Een link met meer informatie zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef o.us het volgende:
Naar aanleiding van gisteren dat er een meisje en een serieus forum vanuit KLB ernstig zijn lastiggevallen, moeten we bespreken wat wel en niet kan in KLB.
Dan zit je hier verkeerd. :/quote:Voor iedereen behalve de TS levert dit natuurlijk een prachtig topic op. Rellen, een woedend zusje/vriendin, een TS in paniek, etc. Ik moet toegeven, die topics zijn wel leuk. En dan had de TS maar niet een topic moeten openen waarin hij zijn vriendin uitscheldt,zijn zusje naakt ziet, of medestudenten voor heksen uitmaakt. Eigen schuld, dikke bult. Toch?
Ik denk van niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een link met meer informatie zou wel handig zijn.
potentie om een rechtszaak aan je broek te krijgen jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent de reden dat ik niet of nauwelijks meer in KLB kom .
Zelfs topics met vreselijk veel potentie weet jij dicht te gooien ?
Idd, die topics van gisteren bleven veel te lang open en alle leuke topics gaan dicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent de reden dat ik niet of nauwelijks meer in KLB kom .
Zelfs topics met vreselijk veel potentie weet jij dicht te gooien ?
Backfire ok, maar vaak worden er ook vrienden van de TS bij betrokken, tubgirls gestuurd etc.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. :/
Backfiretopics is het mooiste wat er is.
Precies. Wie kaatst kan de bal verwachten. Of je moet het gewoon wat slimmer spelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Backfiretopics is het mooiste wat er is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:42 schreef BasementDweller het volgende:
Als het echt uit de hand loopt wel ingrijpen, maar een linkje naar een hyves ofzo moet wel kunnen.
Alsof ik dat ooit ook maar zou overwegenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
potentie om een rechtszaak aan je broek te krijgen ja
daarom ben jij ook geen mod
Uiteraard. Maar daar moet je mijns inziens ook tegen kunnen als je zelf aan het uitlokken bent.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. er zijn altijd zakken vanuit KLB die daar misbruik van maken.
Is tering geen ernstige ziekte dan? Wat een rare regel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gebruik van het woord Kanker raak je helaas echt niet meet kwijt op fok.
Het gaat erom dat als iemand (een newbie) een hyvesfoto post, gelijk heel KLB er bovenop zit om TS' hyves te verneuken, tubgirls plaatsen etc, zijn vrienden erbij betrekken, linkjes naar het topic sturen naar mensen die er niks mee te maken hebben, dat soort dingen. Het zou leuk zijn als dat niet meer zo fanatiek gebeurde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar daar moet je mijns inziens ook tegenkunnen als je zelf aan het uitlokken bent.
De FA's en mods zijn ervoor om te voorkomen dat het allemaal uit de hand loopt. Er is nu toch gewoon flink ingegrepen? Ik snap de hele discussie niet zo.
Zou wel moeten vind ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Mdrop het volgende:
Het gebruik van het woord Kanker raak je helaas echt niet meet kwijt op fok.
Heel fatsoenlijk, maar gaat hier echt niet meer werken zolang de gemiddelde mod de regels dagelijks overtreedt om maar ts zwijgen over usersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke punten vind je onzin? In mijn ogen toch een heel fatsoenlijk lijstje.
Geef eens een voorbeeld van misbruik? Anders kan je er ook moeilijk wat over zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. er zijn altijd zakken vanuit KLB die daar misbruik van maken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar daar moet je mijns inziens ook tegen kunnen als je zelf aan het uitlokken bent.
De FA's en mods zijn ervoor om te voorkomen dat het allemaal uit de hand loopt. Er is nu toch gewoon flink ingegrepen? Ik snap de hele discussie niet zo.
Ik vind het een goede lijst en erg duidelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke punten vind je onzin? In mijn ogen toch een heel fatsoenlijk lijstje.
In dat geval moet er duidelijk ingegrepen worden en dat is in dit geval toch ook gedaan. De betrokkenen (zonder uitzondering infantiele kutkleuters overigens) zijn gebanned.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als iemand (een newbie) een hyvesfoto post, gelijk heel KLB er bovenop zit om TS' hyves te verneuken, tubgirls plaatsen etc, zijn vrienden erbij betrekken, linkjes naar het topic sturen naar mensen die er niks mee te maken hebben, dat soort dingen. Het zou leuk zijn als dat niet meer zo fanatiek gebeurde.
Helemaal mee eens maar denk dat we er te laat mee zijn.quote:
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van misbruik? Anders kan je er ook moeilijk wat over zeggen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
Wat ik al zei, je had gewoon gelijk die hyvesfoto moeten verwijderen. Er loopt hier altijd wel iemand rond die het leuk lijkt om de hyve te achterhalen en iemand serieus te verneuken.
Dat kan toch veranderen, zo normaal is dat gesmijt met ziektes niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar denk dat we er te laat mee zijn.
Het is vooral in klb net zo normaal als bijvoorbeeld hoi.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik geef het toe, dat had ook moeten gebeuren maar iedereen weet dat niemand echt zijn zusje gaat posten. Totdat ik de PM kreeg van de TS in kwestie dat het echt zijn zusje was.
De betrokkenen hebben dan misschien wel een ban, de TS van het topic waar dit over gaat heeft nu wel serieuze problemen thuis. Dan is er dus gewoon te laat ingegrepen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In dat geval moet er duidelijk ingegrepen worden en dat is in dit geval toch ook gedaan. De betrokkenen (zonder uitzondering infantiele kutkleuters overigens) zijn gebanned.
Dit soort dingen moeten altijd per topic bekeken worden. Emimich bijvoorbeeld was altijd bezig met anderen te bashen, ja dat je dan een keer goed door de stront getrokken wordt is alleen maar mooi lijkt me zo.
Censuur ofzo, reacties er op zijn ook weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Socios het volgende:
Huh, waarom wordt mijn lijstje verwijderd?
Dat was een serieuse lijst, hoor. Het geeft prima de grenzen aan wat wel en niet kan in KLB. Waarom mag ik die mening niet verkondigen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Dat topic is wel een heel duidelijk voorbeeld.
Ik vind dat echt niet normaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Mdrop het volgende:
Helemaal mee eens maar denk dat we er te laat mee zijn.
Het is vooral in klb net zo normaal als bijvoorbeeld hoi.
Precies. Mij zul je het nooit gepost zien hebben of zien posten. Het zelfde geldt voor spotten met familieleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
Dat kan toch veranderen, zo normaal is dat gesmijt met ziektes niet.
Nogmaals ... ben het.helemaal met je eens , gebruik het dan ok nooit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet normaal.
[..]
Precies. Mij zul je het nooit gepost zien hebben of zien posten. Het zelfde geldt voor spotten met familieleden.
Wat was er anders aan dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, in de OP stond zoek haar maar op op Hyves. Vervolgens huilde hij bij ons dat ie te ver is gegaan. Het topic van gister was heel anders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef 9611Niels het volgende:
Dit topic gaat niet over schelden met ziektes, grapjassen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik geef het toe, dat had ook moeten gebeuren maar iedereen weet dat niemand echt zijn zusje gaat posten. Totdat ik de PM kreeg van de TS in kwestie dat het echt zijn zusje was.
Ik kon ´m gelukkig nog net kopiëren uit de quote van Myraela.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Mdrop het volgende:
Censuur ofzo, reacties er op zijn ook weg.
Daarom werd het nog wel veel te ver doorgetrokken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, in de OP stond zoek haar maar op op Hyves. Vervolgens huilde hij bij ons dat ie te ver is gegaan. Het topic van gister was heel anders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van misbruik? Anders kan je er ook moeilijk wat over zeggen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat was er anders aan dan ?
Of je mag iets doen of gewoon helemaal niet ?
Zolang je ruimte openlaat voor interpretatie zal je altijd eikels hebben die proberen de boel te verstieren .
Maar in de OP gaat het alleen over TS-bashen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie TT, het is een algemeen discussietopic over wat wel en niet kan in KLB.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar in de OP gaat het alleen over TS-bashen.
Waar zeg ik dat dan? Haal anders eerst even rustig adem..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitlokken?
Als je een topic opent in KLB lok je automatisch gebash uit? Ofzo?
Is dat de trend hier? Als ik ergens een klacht over heb en ik open een topic dan zeg ik met andere woorden: jo, bash mij?
Wat een rare gedachtengang.
Ja. Tenzij het een terechte klacht is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitlokken?
Als je een topic opent in KLB lok je automatisch gebash uit? Ofzo?
Is dat de trend hier? Als ik ergens een klacht over heb en ik open een topic dan zeg ik met andere woorden: jo, bash mij?
Wat een rare gedachtengang.
KLB is toch om te klagen? Soms klaag je over personen of een groep personen. Dat vind ik nog niet zo raar. Zolang dat niet te persoonlijk word zie ik de fout in die topics niet. Als we bij elk topic moeten gaan twijfelen of we er wel of niet door gebasht gaan worden schiet het nooit op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Haal anders eerst even rustig adem..![]()
Ik bedoelde met uitlokken dat een hoop users in KLB een topic openen waarin een bepaalde doelgroep of persoon gebashed wordt. Ja dan moet je niet gaan huilen als mensen je weten te achterhalen en terugslaan.
Die topics kan ik dus zeker wel waarderen. Het geval dat mensen nietsvermoedend foto's posten en daarmee hun hele priveleven prijsgegeven kan ik alleen maar naïef noemen en daar hoeven ze inderdaad niet compleet voor aan de schandpaal genageld te worden. De FA's en mods zijn ervoor om dat te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |