Bedankt, insgelijksquote:
Lul niet, was op goalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
Doelpunt verpruts door medelijden met van Persie
Inderdaad 26 wedstrijden op rij puur geluk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ergens heb ik het idee dat dit Nederland beter rendeert tegen goede tegenstanders. Meestal graaft onze tegenstander zich in en we missen dusdanig veel creativiteit om daar mee om te gaan. Dat zie je in de 1e helft in deze pot ook, was niet om aan te zien. Maar Duitsland of Spanje gaan zich niet ingraven, die gaan komen. Net als Brazilië.
Doch het lijkt wel alsof Nederland met de wedstrijd slechter gaat spelen ipv beter. Maar ze hebben zoveel geluk mee dat die beker ze niet meer kan ontgaan
Volgensmij is dat te veel geluk van het goede.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad 26 wedstrijden op rij puur geluk.
Leer lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad 26 wedstrijden op rij puur geluk.
ik hoop dat je gelijk hebt, maar heb mijn twijfels vooral als je onze verdediging ziet. en in de finale kan het net zo goed tegen zitten. overigens denk ik idd dat de aanval van nederland tegen die goede tegenstanders idd beter gaat spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ergens heb ik het idee dat dit Nederland beter rendeert tegen goede tegenstanders. Meestal graaft onze tegenstander zich in en we missen dusdanig veel creativiteit om daar mee om te gaan. Dat zie je in de 1e helft in deze pot ook, was niet om aan te zien. Maar Duitsland of Spanje gaan zich niet ingraven, die gaan komen. Net als Brazilië.
Doch het lijkt wel alsof Nederland met de wedstrijd slechter gaat spelen ipv beter. Maar ze hebben zoveel geluk mee dat die beker ze niet meer kan ontgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |