En dan tegen Duitsland eindelijk een goede wedstrijd spelen, in de finale. Ideaalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:03 schreef beantherio het volgende:
Wat een klotewedstrijd speelt Oranje. En dan toch winnen en dan toch de finale van het WK behalen.![]()
Dat zegt wel heel veel over het niveau van de rest van de wereld.![]()
Ik ben van 1992quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de EK finale van '88 meegemaakt. Ik ben 30.
klopt, maar tegen uruguay kun je er nog mee wegkomen, straks in de finale zal het een stuk beter moeten, met dit voetbal win je die nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slecht verdedigen en veel balverlies
Koninklijke goedkeuringquote:
Het was gewoon een goede sliding van Boulahrouz op de bal hoor.quote:boula kan 't toch weer niet laten nog een vuile overtreding te begaan...
Ik voel me zo oudquote:
rotquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Voor de spanning mag het van mij wel 3-2 worden eigenlijk.
Wat heb je liever:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lelijkste finalist ooit als het zo ver komt, maar who cares..scherp blijven, want als uruguay scoort kan het nog spannend worden..
Ach als ze in de finale spelen zoals in de 2e helft tegen Brazilië dan kan het nog wat worden. En dan is het ook voor de liefhebber leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
klopt, maar tegen uruguay kun je er nog mee wegkomen, straks in de finale zal het een stuk beter moeten, met dit voetbal win je die niet
Nederland gaat de beker pakken deze keer, geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef Henno het volgende:
[..]
En dan tegen Duitsland eindelijk een goede wedstrijd spelen, in de finale. Ideaal
ik ben 11, wat is dit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Wilskracht het volgende:
Ik was 2 in 1978 niet bewust meegemaakt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe maar Sneijder en Robben eraf voor Elia en Afellay
Mijn moeder is geloof ik net zo oud als tong80quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik voel me zo oud
Maar Tong is duidelijk veel ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |