Omdat het een spelhervatting is? Wat is een penalty of vrije trap dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Copy paste
Nee dat mag niet.
Een ingooi is namelijk een spel hervatting.
Vanuit een spel hervatting kan niet rechtstreeks een doelpunt worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:11 schreef SemperSenseo het volgende:
Waarom deden we zo luchtig over UruguayFC Forlan????![]()
![]()
op naar de penaltiesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:12 schreef Armageddon het volgende:
Die Stekel moet even naar de Pearle.
Niks aan de hand mensen. Komt goed dit.
Niet de eerste keer hoor, dat een tegenstander wordt onderschat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:11 schreef SemperSenseo het volgende:
Waarom deden we zo luchtig over Uruguay????![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze zijn naar dat zeeuw incident echt een beetje de weg kwijt.
Dit keer echt niet door de spelers hoor, hooguit door de fans.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet de eerste keer hoor, dat een tegenstander wordt onderschat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind deze 1 - 1 wel een goede weerspiegeling van de verhoudingen tussen de 2 teams.
En dan maar bidden dat je niet nog eens een schoen in je bek krijgt? Ik zou het er niet op gokken...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zeeuw eruit, Van Der Vaart erin. Stekelenburg eruit, Boschker erin. En Kuyt eruit, Elia erin.
quote:
was eigenlijk niks aan de hand, gewoon blunder van onze keeperquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit keer echt niet door de spelers hoor, hooguit door de fans.
Kom op zeg, Steek meteen wisselen vanwege die goal? Het is maar goed dat jij geen trainer bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zeeuw eruit, Van Der Vaart erin. Stekelenburg eruit, Boschker erin. En Kuyt eruit, Elia erin.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zeeuw gaat gelukkig nog steeds goed, veruit het meest gelopen in de eerste helft. Staat nu op 5500 meter op Fifaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze zijn naar dat zeeuw incident echt een beetje de weg kwijt.
Kuyt haalt zijn nivo als 1 van de weinigequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Wisselen, Bert!
Van der Vaart voor de Zeeuw en Elia voor Kuyt.
Die bedoel ik ook, bij VI zaten ze ook steeds dat we Uruguay makkelijk konden hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit keer echt niet door de spelers hoor, hooguit door de fans.
idd, Zuid Amerikanen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 21:14 schreef cobain1994 het volgende:
Als die gasten nu vleugeltjes krijgen hebben we toch een groot probleem..
Zou eigenlijk ook gewoon moeten kunnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, bij VI zaten ze ook steeds dat we Uruguay makkelijk konden hebben.
Anticiperen op het laatste moment kan toch helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Stekelenburg niet afkraken, hij deed het netjes, was alleen een totaal onverwacht schot, al anticipeerde hij op het laatste moment.
Eens. Ik zie niets van de vechtersmentaliteitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef SolDat het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, zie net als de 1e helft tegen Brazilië de spelers met zo'n dronken gehandicapten-mentaliteit over het veld struikelen
Hoe slecht het ook gaat, altijd optimistisch blijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, we gaan dit nog gewoon winnen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef Athlon64x het volgende:
2de helft krijgen ze magische kracht net als vorige keer
Opzeker!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, we gaan dit nog gewoon winnen
Zo slecht gaat het niet hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoe slecht het ook gaat, altijd optimistisch blijven
Idd, Uruguay gaat laten zien dat ze er niet voor niets staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef Athlon64x het volgende:
2de helft krijgen ze magische kracht net als vorige keer
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
AFELLAY ERIN JONGE, A-FE-LLAY!
quote:
Oezbekistan zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een lul die scheids midden in een aanval affluiten
bij Uruguay ook al 2x dus wat dat betreft...quote:
Vind ik ook, waar is het Hup Holland Hup of Wij houden van Oranje gebleven? En ik kan me nog wel wedstrijden herinneren waar ze het Wilhelmus begonnen te zingen, zie ik nu niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:17 schreef Franneh het volgende:
Als men nou begint te zingen in plaats van die tyfus vulvazelas.. waar is de team spirit
IDD AANVALLUUUUHHH!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:18 schreef wolferl het volgende:
Na de 0-1 ging Nederland 2 versnellingen terug, ja dat is dodelijk in een halve finale.
Niet na de 0-1, na die free fight op De Zeeuw.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:18 schreef wolferl het volgende:
Na de 0-1 ging Nederland 2 versnellingen terug, ja dat is dodelijk in een halve finale.
klopt, vandaar dat die bal de vorige wedstrijd ook pasklaar op het hoofd van Sneijder kwam...quote:
Ja een verrekte mongol is het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef Nielsch het volgende:
iedereen die nu de scheids de schuld geeft
Dure fout, maar ik vond hem de rest van het toernooi meer dan prima.quote:
De Zeeuw valt mij tegen. Ik zou advanced Afellay brengen. Hij heeft by far betere specs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef HaagsPietje het volgende:
dit is niet best....eerste kwartier was helemaal top.....maar zoals het nu gaat mag je zaterdag aantreden ipv zondag.....kutzooi..........voorin loopt het totaal niet!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef 78RPM het volgende:
Kan die scheidsrechter niet even rustig stikken in dat fluitje?
Idioot, affluiten.
Als hij er niet naast zat, dan had hij hem tegengehoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef HJTP het volgende:
Stekelenburg raakte de bal aan -> hij zat er niet naast, meneer de slap-commentaar-gevert!
Flikker op man Kuijt speelt hardstikke goed. Gaat hard achter de bal aan, verdedigt mee. Je bent een mongool als je zomaar Kuijt eruit haalt voor iemand die totaal geen verdedigende capaciteiten heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Wisselen, Bert!
Van der Vaart voor de Zeeuw en Elia voor Kuyt.
Die worden altijd wakker bij tegengoalsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach de trollen zijn er ook weer zie ik.
Precies, die bal die ging met een megazwabber de hoek in.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef HJTP het volgende:
Stekelenburg raakte de bal aan -> hij zat er niet naast, meneer de slap-commentaar-gevert!
Precies, hij mocht zo aanleggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Tornadovis het volgende:
In eerste instantie werd die Forlan ook gewoon helemaal niet aangepakt. In tweede instantie was het inderdaad Steek die een steekje liet vallen
Kuyt voor de zeeuw wisselen danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Flikker op man Kuijt speelt hardstikke goed. Gaat hard achter de bal aan, verdedigt mee. Je bent een mongool als je zomaar Kuijt eruit haalt voor iemand die totaal geen verdedigende capaciteiten heeft.
Je moet het hele toernooi goed zijn op kampioen te worden. Als we dit verliezen dan ligt het aan hem. Hadden we van de Sar nog maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dure fout, maar ik vond hem de rest van het toernooi meer dan prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pleur op man! een bal van 40 meter dwars door het middenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef vipeax het volgende:
En nu zijn de mongolen die hier negatief over Stekel posten, al zijn reddingen in 1x vergeten.![]()
Als we nu met penalties (en 1-1) verliezen, dan mag je hier klagen. Tot het zover is mag je weer lekker terug in je hol.
Ja, want met Sar zijn we heel vaak EK of WK gewordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet het hele toernooi goed zijn op kampioen te worden. Als we dit verliezen dan ligt het aan hem. Hadden we van de Sar nog maar.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
Bertje zal straks wel even gaan praten en dan komt alles goed
Toen liet hij de bal over zijn waterhoofd schampen. Komt weinig timing bij kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
klopt, vandaar dat die bal de vorige wedstrijd ook pasklaar op het hoofd van Sneijder kwam...
Elke verdediger die verdedigt volgens de zgn. spindelmethode, ofwel de school van Maslov, speelt een wedstrijd op zijn gemakje uit. Zelfs Mathijssen heeft zich de school eigen gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef DaggerOne het volgende:
De Zeeuw is baggerHij loopt de hele tijd in de weg. Boulah doet het goed
Dat is het verschil tussen een topkeeper en een degelijke keeper.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef HJTP het volgende:
Donder jij eens op naar je Belgenforumquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Michielos het volgende:
nld creeert niets
Uruguay heeft
a) het beste van het spel
b) speelt zonder vrees (opportunistisch)
c) heeft veruit de meeste dreiging
d) nld bezwijkt asltijd onder druk
e)urukhai heeft niks te verliezen
m.a.w. ik zie dit totaal fout gaan
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke verdediger die verdedigt volgens de zgn. spindelmethode, ofwel de school van Maslov, speelt een wedstrijd op zijn gemakje uit. Zelfs Mathijssen heeft zich de school eigen gemaakt.²
ik zou dat schot ook makkelijk hebben gepareerd......van zon afstand en dwars door het middenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een topkeeper en een degelijke keeper.
Gomes, Buffon, Van Der Sar, stuk voor stuk zouden ze allemaal dat schot hebben gered.
Stekelenburg, Dida, Butt. Dat zijn keepers die zulke reddingen niet kunnen maken.
Kan iemand hier wat tegen doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Zeeuw valt mij tegen. Ik zou advanced Afellay brengen. Hij heeft by far betere specs.
---->²
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Michielos het volgende:
nld creeert niets
Uruguay heeft
Ah, jij noemt bewust Julio Cesar niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een topkeeper en een degelijke keeper.
Gomes, Buffon, Van Der Sar, stuk voor stuk zouden ze allemaal dat schot hebben gered.
Stekelenburg, Dida, Butt. Dat zijn keepers die zulke reddingen niet kunnen maken.
Ze winnen wel maar het ziet er niet uit, 0 kansen gecreerd jongemanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen, maak je niet druk. Nu gaat Nederland pas echt spelen
De 2de helft gaat leuk worden, en 2 spelers van Uruguay moeten oppassen.
Komt goed en blijf geloven in de goede zaak
Voor negatievelingen is er hier geen plek!
Pardon?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Michielos het volgende:
nld creeert niets
Uruguay heeft
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze winnen wel maar het ziet er niet uit, 0 kansen gecreerd jongeman
Het is inderdaad SCHEIT irritant. Je hebt niets voor niets een 4 regels onder je post die je kan gebruiken als sig.quote:
idd, nederland is gewoon weer scherp.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF, ik wou dat ik jouw rotsvaste vertrouwen hadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is ook vaak "Jantje lacht, jantje huilt". Bij de 1 - 0 is men uitzinnig, bij de de 1 - 1 zit iedereen weer in zak en as, met de commentatoren voorop. Ze moeten wel beter gaan spelen, en scoren natuurlijk, maar de uitgangspositie is nog steeds kansrijk. Die 1 - 1 kan net dat zijn wat de spelers van Nederland met de neus op de feiten drukt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarom, niet treuren, het spel kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze winnen wel maar het ziet er niet uit, 0 kansen gecreerd jongeman
eehr, zie jij uruguay meer kansen hebben?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr, zie jij nederland goed spelen?
Zegt dus meer over de verdediging en jouw kennis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
pleur op man! een bal van 40 meter dwars door het midden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |