Te vroeg afgeknepen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef Skwish het volgende:
Robben loopt alsof hij een keutel in zijn kont heeft
Koop een tv ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef genakt het volgende:
ik zie alles pas later dan hier gepost word heel irritant
klote stream
Schop ze weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik word gek van m'n moeder en zuspraten helle tijd over kutdingen en hebben er totaal geen verstand van terwijl ik zenuwachtig ben...
De buren lopen 3 tellen voor op ons.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef genakt het volgende:
ik zie alles pas later dan hier gepost word heel irritant
klote stream
Omdat ie eerst op de bank zatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
Van der Vaart waarom neemt hij nu de hoekschoppen
zit toch op werkquote:
²quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Yonjuuni het volgende:
Van Persie wordt weer eens omvergeblazen door de wind.
Wisselen die vent!
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Paul-89 het volgende:
Nu begint Jack te bleren dat beide teams gewoon niet thuis horen in een wk finale. En gisteren deed hij nog alsof we even wereldkampioen gingen worden.Simpel figuur.
we hebben hier groot scherm maar ben maar in me eentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:43 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Koop een tv van de baas zijn geld ofzo
idd Elia erinquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:43 schreef Kerol het volgende:
Nee Kuijt je kan geen man passeren
Dat snapte ik ook al niet inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Speedski het volgende:
Waarom loopt iemand van Nederland standaard buitenspel bij een indraaiende vrije strap???
Bel van Marwijk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Speedski het volgende:
Waarom loopt iemand van Nederland standaard buitenspel bij een indraaiende vrije strap???
Heinekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Becker? God wat loop jij te drinken, dat wil ik ook
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Blessure Stekelenburg?? Lekker moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |