onwetend mens, ga je onkunde ergens anders vertonenquote:
Met 4 eigen goals kom je ver als je alleen maar kut speelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland staat in de WK finale, maar ik kan er helemaal niet dolblij van worden vanwege het vertoonde spel. Raar toch.
Hij had over moeten spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
onwetend mens, ga je onkunde ergens anders vertonen
Inderdaad 6 wedstrijden op rij op het hoogste podium puur en puur gelukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Leer lezen. Ik heb het over dit toernooi, niet over de reeks ervoor. Die was kwalitatief beter, ook voor de neutrale toeschouwer.
quote:
quote:
Je kunt niet lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad 6 wedstrijden op rij op het hoogste podium puur en puur geluk
nee, nu telt alleen de wereldtitel nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik toch iets mag noemen.. Nederland lijkt moeite te hebben met de extra ruimte die ze krijgen, was zo tegen Slowakije, Brazilië en nu ook weer.. maargoed, de finale, dat is wat telt
QFTquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
Het had echt makkelijk 1-7 kunnen worden. Met al die kansen van de laatste 30 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |