau halen en misschien zelfs boven zichzelf uit stijgen, zie dat nog niet gebeuren eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ach als ze in de finale spelen zoals in de 2e helft tegen Brazilië dan kan het nog wat worden. En dan is het ook voor de liefhebber leuk om naar te kijken.
Ze was goed in bedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder is geloof ik net zo oud als tong80
milfquote:
Hoe oud je was bij het WK 1978quote:
Als jij mijn vader bent hequote:
Kuyt en Van Bronckhorst hebben het vandaag geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef Warrick21 het volgende:
Wie robben eruit wilt is gek. Robben, kuyt en sneijder maken dit team. Me van bronckhorst achterin
wijfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:13 schreef Modus het volgende:
Elia erin, Robben eruit. Robben speelt echt kut.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:13 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:13 schreef Modus het volgende:
Ik ook hoor, maar ergens heb ik het idee dat dit Nederland beter rendeert tegen goede tegenstanders. Meestal graaft onze tegenstander zich in en we missen dusdanig veel creativiteit om daar mee om te gaan. Dat zie je in de 1e helft in deze pot ook, was niet om aan te zien. Maar Duitsland of Spanje gaan zich niet ingraven, die gaan komen. Net als Brazilië.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik schat duitsland en spanje hoger in dan brazilie, nederland moet minstens zijn normale niveau halen en misschien zelfs boven zichzelf uit stijgen, zie dat nog niet gebeuren eigenlijk
Bedankt, insgelijksquote:
Lul niet, was op goalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
Doelpunt verpruts door medelijden met van Persie
Inderdaad 26 wedstrijden op rij puur geluk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ergens heb ik het idee dat dit Nederland beter rendeert tegen goede tegenstanders. Meestal graaft onze tegenstander zich in en we missen dusdanig veel creativiteit om daar mee om te gaan. Dat zie je in de 1e helft in deze pot ook, was niet om aan te zien. Maar Duitsland of Spanje gaan zich niet ingraven, die gaan komen. Net als Brazilië.
Doch het lijkt wel alsof Nederland met de wedstrijd slechter gaat spelen ipv beter. Maar ze hebben zoveel geluk mee dat die beker ze niet meer kan ontgaan
Volgensmij is dat te veel geluk van het goede.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad 26 wedstrijden op rij puur geluk.
Leer lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad 26 wedstrijden op rij puur geluk.
ik hoop dat je gelijk hebt, maar heb mijn twijfels vooral als je onze verdediging ziet. en in de finale kan het net zo goed tegen zitten. overigens denk ik idd dat de aanval van nederland tegen die goede tegenstanders idd beter gaat spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ergens heb ik het idee dat dit Nederland beter rendeert tegen goede tegenstanders. Meestal graaft onze tegenstander zich in en we missen dusdanig veel creativiteit om daar mee om te gaan. Dat zie je in de 1e helft in deze pot ook, was niet om aan te zien. Maar Duitsland of Spanje gaan zich niet ingraven, die gaan komen. Net als Brazilië.
Doch het lijkt wel alsof Nederland met de wedstrijd slechter gaat spelen ipv beter. Maar ze hebben zoveel geluk mee dat die beker ze niet meer kan ontgaan
onwetend mens, ga je onkunde ergens anders vertonenquote:
Met 4 eigen goals kom je ver als je alleen maar kut speelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland staat in de WK finale, maar ik kan er helemaal niet dolblij van worden vanwege het vertoonde spel. Raar toch.
Hij had over moeten spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
onwetend mens, ga je onkunde ergens anders vertonen
Inderdaad 6 wedstrijden op rij op het hoogste podium puur en puur gelukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Leer lezen. Ik heb het over dit toernooi, niet over de reeks ervoor. Die was kwalitatief beter, ook voor de neutrale toeschouwer.
quote:
quote:
Je kunt niet lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad 6 wedstrijden op rij op het hoogste podium puur en puur geluk
nee, nu telt alleen de wereldtitel nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik toch iets mag noemen.. Nederland lijkt moeite te hebben met de extra ruimte die ze krijgen, was zo tegen Slowakije, Brazilië en nu ook weer.. maargoed, de finale, dat is wat telt
QFTquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
Het had echt makkelijk 1-7 kunnen worden. Met al die kansen van de laatste 30 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |