Die bedoel ik ook, bij VI zaten ze ook steeds dat we Uruguay makkelijk konden hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit keer echt niet door de spelers hoor, hooguit door de fans.
idd, Zuid Amerikanen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 21:14 schreef cobain1994 het volgende:
Als die gasten nu vleugeltjes krijgen hebben we toch een groot probleem..
Zou eigenlijk ook gewoon moeten kunnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, bij VI zaten ze ook steeds dat we Uruguay makkelijk konden hebben.
Anticiperen op het laatste moment kan toch helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Stekelenburg niet afkraken, hij deed het netjes, was alleen een totaal onverwacht schot, al anticipeerde hij op het laatste moment.
Eens. Ik zie niets van de vechtersmentaliteitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef SolDat het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, zie net als de 1e helft tegen Brazilië de spelers met zo'n dronken gehandicapten-mentaliteit over het veld struikelen
Hoe slecht het ook gaat, altijd optimistisch blijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, we gaan dit nog gewoon winnen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef Athlon64x het volgende:
2de helft krijgen ze magische kracht net als vorige keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |