Kassa voor de NOSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef DaggerOne het volgende:
Die analyse wordt met de dag korter door die twee enorme blokken reclame
heb nog geen kans gecreerd zien worden of bedoel je die lucky zwabberbal die erin vloogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je post. Echt heel slecht. Zou eigenlijk 2's moeten posten en een
Kuyt is toch wel de redder van de bijna 2 - 2 van brazilie...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
Kuyt heeft nog 0 lange ballen gekopt, hij spring er iedere keer onderdoor, al 3 wedstrijden lang. wat een faal van een speler
Zien wij jou ergens positief spreken over NL? NEE!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr, zie jij nederland goed spelen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
heb nog geen kans gecreerd zien worden of bedoel je die lucky zwabberbal die erin vloog
Noem de kansen van Uruguay op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
heb nog geen kans gecreerd zien worden of bedoel je die lucky zwabberbal die erin vloog
Of jij let niet op omdat je aan het feesten bent ofzoquote:
Die grueter allemaal brullen over die 'dader' cacares, en dan krijg je die herhaling van die tackle op die knie te zien van van bommel en is dat een ''actie''quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef BramKVO het volgende:
Zonet id rust de herhalingen gezien op Sporza. Van Bommel verdiende donkerrood alvorens de (knappe) goal van Van Bronckhorst viel. Echt ongelooflijk dat die kerel al het hele tornooi mag blijven staan, zo'n doodschop ...
Verder zie ik het NL wel halen eigenlijk.
Dat dus. Vreselijke fout!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef BramKVO het volgende:
Zonet id rust de herhalingen gezien op Sporza. Van Bommel verdiende donkerrood alvorens de (knappe) goal van Van Bronckhorst viel. Echt ongelooflijk dat die kerel al het hele tornooi mag blijven staan, zo'n doodschop ...
Als ze dan niet scoren is het jouw schuld!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef MaLo het volgende:
Ik rook expres in de rust niet, maar straks aan het begin van de tweede helft! Toen ik in de eerste helft mijn rookpauze had werd de Nederlandse treffer gemaakt dus
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef Kerol het volgende:
Als Uruguay op voorsprong komt zie ik het niet meer goedkomen, als NL voorkomt winnen we zeker weten.
idd, ik vind het ook allemaal nogal overdrevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, mensen die nu al negatief lullen behoren hier niet te komen.
Ik heb een rotsvast vertrouwen dat NL gaat winnen.
1-1 en nu al mensen die de handdoek in de ring gooien :huillach:
Kom op, alles staat nog open.
quote:
QFTquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef Kerol het volgende:
Als Uruguay op voorsprong komt zie ik het niet meer goedkomen, als NL voorkomt winnen we zeker weten.
Beiden geblesseerd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef northernlight81 het volgende:
Vd Vaart voor de Zeeuw en Ooijer voor Mathijssen volgens Radio 1.
Ja maar dat is niet terecht.. Snapje je TERECHT!!! EINZ!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef Terecht het volgende:
De eerste 10 minuten van de 2e helft zullen cruciaal blijken te zijn.Ik heb gezegd.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
Laat de Leeuw niet in zijn hempie staan![]()
![]()
![]()
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
Trek dat beessie geen pantoffels aan![]()
![]()
![]()
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
Laat je niet het veld uit slaan![]()
![]()
![]()
Want de Leeuw op voetbalschoenen![]()
![]()
![]()
Kan de hele wereld aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:31 schreef Maaslander het volgende:
Hup Holland Hup
Laat de Leeuw niet in z'n Hempie staan
Hup Holland Hup
Trek 't Beessie geen Pantoffels aan
Hup Holland Hup
Laat je uit het Veld niet slaan
Want een Leeuw op Voetbalschoenen
Kan de hele Wereld aan.
Kan de hele Wereld aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Half Nederland is gelijk weer manisch depressief. Vertrouwen en geduld dat zijn de toverwoorden, en dan wordt deze wedstrijd gewoon gewonnen.
![]()
Idd, echt erg hoeveel reclame er is op Ned 1, 2, 3 tijdens het WK imo.quote:
Ik ook..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik heb er een slecht gevoel over.²
Wat een toeval dat jij nét eerder wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
Laat de Leeuw niet in zijn hempie staan![]()
![]()
![]()
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
Trek dat beessie geen pantoffels aan![]()
![]()
![]()
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
Laat je niet het veld uit slaan![]()
![]()
![]()
Want de Leeuw op voetbalschoenen![]()
![]()
![]()
Kan de hele wereld aan![]()
![]()
ja tochquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Half Nederland is gelijk weer manisch depressief. Vertrouwen en geduld dat zijn de toverwoorden, en dan wordt deze wedstrijd gewoon gewonnen.
![]()
Zijn er online ergens beelden?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef BramKVO het volgende:
dat overleefd mij hart nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Als we maar geen... echt géén penalties gaan krijgen
Dat overleven mijn nagels niet
Maar maar, Nederland zuo toch over Uruguay heen walsen? Het was toch een landje van niks, met tweede rangs spelers?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, mensen die nu al negatief lullen behoren hier niet te komen.
Ik heb een rotsvast vertrouwen dat NL gaat winnen.
1-1 en nu al mensen die de handdoek in de ring gooien :huillach:
Kom op, alles staat nog open.
Uruguay heeft 1 kansje gehad en door een blunder van Steek gaatie erinquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef hedphylem het volgende:
mensen die er een slecht gevoel over hebben.
Precies, geduld is iedere keer weer het toverwoord gebleken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uruguay heeft 1 kansje gehad en door een blunder van Steek gaatie erin
Gewoon blijven ballen en dan komen de kansen vanzelf.
Ik denk het wel als middenvelder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Tja de Zeeuw werd hard aangepakt. Nu hopen dat van de Vaart het beter doet.
Toen de aarde nog plat was, toen het Calvinisme werd ingevoerd, toen Jean d'Arc publiekelijk werd verbrand.quote:
Geschoren is verloren...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef cobain1994 het volgende:
Van der vaart weer met baard?
schei nou toch eens uit trolletje. Elke keer weer jezelfde liedje als het wat minder gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Michielos het volgende:
Uruguay heeft echt een 100x betere instelling dan dan de mooi weer voetballers
Goed zo, blijf maar lekker lang weg, dan wordt er weer gescoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:37 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Goed zo, blijf maar lekker lang weg, dan wordt er weer gescoordIk mis ook altijd doelpunten, zit ik net op de wc of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
schei nou toch eens uit trolletje. Elke keer weer jezelfde liedje als het wat minder gaat.
Nogmaals, het is zoveel makkelijker om een negatief resultaat te voorspellen dan een positief, aangezien de kans op een uiteindelijk negatief resultaat veel en veel groter is.
Dus je bent niet origineel, je hebt geen voetbal inzicht en je bent geen rebel. Je bent gewoon een treurig kleutertje dat probeert mensen hun plezier te vergallen. Al weken. Nou smeer je in met pindakaas en geef er een rukkie aan want het slaagt.
tobberd.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
van Bronckhorst man of the match, kan niet anders...
Doe die sigaret eens heel snel uit!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:38 schreef pleeborstel het volgende:
Ik rookte tijdens de goal van Forlan. En nu rook ik weer.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Stekelenburg is de plot helemaal kwijt.![]()
Haal die clown er af voordat Nederland van de mat gespeeld wordt.
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
fout Boularouzquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, dat gaat Forlan wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
van Bronckhorst man of the match, kan niet anders...
als dit soort dingen gaan gebeuren, kan het idd nog gaan tegenvallenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik krijg er opeens een heeel hard hoofd in.
Nee niet gehoordquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 21:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Schreeuwde die commentator 'kut' toen het gevaarlijk leek te worden of beeld ik me dat gewoon in?
Te vroeg afgeknepen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef Skwish het volgende:
Robben loopt alsof hij een keutel in zijn kont heeft
Koop een tv ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef genakt het volgende:
ik zie alles pas later dan hier gepost word heel irritant
klote stream
Schop ze weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik word gek van m'n moeder en zuspraten helle tijd over kutdingen en hebben er totaal geen verstand van terwijl ik zenuwachtig ben...
De buren lopen 3 tellen voor op ons.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef genakt het volgende:
ik zie alles pas later dan hier gepost word heel irritant
klote stream
Omdat ie eerst op de bank zatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
Van der Vaart waarom neemt hij nu de hoekschoppen
zit toch op werkquote:
²quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Yonjuuni het volgende:
Van Persie wordt weer eens omvergeblazen door de wind.
Wisselen die vent!
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Paul-89 het volgende:
Nu begint Jack te bleren dat beide teams gewoon niet thuis horen in een wk finale. En gisteren deed hij nog alsof we even wereldkampioen gingen worden.Simpel figuur.
we hebben hier groot scherm maar ben maar in me eentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:43 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Koop een tv van de baas zijn geld ofzo
idd Elia erinquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:43 schreef Kerol het volgende:
Nee Kuijt je kan geen man passeren
Dat snapte ik ook al niet inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Speedski het volgende:
Waarom loopt iemand van Nederland standaard buitenspel bij een indraaiende vrije strap???
Bel van Marwijk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Speedski het volgende:
Waarom loopt iemand van Nederland standaard buitenspel bij een indraaiende vrije strap???
Heinekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Becker? God wat loop jij te drinken, dat wil ik ook
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Blessure Stekelenburg?? Lekker moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |