dat overleefd mij hart nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Als we maar geen... echt géén penalties gaan krijgen
Dat overleven mijn nagels niet
Maar maar, Nederland zuo toch over Uruguay heen walsen? Het was toch een landje van niks, met tweede rangs spelers?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, mensen die nu al negatief lullen behoren hier niet te komen.
Ik heb een rotsvast vertrouwen dat NL gaat winnen.
1-1 en nu al mensen die de handdoek in de ring gooien :huillach:
Kom op, alles staat nog open.
Uruguay heeft 1 kansje gehad en door een blunder van Steek gaatie erinquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef hedphylem het volgende:
mensen die er een slecht gevoel over hebben.
Precies, geduld is iedere keer weer het toverwoord gebleken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uruguay heeft 1 kansje gehad en door een blunder van Steek gaatie erin
Gewoon blijven ballen en dan komen de kansen vanzelf.
Ik denk het wel als middenvelder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Tja de Zeeuw werd hard aangepakt. Nu hopen dat van de Vaart het beter doet.
Toen de aarde nog plat was, toen het Calvinisme werd ingevoerd, toen Jean d'Arc publiekelijk werd verbrand.quote:
Geschoren is verloren...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef cobain1994 het volgende:
Van der vaart weer met baard?
schei nou toch eens uit trolletje. Elke keer weer jezelfde liedje als het wat minder gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Michielos het volgende:
Uruguay heeft echt een 100x betere instelling dan dan de mooi weer voetballers
Goed zo, blijf maar lekker lang weg, dan wordt er weer gescoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |