abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:29:37 #76
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83719564
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En foto's die TS zelf post fotoshoppen, mag dat wel ? Zelfs als het openlijk kwetsend is ?

Daar modereer ik op zonder na te denken. De TS zal wel zelf aangeven of die weg moeten of niet. Daar ben je immers moderator voor.
Feyenoord Rotterdam
pi_83719587
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef o.us het volgende:

[..]

Nee, dat was in dat backfiretopic van Braddie: Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Was een week geleden ongeveer.
Heb Braddies topic wel gelzen die van gisteravond niet vandaar de foute berichtgeving
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:30:21 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_83719593
quote:

[..]

En foto's die TS zelf post fotoshoppen, mag dat wel ? Zelfs als het openlijk kwetsend is ?
Als het openlijk kwetsend is mag het pertinent niet.
pi_83719621
quote:

[..]

Bedenk ook enes hoe je het zelf zou vinden.
En post dan pas een aangepaste foto.
Dat is meestal wel een prima graadmeter.
  Forum Admin dinsdag 6 juli 2010 @ 13:31:48 #80
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_83719655
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Standpunten wel hoor absoluut!
De acties mag je in het FB topic bespreken.
De acties van moderators zijn toch 100% relevant dunkt me?
Moderatie kan werken als een rode lap op een stier of de boel juist sussen.
pi_83719688
quote:
Die kan ook in de lijst wat niet mag.

Zelf ook een keer meegemaakt met een foto uit het fotoboek (terwijl die alleen voor ingelogde FOK!kers in originele vorm daar beschikbaar is)
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:34:26 #82
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83719759
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bedenk ook enes hoe je het zelf zou vinden.
En post dan pas een aangepaste foto.
Dat is meestal wel een prima graadmeter.
Waarom wordt/werd die "Baas" dan overal gepost ? Is dat niet kwetsend ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  One tough cookie dinsdag 6 juli 2010 @ 13:34:26 #83
169210 liesje1979
pi_83719760
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd: Emimich is een van de mooiste voorbeelden. Het topic is hier verwijderd maar ik heb het nog wel ergens denk, ik anders moet je het maar even "achter" navragen. Verder zitten sommige users hier zo overduidelijk te trollen en te zieken dat ik er persoonlijk alleen maar om kan lachen als ze eens te grazen genomen worden. Dat gebeurde vroeger op het schoolplein toch ook? Het kereltje met zijn grote mond die een grote bek gaf aan de verkeerde en klappen kreeg?

Emimich staat mij nog wel iets van bij. Was dat niet die jongen in een kermisattractie? Ik kan mij het precieze verhaal niet meer herinneren maar volgens mij werd die foto op den duur ook weggemod. Waarschijnlijk omdat TS het zelf niet zo leuk vond die foto van hem overal.

In mijn herinnering ging het op het schoolplein wat anders, namelijk vaak dat het zielige jongetje of meisje gepest werd. Met de hele klas, tegen 1 persoon. Daarnaast weet ik niet of je de vergelijking met het schoolplein sowieso moet willen gebruiken. Want daarmee zeg je zelf eigenlijk al dat het gebash kinderachtig is.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:35:10 #84
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83719788
En recenter in KLB het Geluidstechnicus verhaal niet te vergeten .....
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 13:36:02 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_83719828
Het lijstje van Socios lijkt mij prima om toe te passen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:36:55 #86
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83719871
Ik vraag me nu dus af heh, dit is al het tweede topic in korte tijd over dingen die wel of niet kunnen in KLB. Ik geef toe, topic nummer 1 ging over TS bashen en was geopend door AP, maar alsnog, hoe kan het dat in zo'n kort tijdsbestek 2 topics worden gemaakt die serieus ingaan over wat wel en niet mag/kan op KLB/FOK!...

Nu, even ontopic,

Ik ben het met deze post eens:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik kon ´m gelukkig nog net kopiëren uit de quote van Myraela.

Ik probeer het nog een keer, als men nog steeds van mening is dat onderstaande lijst niet serieus is, laat ik het erbij.

Wat mijns inziens wel en niet mag (sommige dingen iets anders verwoord dan zojuist):

@ TT:

Wat niet mag:
- Posten van echte foto´s van anderen (ook uit het fotoboek!)
- Schelden met ziektes en vloeken
- Spotten met familieleden
- Persoonlijke informatie (n.a.w.-gegevens, sociale netwerk profielen etc.) posten.
- Door iemand anders geposte foto´s of informatie misbruiken en /of gebruiken om andere dan wel verdere informatie te achterhalen en deze gebruiken ten nadele van betreffende persoon

Wat wel mag:
- Vragen om pics
- Grappen maken om TS binnen de bovengenoemde kaders
- Oneliners plaatsen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_83719891
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Waarom wordt/werd die "Baas" dan overal gepost ? Is dat niet kwetsend ?
Heb geen idee waar je het over hebt
pi_83719947
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij heeft het nu gezegd soit.
Dat heb ik gelezen, dank je.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Forum Admin dinsdag 6 juli 2010 @ 13:39:04 #89
Heeft een huisje.
pi_83719950
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Emimich staat mij nog wel iets van bij. Was dat niet die jongen in een kermisattractie? Ik kan mij het precieze verhaal niet meer herinneren maar volgens mij werd die foto op den duur ook weggemod. Waarschijnlijk omdat TS het zelf niet zo leuk vond die foto van hem overal.

In mijn herinnering ging het op het schoolplein wat anders, namelijk vaak dat het zielige jongetje of meisje gepest werd. Met de hele klas, tegen 1 persoon. Daarnaast weet ik niet of je de vergelijking met het schoolplein sowieso moet willen gebruiken. Want daarmee zeg je zelf eigenlijk al dat het gebash kinderachtig is.

Emimich had over de meeste users vooroordelen die hij overal meende te moeten ventileren. Zijn mening was erg vaak negatief en beledigend. Tot een user ontdekte wie hij werkelijk was en die feiten prachtig presenteerde geillusteerd met foto's. Een hilarisch topic en niet meer dan terecht.

Verder is bashen inderdaad kinderachtig. Een echte volwassene staat erboven.
Gelukkig omarm ik soms het kind in me
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:39:40 #90
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83719970
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Die kan ook in de lijst wat niet mag.

Zelf ook een keer meegemaakt met een foto uit het fotoboek (terwijl die alleen voor ingelogde FOK!kers in originele vorm daar beschikbaar is)
Het is wel dat risico wat je neemt... Je weet dat als je je foto's op het web plaatst dat die dan onder handen kunnen worden genomen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:40:23 #91
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83720001
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me nu dus af heh, dit is al het tweede topic in korte tijd over dingen die wel of niet kunnen in KLB. Ik geef toe, topic nummer 1 ging over TS bashen en was geopend door AP, maar alsnog, hoe kan het dat in zo'n kort tijdsbestek 2 topics worden gemaakt die serieus ingaan over wat wel en niet mag/kan op KLB/FOK!...

Nu, even ontopic,

[..]
Omdat AP altijd zeikt en er gisteren gewoon toevallig een topic was die uit de hand liep.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:41:10 #92
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83720037
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:40 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Omdat AP altijd zeikt en er gisteren gewoon toevallig een topic was die uit de hand liep.
Twee topics.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:41:10 #93
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83720038
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb geen idee waar je het over hebt
Baas fotosoep #6

Van die FOK! cultfiguren
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:41:32 #94
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720052
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Als het openlijk kwetsend is mag het pertinent niet.
En die foto's van dat ene 'modelletje' omphotoshoppen tot zeekoe? Dat mocht ook niet? Het werd volgens mij niet bestraft?
pi_83720074
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Het is wel dat risico wat je neemt... Je weet dat als je je foto's op het web plaatst dat die dan onder handen kunnen worden genomen.
Sommige mensen weten dat niet hé die zijn er ook hoe naïef soms ook.
  One tough cookie dinsdag 6 juli 2010 @ 13:42:27 #96
169210 liesje1979
pi_83720096
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Emimich had over de meeste users vooroordelen die hij overal meende te moeten ventileren. Zijn mening was erg vaak negatief en beledigend. Tot een user ontdekte wie hij werkelijk was en die feiten prachtig presenteerde geillusteerd met foto's. Een hilarisch topic en niet meer dan terecht.

Verder is bashen inderdaad kinderachtig. Een echte volwassene staat erboven.
Gelukkig omarm ik soms het kind in me

Terecht omdat emimich behalve bashen van andere users ook de privé info van deze users op fok plempte? Want anders zie ik niet in waarom het terecht is dat zijn foto's wél op fok! terechtkwamen.
Kijk, dat gedrag wat je beschrijft van Emimich, ik kan mij voorstellen dat dat op den duur de neusgaten uitkomt en erg vervelend is. Maar dan kan je hem daar toch op aanspreken?
pi_83720119
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Baas fotosoep #6

Van die FOK! cultfiguren
Ok kon er niet om lachen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:43:55 #98
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83720170
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

En die foto's van dat ene 'modelletje' omphotoshoppen tot zeekoe? Dat mocht ook niet? Het werd volgens mij niet bestraft?
Ja er was ook een ander topic over een jongen die allemaal potjes had neergezet voor zijn pa die op vakantie ging . Toen had die er een filmpje bijgezet en gingen ze zijn zus helemaal uitvergrote, uitschelden en fotoshoppen
pi_83720187
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:

Nu, even ontopic,

[..]
Sorry hoor, maar als je dat lijstje gaat handhaven word het een soort bagger ONZ. Topics vol met oneliners en "grapjes".

Ik ben eerlijk gezegd niet voor het "te streng" modereren. Tuurlijk er zijn grenzen. Maar van een scheldwoord lig ik niet wakker. We hoeven niet altijd lief tegen of over alles en iedereen te zijn.
  Forum Admin dinsdag 6 juli 2010 @ 13:44:40 #100
Heeft een huisje.
pi_83720203
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Terecht omdat emimich behalve bashen van andere users ook de privé info van deze users op fok plempte? Want anders zie ik niet in waarom het terecht is dat zijn foto's wél op fok! terechtkwamen.
Kijk, dat gedrag wat je beschrijft van Emimich, ik kan mij voorstellen dat dat op den duur de neusgaten uitkomt en erg vervelend is. Maar dan kan je hem daar toch op aanspreken?
Ik prefereer een goed uitgevoerde counteractie.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:44:56 #101
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720217
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sommige mensen weten dat niet hé die zijn er ook hoe naïef soms ook.
Toch is het wel het risico van het vak, volgens mij wordt dat nog overal rondgebazuind... Plaatsen van foto's op eigen risico. Net zoals mensen die tijdens het neuken geen condoom gebruiken, die wisten waarschijnlijk ook niet dat ze een SOA konden krijgen die erg was, maarja...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:45:00 #102
204987 9611Niels
berenpak9
pi_83720219
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Winner_Taco het volgende:
En recenter in KLB het Geluidstechnicus verhaal niet te vergeten .....
Ik vond geluidstechnicus volkomen terecht, die gast postte zelf een fotoalbum van zijn hyves, zodat we daar 16-jarige meisjes konden bekijken.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:45:01 #103
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83720222
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja er was ook een ander topic over een jongen die allemaal potjes had neergezet voor zijn pa die op vakantie ging . Toen had die er een filmpje bijgezet en gingen ze zijn zus helemaal uitvergrote, uitschelden en fotoshoppen
Daar kon die TS ook zelf om lachen en hij deed volgens mij ook net zo hard mee, dat is al heel iets anders.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:45:55 #104
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83720265
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Ik vond geluidstechnicus volkomen terecht, die gast postte zelf een fotoalbum van zijn hyves, zodat we daar 16-jarige meisjes konden bekijken.
Die Geluidstechnicus valt al heel lang het forum lastig met zijn foto's, die geniet volgens mij alleen maar van al die aandacht.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:46:18 #105
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720279
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Of neem die user die naar het leger was geweest en om stoere foto's vroeg, dat was ook niet verboden om die foto vervolgens te photoshoppen...
pi_83720348
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
Sorry hoor, maar als je dat lijstje gaat handhaven word het een soort bagger ONZ. Topics vol met oneliners en "grapjes".
In 98% van de KLB-topics staat minstens één oneliner en één grap over de TopicStarter.

Niets mis mee imo.
quote:
Ik ben eerlijk gezegd niet voor het "te streng" modereren. Tuurlijk er zijn grenzen. Maar van een scheldwoord lig ik niet wakker.
Mjah, ok, een scheldwoord hier en daar kan dan nog wel. Maar als het overgaat in ziektes, vloeken en het spotten met familieleden is de grens ver overschreden.
quote:
We hoeven niet altijd lief tegen of over alles en iedereen te zijn.
Eens.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:48:09 #107
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720363
quote:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd niet voor het "te streng" modereren. Tuurlijk er zijn grenzen. Maar van een scheldwoord lig ik niet wakker. We hoeven niet altijd lief tegen of over alles en iedereen te zijn.
Volgens mij ging daar het topic van AP toen ook over, dat bashen enzo niet mocht en dat het te veel op ONZ ging lijken, maar toen werd er geconcludeerd dat KLB in sommige mate op ONZ lijkt... Sterker nog, bio doet/deed ook vrolijk mee...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:48:10 #108
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83720365
quote:

[..]

Eensch
Volgens mij heb je 90% van het gezeik dat je wilt voorkomen echt al opgelost door gewoon alleen te verbieden Hyves info te posten .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:53:38 #109
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83720614
Net als piovan in de draaimolen Elke keer als hij terugkwam op FOK werd die foto gepost.

Ik heb het topic van gisteren trouwens gemist en in google kan ik alleen de titel vinden, geen cache. Da's dan nog een geluk voor diegene.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:38:19 #110
249605 Dinthe
Moraalridder zonder paard.
pi_83722712
Hyves moet kunnen, dat zet je er zelf op.

Vervolgens vrienden van die persoon lastigvallen, verdere prive informatie opzoeken, Tel/Woonadres etc; Opsodemieteren.

Het moet leuk blijven. Ik heb het idee dat mensen aan de "KLB" tag rechten ontlenen. Dat is onzin. De klaagbaak is voor klachten, en ook daar hoor je gewoon normaal op te reageren! Sommige kutusers hebben daar lak aan(Ja, met name "grote KLB-bazen") dat is fout, en voor mijn part krijgt iedereen die zo ver gaat een permaban.
pi_83723297
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef Dinthe het volgende:
Hyves moet kunnen, dat zet je er zelf op.
Dat zet je er op voor vrienden/familie/kenissen of mensen die je toevallig in het weekend tegen komt bijvoorbeeld, maar niet mensen op Fok! die er alleen maar weer rottigheid mee uithalen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:11:36 #112
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_83724206
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent de reden dat ik niet of nauwelijks meer in KLB kom .
Zelfs topics met vreselijk veel potentie weet jij dicht te gooien ?
Topics met privé info werden altijd al verwijderd/dichtgegooid hoor.

Ontopic: privé shit van iemand op internet gooien die daar niet om gevraagd heeft gaat inderdaad te ver.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:14:05 #113
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83724318
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Topics met privé info werden altijd al verwijderd/dichtgegooid hoor.

Ontopic: privé shit van iemand op internet gooien die daar niet om gevraagd heeft gaat inderdaad te ver.
Maar mag (onder bepaalde, vage criteria) soms weer wel .
Nogmaals zorg als moderatie-team zelf dat jullie één lijn trekken . Dan zullen de users als makke schaapjes vanzelf volgen .
Helemaal als er hier en daar een fikse ban wordt uitgedeeld
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:15:17 #114
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_83724370
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:14 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Maar mag (onder bepaalde, vage criteria) soms weer wel .
Nogmaals zorg als moderatie-team zelf dat jullie één lijn trekken . Dan zullen de users als makke schaapjes vanzelf volgen .
Helemaal als er hier en daar een fikse ban wordt uitgedeeld
Dit ging niet eens over de TS zelf hè, voor zover ik weet is het altijd al verwijderd van derden.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:15:37 #115
249605 Dinthe
pi_83724384
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat zet je er op voor vrienden/familie/kenissen of mensen die je toevallig in het weekend tegen komt bijvoorbeeld, maar niet mensen op Fok! die er alleen maar weer rottigheid mee uithalen.
Inderdaad, daar heb je gelijk in.

De beste oplossing lijkt me dan het profiel op privé zetten en zorgen voor een profiel foto waar jij duidelijk op te herkennen bent. Dan weten mensen dat jij het bent en kunnen ze je toevoegen, zonder lastige "Fok-Bazen" die vervelend komen doen.

Maarja, dat doet niet iedereen dus.
pi_83724579
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Dinthe het volgende:
Inderdaad, daar heb je gelijk in.

De beste oplossing lijkt me dan het profiel op privé zetten en zorgen voor een profiel foto waar jij duidelijk op te herkennen bent. Dan weten mensen dat jij het bent en kunnen ze je toevoegen, zonder lastige "Fok-Bazen" die vervelend komen doen.

Maarja, dat doet niet iedereen dus.
Ik zou niet weten waarom iemand zijn of haar Hyves profiel moet beschermen / aanpassen omdat ze ook toevallig actief is op Fok!, de gebruikers hier moeten gewoon zoveel fatsoen hebben om van die foto's van te blijven en lukt dit niet dan maar middels regels deze zaken verbieden!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:21:17 #117
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83724626
Ik denk dat de meeste KLB'ers wel tot reden vatbaar zijn als ze zoals nu in de discussie betrokken worden. Als er achter de schermen een beleid ogpesteld wordt en dat wordt ineens ingevoerd, dan lok je getroll uit.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83724642
Goffedomme wat ik heb allemaal gemist zeg??
En mensen moeten foto's van hun hyves maar uploaden via tinypic want je weet gewoon dat er grappemakers die shit gaan achterhalen.
Ik vind het wel een beetje een soort van eigenschuld dikke bult verhaal, het is fucking internet en iedereen strooit maar met zijn gegevens en shit zoals hyves, lekker snugger allemaal want de anonieme gasten gaan er mee kutten.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:23:08 #119
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83724701
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom iemand zijn of haar Hyves profiel moet beschermen / aanpassen omdat ze ook toevallig actief is op Fok!, de gebruikers hier moeten gewoon zoveel fatsoen hebben om van die foto's van te blijven en lukt dit niet dan maar middels regels deze zaken verbieden!
Je moet de gebruikers niet eens zoveel verantwoording geven .
Gewoon kloten met Hyves materiaal = een fikse ban .
Dan leren ze het vanzelf
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:24:58 #120
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_83724794
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
En mensen moeten foto's van hun hyves maar uploaden via tinypic want je weet gewoon dat er grappemakers die shit gaan achterhalen.
Ik vind het wel een beetje een soort van eigenschuld dikke bult verhaal, het is fucking internet en iedereen strooit maar met zijn gegevens en shit zoals hyves, lekker snugger allemaal want de anonieme gasten gaan er mee kutten.
Een beetje dit. Maar ik vind die lynchmentaliteit van al dat tuig dat er gelijk bovenop duikt ook te ver gaan.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:25:39 #121
249605 Dinthe
pi_83724828
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik ben bang dat er altijd lutsers gaan zijn die zich niets van dat fatsoen aantrekken.

Maar een streng, eenduidig beleid zou niet verkeerd zijn.
pi_83724832
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef Winner_Taco het volgende:
Je moet de gebruikers niet eens zoveel verantwoording geven .
Gewoon kloten met Hyves materiaal = een fikse ban .
Dan leren ze het vanzelf
Eigenlijk zijn we helaas al wel op dit punt beland maar ik wou het nog even positief verwoorden .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:30:13 #123
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83725036
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:

Als onschuldige gebruiker hoor je gewoon er van op aan te kunnen dat er correct met je spullen wordt omgegaan, en indien er misbruikt van gemaakt wordt er (ingegrepen)gemodereerd wordt .
FOK! is niet voor niks een community . Het is te belachelijk voor woorden dat dat soort volk ongestraft zijn gang kan gaan .
Mods horen een juiste inschatting te kunnen maken van wat wel en wat acceptabel/gewenst is. Anders moeten ze geen mod worden .

edit : Om maar iets te noemen , in FOT staan duizenden foto's maar is er zelden gezeik . Gewoon kort houden en geen geklier toestaan . Sowieso dat kliekje KLBers denkt idd boven alles te staan .
Een klein groepje die het serieus aan het verpesten is .
Denk dat de meeste moderators ze ook wel in het vizier hebben .
pi_83725668
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Als onschuldige gebruiker hoor je gewoon er van op aan te kunnen dat er correct met je spullen wordt omgegaan, en indien er misbruikt van gemaakt wordt er (ingegrepen)gemodereerd wordt .
FOK! is niet voor niks een community . Het is te belachelijk voor woorden dat dat soort volk ongestraft zijn gang kan gaan .
Mods horen een juiste inschatting te kunnen maken van wat wel en wat acceptabel/gewenst is. Anders moeten ze geen mod worden .

edit : Om maar iets te noemen , in FOT staan duizenden foto's maar is er zelden gezeik . Gewoon kort houden en geen geklier toestaan . Sowieso dat kliekje KLBers denkt idd boven alles te staan .
Een klein groepje die het serieus aan het verpesten is .
Denk dat de meeste moderators ze ook wel in het vizier hebben .
Ben het met je eens maar waarom zou je een foto direct linken vanaf je hyves en niet gewoon simpel uploaden via 1 van de vele uploadfotosites, dit doen de mensen in FOT ook naar mijn weten.
Fok kan dan wel een community zijn maar het is nog altijd internet en je moet gewoon weten dat er mensen dan verkeerd met jouw spulletjes om kunnen gaan.
pi_83725828
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben het met je eens maar waarom zou je een foto direct linken vanaf je hyves en niet gewoon simpel uploaden via 1 van de vele uploadfotosites, dit doen de mensen in FOT ook naar mijn weten.
Fok kan dan wel een community zijn maar het is nog altijd internet en je moet gewoon weten dat er mensen dan verkeerd met jouw spulletjes om kunnen gaan.
Omdat niet iedereen direct van het slechte in de mensen uitgaat en laat staan of ze weten hoe ze een foto op bijvoorbeeld tiny krijgen (Te zwijgen over die fucking captcha daar!!)
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 15:48:50 #126
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83725846
quote:

[..]

dat uploaden naar bijv. tinypic helpt natuurlijk voor geen reet. Er zijn inmiddels sites waarbij je via die site dezelfde foto's kan vinden maar op andere locaties, en dan weet je nòg gelijk waar het origineel vandaan komt, en dan gaan de stoere mannetjes alsnog aan de gang.

Zo wist ik laatst direct te vinden dat een verhaal in F&F bullshit was.
(TS had gepost dat zijn hond het konijn van de buuv had doodgebeten. Hij had zgn een pic met daarop het konijn wat bijtwonden had. Foto simpel via zo'n site gelinkt, en hoppa, bleek van een poolse site te komen en al 3 jaar oud. Dikke bull was het dus).
lolwut
pi_83725850
quote:

[..]

Maar dat het kan, wil nog niet zeggen dat het dan ook mag. Mensen persoonlijk aanvallen met foto's/privégegevens vanaf je computertje moet gewoon bestraft worden.
pi_83725897
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat uploaden naar bijv. tinypic helpt natuurlijk voor geen reet. Er zijn inmiddels sites waarbij je via die site dezelfde foto's kan vinden maar op andere locaties, en dan weet je nòg gelijk waar het origineel vandaan komt, en dan gaan de stoere mannetjes alsnog aan de gang.

Zo wist ik laatst direct te vinden dat een verhaal in F&F bullshit was.
(TS had gepost dat zijn hond het konijn van de buuv had doodgebeten. Hij had zgn een pic met daarop het konijn wat bijtwonden had. Foto simpel via zo'n site gelinkt, en hoppa, bleek van een poolse site te komen en al 3 jaar oud. Dikke bull was het dus).

Oke dat wist ik niet
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:53:13 #129
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83726017
quote:

[..]

Ja maar is omslachtig man
Je moet gewoon kunnen posten . En weet je wat het is stevie ?
Het zijn steeds dezelfde klootzakjes die zich schuldig maken aan dergelijke praktijken . Mensen moeten nu uitkijken omdat die gasten niet normaal willen doen .

Ik wil daarom de mods meegeven om de regels eerst zelf vast te stellen, duidelijk kenbaar te maken ( desnoods waarschuwingen uitdelen) en uiteindelijk ook repressief actie te ondernemen als het fout gaat .
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 15:53:40 #130
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83726034
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Oke dat wist ik niet
tja, en zo weten een hoop KLB bashers een hoop niet.
Ze beseffen zich niet wat voor ellende zij aanbrengen bij van niets wetende mensen. Hoe vaak gebeurt het niet dat hier iemand een hyvesbashtopic start, zo van: moet je dit zien wat een idioot.
Vervolgens heel 'bazen-KLB' er bovenop, gaan die hele hyves overhoop gooien, gaan vrienden van die persoon via hyves rare berichten sturen, waar vaak ook familie tussen zit.
En het slachtoffer in kwestie is vervolgens zwaar de pineut bij zijn vrienden en weet ik het. En kan het niet weerleggen. Walgelijke acties zijn dat gewoon
lolwut
pi_83726211
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja maar is omslachtig man
Je moet gewoon kunnen posten . En weet je wat het is stevie ?
Het zijn steeds dezelfde klootzakjes die zich schuldig maken aan dergelijke praktijken . Mensen moeten nu uitkijken omdat die gasten niet normaal willen doen .

Ik wil daarom de mods meegeven om de regels eerst zelf vast te stellen, duidelijk kenbaar te maken ( desnoods waarschuwingen uitdelen) en uiteindelijk ook repressief actie te ondernemen als het fout gaat .
Nogmaals, ik snap wat je bedoeld maar ik vind ook ergens dat je niet er niet vanuit moet gaan dat het internet maar allemaal zo veilig is en shit.
Bij mij is het ook gebeurd dat er foto's uit mijn fotoboek werden achterhaald naar dingen en ik heb ze gewoon verwijderd, jammer dan maar schijnbaar kan het niet anders.
pi_83726270
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef BrandX het volgende:

[..]

tja, en zo weten een hoop KLB bashers een hoop niet.
Ze beseffen zich niet wat voor ellende zij aanbrengen bij van niets wetende mensen. Hoe vaak gebeurt het niet dat hier iemand een hyvesbashtopic start, zo van: moet je dit zien wat een idioot.
Vervolgens heel 'bazen-KLB' er bovenop, gaan die hele hyves overhoop gooien, gaan vrienden van die persoon via hyves rare berichten sturen, waar vaak ook familie tussen zit.
En het slachtoffer in kwestie is vervolgens zwaar de pineut bij zijn vrienden en weet ik het. En kan het niet weerleggen. Walgelijke acties zijn dat gewoon

Eens!

Ik herinner mij nog een paar jaar geleden dat een paar FOK!kers liepen te kloten op webcamsite Solomio. Volgens mij is er zelfs een aanklacht geweest ofzo, maar één van de FOK!kers (FiXeR999, die daarna niet meer is gesignaleerd) is thuis geïnterviewd door een website. (filmpje: http://www.putlucht.nl/p99_pwned_.html ).
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 15:59:42 #133
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83726308
En daarbij: als iemand hier op FOK! iets post, een topic aanmaakt of weet ik het wat, en het wordt door een KLB-baas niet goedgekeurd, dan wordt gelijk alles van die persoon er bij gehaald. Alles wat men maar kan vinden elders op internet wordt er bij gehaald. En als ze dus bijv. een hyves oid vinden, is het gelijk gebeurt voor die persoon.

Wees dan gewoon stoer en hou het binnen FOK!. Je hebt iets tegen die persoon op FOK! over of voor iets wat diegene op FOK! doet. Hou het binnen FOK! en ga niet op andere sites of via andere sites die persoon zijn priveleven over de kop helpen. Dat is gewoon not done, en gaat werkelijk nergens meer over, behalve dan dat het gewoon triest is.

Ik mag lijen dat sommige toetsenbordhelden hier, op het moment dat ze een keer de kleuterluiers uit komen en gaan solliciteren in de echte wereld, er iemand is die hun terug pakt en wat leuke ''waarheden'' over zo'n toetsenbordheldje gaat lopen verspreiden, op dusdanige wijze dat de toekomstige baas er mee geconfronteerd wordt. Eens kijken of er dan nog steeds nog hard geroepen wordt: "tis maar internet hoor!"

Grow up. Internet is onlosmakelijk verbonden met je echte leven tegenwoordig. Hoe goed je ook denkt je echte ik te kunnen verschuilen achter je alter ego op FOK!, als er eentje tussen loopt die nerd genoeg is, kan hij je toch vinden. Just give it time.
lolwut
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:00:44 #134
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83726350
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap wat je bedoeld maar ik vind ook ergens dat je niet er niet vanuit moet gaan dat het internet maar allemaal zo veilig is en shit.
Bij mij is het ook gebeurd dat er foto's uit mijn fotoboek werden achterhaald naar dingen en ik heb ze gewoon verwijderd, jammer dan maar schijnbaar kan het niet anders.
Ja weet ik man .
Sommige mensen zijn idd fokking naief te noemen .
Maar zoals BrandX al zegt zijn de gevolgen soms wel heel erg vergaand . Ik pleit dan ook voor een verbod op het posten van álle Hyves-materiaal .
Liever strenger modereren in eerst instantie . Maarja als niets werkt .
pi_83726416
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja weet ik man .
Sommige mensen zijn idd fokking naief te noemen .
Maar zoals BrandX al zegt zijn de gevolgen soms wel heel erg vergaand . Ik pleit dan ook voor een verbod op het posten van álle Hyves-materiaal .
Liever strenger modereren in eerst instantie . Maarja als niets werkt .
Eens
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:03:25 #136
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83726479
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef BrandX het volgende:
En daarbij: als iemand hier op FOK! iets post, een topic aanmaakt of weet ik het wat, en het wordt door een KLB-baas niet goedgekeurd, dan wordt gelijk alles van die persoon er bij gehaald. Alles wat men maar kan vinden elders op internet wordt er bij gehaald. En als ze dus bijv. een hyves oid vinden, is het gelijk gebeurt voor die persoon.

Wees dan gewoon stoer en hou het binnen FOK!. Je hebt iets tegen die persoon op FOK! over of voor iets wat diegene op FOK! doet. Hou het binnen FOK! en ga niet op andere sites of via andere sites die persoon zijn priveleven over de kop helpen. Dat is gewoon not done, en gaat werkelijk nergens meer over, behalve dan dat het gewoon triest is.

Ik mag lijen dat sommige toetsenbordhelden hier, op het moment dat ze een keer de kleuterluiers uit komen en gaan solliciteren in de echte wereld, er iemand is die hun terug pakt en wat leuke ''waarheden'' over zo'n toetsenbordheldje gaat lopen verspreiden, op dusdanige wijze dat de toekomstige baas er mee geconfronteerd wordt. Eens kijken of er dan nog steeds nog hard geroepen wordt: "tis maar internet hoor!"

Grow up. Internet is onlosmakelijk verbonden met je echte leven tegenwoordig. Hoe goed je ook denkt je echte ik te kunnen verschuilen achter je alter ego op FOK!, als er eentje tussen loopt die nerd genoeg is, kan hij je toch vinden. Just give it time.
Je hebt het nu over de lutsers die lopen te klooien he . Maar wat verwijt je de moderatie dan ? Die zijn uiteindelijk verantwoordelijk wat er gebeurd . Niet dat groepje debielen natuurlijk .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:06:00 #137
249605 Dinthe
pi_83726602
Als ik dit lees is er een KLB-revolutie op komst. Die revolutie verwelkom ik met open armen.

Strengere moderatie voor allen!
  One tough cookie dinsdag 6 juli 2010 @ 16:09:53 #138
169210 liesje1979
pi_83726809
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef BrandX het volgende:

Dat dus.
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 16:13:48 #139
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83727022
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je hebt het nu over de lutsers die lopen te klooien he . Maar wat verwijt je de moderatie dan ? Die zijn uiteindelijk verantwoordelijk wat er gebeurd . Niet dat groepje debielen natuurlijk .
fout.

De debielen zijn wel degelijk verantwoordelijk voor hun wat ze uitvreten. Je zegt nu:
wat verwijt je de politie dan? Die zijn verantwoordelijk voor dat jij een moord pleegt, niet jij als debiel.

Tuurlijk wel, je blijft zelf verantwoordelijk voor wat je doet. Maar blijkbaar is fatsoen ver te vinden. En nee ik heb het niet over een paar debielen, want 80% van KLB weet niet hoe snel ze als een kudde makke schapen moeten meebashen en zoeken en kutten en noem het maar op. Als van die 80%, minus de 5% aanstichters, niet zouden meebashen, is de lol er snel genoeg af voor die 5%. Dat zou al een hoop schelen.

Daarbij zijn er nog een aantal lafbekken die alleen onder hun kloon durven te kutten. Dat is helemaal ubertriest

Voor wat betreft de moderatie? Twee dingen:
1. Het is des FOK!s om het zo te proberen op te lossen dat er geen bans hoeven te vallen. Waarschuwen, noten, PM's. Degenen wie het aangaan, vinden dat stoer (zo is uiteindelijk uit ervaring gebleken) en gaan nog harder door. Dat is al walgelijk op zich natuurlijk. Maar goed, die weg is geprobeerd, en helaas mislukt.
2. Nu worden topics gesloten c.q. gedelete. Wat gebeurt er? Men gaat als een idioot klonen of de boel lopen opnaaien. Heel KLB over de zeik, om over KLB FB nog maar niet te spreken. Wat zitten er daar een aantal jankzakken zeg de tering. If you can't stand the heat enzo .
Afijn, in ieder geval is twee keer geprobeerd om dmv direct bannen de boel in het gareel te krijgen. Wat gebeurt er? Herhaal het riedeltje hiervoor: klonen, opnaaien, KLB FB, jankzakken bla bla. De rust is dan even wedergekeerd, de teugels worden weer wat gevierd, om na een maandje weer terug bij af te zijn.

En elke mod die ook maar iets doet wordt gelijk de tering in gebashed als die niet oppast. Dat gaat toch nergens over? Oh en natuurlijk wel onder een 'stoere' kloon Toe zeg.

Enige wat ik kan zeggen over de moderatie is dat men er iinderdaad sneller op zou mogen zitten qua deleten. Maar ik snap de terughoudendheid, als je weet dat je gelijk een uur bezig bent om de huillies in KLB FB uitleg te geven . Neem je verlies, en zeur niet.

Is het goed dat men terughoudend is soms? Misschien niet, maar wel begrijpelijk. Daarbij komt, dat dat soort bashtopics vooral ontstaan onder etenstijd. Weinig mods online enz. En wanneer ze er zijn en ze een ban aanvraag doen bij de FA's en die zijn toevallig allemaal niet online, tja dan is het dweilen met de kraan open op dat moment.

Hierbij gelijk een groot plus punt aan tong80, hoeveel topics je ook van die man sluit, hij zal nooit schelden, nooit mods bashen en in een FB zie je hem uiterst zelden mbt een slot. In mijn 3 jaar GC heb ik hem mss 1 of 2 keer gezien. Daar kunnen velen hier van leren.
lolwut
pi_83727178
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

fout.

De debielen zijn wel degelijk verantwoordelijk voor hun wat ze uitvreten. Je zegt nu:
wat verwijt je de politie dan? Die zijn verantwoordelijk voor dat jij een moord pleegt, niet jij als debiel.

Tuurlijk wel, je blijft zelf verantwoordelijk voor wat je doet. Maar blijkbaar is fatsoen ver te vinden. En nee ik heb het niet over een paar debielen, want 80% van KLB weet niet hoe snel ze als een kudde makke schapen moeten meebashen en zoeken en kutten en noem het maar op. Als van die 80%, minus de 5% aanstichters, niet zouden meebashen, is de lol er snel genoeg af voor die 5%. Dat zou al een hoop schelen.

Daarbij zijn er nog een aantal lafbekken die alleen onder hun kloon durven te kutten. Dat is helemaal ubertriest

Voor wat betreft de moderatie? Twee dingen:
1. Het is des FOK!s om het zo te proberen op te lossen dat er geen bans hoeven te vallen. Waarschuwen, noten, PM's. Degenen wie het aangaan, vinden dat stoer (zo is uiteindelijk uit ervaring gebleken) en gaan nog harder door. Dat is al walgelijk op zich natuurlijk. Maar goed, die weg is geprobeerd, en helaas mislukt.
2. Nu worden topics gesloten c.q. gedelete. Wat gebeurt er? Men gaat als een idioot klonen of de boel lopen opnaaien. Heel KLB over de zeik, om over KLB FB nog maar niet te spreken. Wat zitten er daar een aantal jankzakken zeg de tering. If you can't stand the heat enzo .
Afijn, in ieder geval is twee keer geprobeerd om dmv direct bannen de boel in het gareel te krijgen. Wat gebeurt er? Herhaal het riedeltje hiervoor: klonen, opnaaien, KLB FB, jankzakken bla bla.

En elke mod die ook maar iets doet wordt gelijk de tering in gebashed als die niet oppast. Dat gaat toch nergens over? Oh en natuurlijk wel onder een 'stoere' kloon Toe zeg.

Enige wat ik kan zeggen over de moderatie is dat men er iinderdaad sneller op zou mogen zitten qua deleten. Maar ik snap de terughoudendheid, als je weet dat je gelijk een uur bezig bent om de huillies in KLB FB uitleg te geven . Neem je verlies, en zeur niet.

Is het goed dat men terughoudend is soms? Misschien niet, maar wel begrijpelijk. Daarbij komt, dat dat soort bashtopics vooral ontstaan onder etenstijd. Weinig mods online enz. En wanneer ze er zijn en ze een ban aanvraag doen bij de FA's en die zijn toevallig allemaal niet online, tja dan is het dweilen met de kraan open op dat moment.

Hierbij gelijk een groot plus punt aan tong80, hoeveel topics je ook van die man sluit, hij zal nooit schelden, nooit mods bashen en in een FB zie je hem uiterst zelden mbt een slot. In mijn 3 jaar GC heb ik hem mss 1 of 2 keer gezien. Daar kunnen velen hier van leren.
Tong80 is dan ook een volwassen man, 95% van het klb volk is dat nog lang niet of wil dat niet zijn
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 16:20:04 #141
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83727393
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Tong80 is dan ook een volwassen man, 95% van het klb volk is dat nog lang niet of wil dat niet zijn
Ik vrees dat je je daar heeeeeeel erg in vergist! Er zitten zat mid-twintigers en ouder tussen. En als dat het enige is wat je blijft hangen uit mijn post.... ik hoop het niet

En daarbij, wat dan nog? Omdat iemand niet volwassen is moet hij maar mods de tering in wensen, lopen vloeken, KLB FB verstieren? Er zijn hier zat echte pubers, recalcitrant en al, die ook gewoon hun verlies kunnen nemen als hun topic wordt gesloten. Geen gezeur in KLB FB of een andere FB, gewoon verder met hun FOK! leven.

En niet heel KLB is verrot hoor, zeker niet. Er is een klein clubje wat zich uberstoer vindt, een klein clubje die zichzelf durft te blijven, en helaas ongeveer 70-80 wat niet goed genoeg bij zichzelf te rade kan gaan en dus de weg van de minste weerstand kiest en met de grote schreeuwers mee loopt. En door dat meelopen oogt op het eerste blik heel KLB verrot maar dat is zeer zeker niet zo.
lolwut
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:22:58 #142
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83727568
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Knip
Haal een dagje de mods weg en het wordt een grote teringzooi natuurlijk . Iedereen gaat PM's posten , mensen racistisch uitschelden enz enz.
Het is jullie taak om FOK! begaanbaar te houden, niet de onze . Tenminste.... Geef mij maar mod rechten en ik zorg er binnen 2 weken voor dat KLB weer begaanbaar is
Dat verhaal van dat gekloon is helemaal huilie . Kloonscan doen en je bant ze alsnog .
Daarbij .... Als mensen het nodig vinden om te klonen vanachter een proxy dan trap je ze er toch alsnog meteen weer uit na één misstap ?

Als je eerste post meteen een of andere bash richting de crew is weten jullie echt wel dat het om een kloontje gaat .
En bij twijfel geef je toch 48 uur ?

Enige oplossing is keihard ingrijpen . Zoals ik al eerder heb geroepen laat Yvonne anders even losgaan . Jij denkt veel te moeilijk en je geeft nare mensen verantwoording die ze niet verdienen .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:23:02 #143
249605 Dinthe
pi_83727574
Ik dacht ergens gelezen dat alleen Forum Admins een "kloonscan" of iets dergelijks hebben. Kan die kloonscan ook niet aan vertrouwde KLB moderators worden gegeven dan?
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 16:28:16 #144
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83727863
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Haal een dagje de mods weg en het wordt een grote teringzooi natuurlijk . Iedereen gaat PM's posten , mensen racistisch uitschelden enz enz.
Het is jullie taak om FOK! begaanbaar te houden, niet de onze . Tenminste.... Geef mij maar mod rechten en ik zorg er binnen 2 weken voor dat KLB weer begaanbaar is
Dat verhaal van dat gekloon is helemaal huilie . Kloonscan doen en je bant ze alsnog .
Daarbij .... Als mensen het nodig vinden om te klonen vanachter een proxy dan trap je ze er toch alsnog meteen weer uit na één misstap ?

Als je eerste post meteen een of andere bash richting de crew is weten jullie echt wel dat het om een kloontje gaat .
En bij twijfel geef je toch 48 uur ?

Enige oplossing is keihard ingrijpen . Zoals ik al eerder heb geroepen laat Yvonne anders even losgaan . Jij denkt veel te moeilijk en je geeft nare mensen verantwoording die ze niet verdienen .
de kloons worden dan ook doorgaans gelijk gebanned. Dat is het punt niet. Het gaat om de triestheid van de users. Kleine kleuters.

En strenger optreden wordt ook steeds meer gedaan. Maar vergeet ook even niet, dat 'wij' modden omdat we het leuk vinden om te helpen. LEUK!
Wat is er leuk aan als je telkens dreig-PM's krijgt? Keer op keer een josti in FeedBack een topic opent over hoe belachelijk het wel niet is dat swarma, o.us, zquing enz. mod is en dat die stomme mod alles slot?

Kom op, nogmaals: get a life ofzo. Als je als persoon je kicks moet halen uit het mods zo achterlijk moeilijk mogelijk te maken, dan wil ik niet weten hoe triest je echte leven is. Allemaal Emimichjes ofzo?
lolwut
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:35:24 #145
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83728164
o.us is ook een ei soms . Hij snapt grapjes niet . Maar dreigen ja ? Dat gaat wel heel ver
Is dat alleen in KLB dan ? Of daar gebeurd het daar meer dan in andere fora ?
Een beetje olifantenhuid moet je natuurlijk wel hebben als mod

Overigens staat boven KLB forum dit :
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.

Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
Dus denk dat het geen slecht idee is om de bezem er doorheen te halen .
Als jij het hebt over KLB bazen, dan neem ik aan dat je weet wie dat zijn ? Dan kan je die eikels er toch gewoon uit trappen ? Zo'n groot ( en tof) forum kan nooit te lijden hebben onder een paar levenloze stumpers .
En serieus . Ik hoef nooit geen mod te worden vanwege status of coolheid . Maar als het echt ondankbaar kutwerk is zoals jij beschrijft dan wil ik best een keer een nachtdienstje meedraaien . Gewoon om ff te helpen enzo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:47:00 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83728764
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

potentie om een rechtszaak aan je broek te krijgen ja
daarom ben jij ook geen mod
Die rechtzaak had FOK! toch wel gewonnen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:49:19 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83728864
Vorige week hebben jullie het kaartensysteem van AdvancedPower afgekeurd. Ik stel voor om dat alsnog in te voeren. Dan is voor de users duidelijk wat wel en niet mag, en voor de modjes is het duidelijk wie er te ver is gegaan .

Een alternatief is uiteraard om KLB te sluiten.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83728896
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Maanvis het volgende:
Vorige week hebben jullie het kaartensysteem van AdvancedPower afgekeurd. Ik stel voor om dat alsnog in te voeren. Dan is voor de users duidelijk wat wel en niet mag, en voor de modjes is het duidelijk wie er te ver is gegaan .

Dat lijkt me niet de juiste oplossing, want dan komen de 'bazen' over het hele forum.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:51:25 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83728973
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:

[..]

de kloons worden dan ook doorgaans gelijk gebanned. Dat is het punt niet. Het gaat om de triestheid van de users. Kleine kleuters.

En strenger optreden wordt ook steeds meer gedaan. Maar vergeet ook even niet, dat 'wij' modden omdat we het leuk vinden om te helpen. LEUK!
Wat is er leuk aan als je telkens dreig-PM's krijgt? Keer op keer een josti in FeedBack een topic opent over hoe belachelijk het wel niet is dat swarma, o.us, zquing enz. mod is en dat die stomme mod alles slot?

Kom op, nogmaals: get a life ofzo. Als je als persoon je kicks moet halen uit het mods zo achterlijk moeilijk mogelijk te maken, dan wil ik niet weten hoe triest je echte leven is. Allemaal Emimichjes ofzo?
De KLB modjes houden het forum niet in toom, zoveel is duidelijk. En het beleid "doe normaal" werkt ook niet, zoveel is ook duidelijk. Wat moet je dan doen? Het beleid aanpassen en de modjes vervangen. Zo simpel is het . Het zou ze ook sieren als ze de eer aan zichzelf zouden houden eigenlijk.
Een gedicht over Maanvis
  Boks-Chick dinsdag 6 juli 2010 @ 16:51:55 #150
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83729005
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Maanvis het volgende:

kom op zeg, je loopt lang genoeg mee, je weet net zoals de baasjes heel goed wat wel en niet mag en wanneer te ver te ver is. Plus dat men het dan stoer gaat vinden om kaarten te verzamelen, een van de tig redenen overigens die is aangedragen om het dus niet te doen
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')