Een link met meer informatie zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef o.us het volgende:
Naar aanleiding van gisteren dat er een meisje en een serieus forum vanuit KLB ernstig zijn lastiggevallen, moeten we bespreken wat wel en niet kan in KLB.
Dan zit je hier verkeerd. :/quote:Voor iedereen behalve de TS levert dit natuurlijk een prachtig topic op. Rellen, een woedend zusje/vriendin, een TS in paniek, etc. Ik moet toegeven, die topics zijn wel leuk. En dan had de TS maar niet een topic moeten openen waarin hij zijn vriendin uitscheldt,zijn zusje naakt ziet, of medestudenten voor heksen uitmaakt. Eigen schuld, dikke bult. Toch?
Ik denk van niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een link met meer informatie zou wel handig zijn.
potentie om een rechtszaak aan je broek te krijgen jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent de reden dat ik niet of nauwelijks meer in KLB kom .
Zelfs topics met vreselijk veel potentie weet jij dicht te gooien ?
Idd, die topics van gisteren bleven veel te lang open en alle leuke topics gaan dicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent de reden dat ik niet of nauwelijks meer in KLB kom .
Zelfs topics met vreselijk veel potentie weet jij dicht te gooien ?
Backfire ok, maar vaak worden er ook vrienden van de TS bij betrokken, tubgirls gestuurd etc.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. :/
Backfiretopics is het mooiste wat er is.
Precies. Wie kaatst kan de bal verwachten. Of je moet het gewoon wat slimmer spelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Backfiretopics is het mooiste wat er is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:42 schreef BasementDweller het volgende:
Als het echt uit de hand loopt wel ingrijpen, maar een linkje naar een hyves ofzo moet wel kunnen.
Alsof ik dat ooit ook maar zou overwegenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
potentie om een rechtszaak aan je broek te krijgen ja
daarom ben jij ook geen mod
Uiteraard. Maar daar moet je mijns inziens ook tegen kunnen als je zelf aan het uitlokken bent.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. er zijn altijd zakken vanuit KLB die daar misbruik van maken.
Is tering geen ernstige ziekte dan? Wat een rare regel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gebruik van het woord Kanker raak je helaas echt niet meet kwijt op fok.
Het gaat erom dat als iemand (een newbie) een hyvesfoto post, gelijk heel KLB er bovenop zit om TS' hyves te verneuken, tubgirls plaatsen etc, zijn vrienden erbij betrekken, linkjes naar het topic sturen naar mensen die er niks mee te maken hebben, dat soort dingen. Het zou leuk zijn als dat niet meer zo fanatiek gebeurde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar daar moet je mijns inziens ook tegenkunnen als je zelf aan het uitlokken bent.
De FA's en mods zijn ervoor om te voorkomen dat het allemaal uit de hand loopt. Er is nu toch gewoon flink ingegrepen? Ik snap de hele discussie niet zo.
Zou wel moeten vind ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Mdrop het volgende:
Het gebruik van het woord Kanker raak je helaas echt niet meet kwijt op fok.
Heel fatsoenlijk, maar gaat hier echt niet meer werken zolang de gemiddelde mod de regels dagelijks overtreedt om maar ts zwijgen over usersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke punten vind je onzin? In mijn ogen toch een heel fatsoenlijk lijstje.
Geef eens een voorbeeld van misbruik? Anders kan je er ook moeilijk wat over zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. er zijn altijd zakken vanuit KLB die daar misbruik van maken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar daar moet je mijns inziens ook tegen kunnen als je zelf aan het uitlokken bent.
De FA's en mods zijn ervoor om te voorkomen dat het allemaal uit de hand loopt. Er is nu toch gewoon flink ingegrepen? Ik snap de hele discussie niet zo.
Ik vind het een goede lijst en erg duidelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke punten vind je onzin? In mijn ogen toch een heel fatsoenlijk lijstje.
In dat geval moet er duidelijk ingegrepen worden en dat is in dit geval toch ook gedaan. De betrokkenen (zonder uitzondering infantiele kutkleuters overigens) zijn gebanned.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als iemand (een newbie) een hyvesfoto post, gelijk heel KLB er bovenop zit om TS' hyves te verneuken, tubgirls plaatsen etc, zijn vrienden erbij betrekken, linkjes naar het topic sturen naar mensen die er niks mee te maken hebben, dat soort dingen. Het zou leuk zijn als dat niet meer zo fanatiek gebeurde.
Helemaal mee eens maar denk dat we er te laat mee zijn.quote:
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van misbruik? Anders kan je er ook moeilijk wat over zeggen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
Wat ik al zei, je had gewoon gelijk die hyvesfoto moeten verwijderen. Er loopt hier altijd wel iemand rond die het leuk lijkt om de hyve te achterhalen en iemand serieus te verneuken.
Dat kan toch veranderen, zo normaal is dat gesmijt met ziektes niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar denk dat we er te laat mee zijn.
Het is vooral in klb net zo normaal als bijvoorbeeld hoi.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik geef het toe, dat had ook moeten gebeuren maar iedereen weet dat niemand echt zijn zusje gaat posten. Totdat ik de PM kreeg van de TS in kwestie dat het echt zijn zusje was.
De betrokkenen hebben dan misschien wel een ban, de TS van het topic waar dit over gaat heeft nu wel serieuze problemen thuis. Dan is er dus gewoon te laat ingegrepen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In dat geval moet er duidelijk ingegrepen worden en dat is in dit geval toch ook gedaan. De betrokkenen (zonder uitzondering infantiele kutkleuters overigens) zijn gebanned.
Dit soort dingen moeten altijd per topic bekeken worden. Emimich bijvoorbeeld was altijd bezig met anderen te bashen, ja dat je dan een keer goed door de stront getrokken wordt is alleen maar mooi lijkt me zo.
Censuur ofzo, reacties er op zijn ook weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Socios het volgende:
Huh, waarom wordt mijn lijstje verwijderd?
Dat was een serieuse lijst, hoor. Het geeft prima de grenzen aan wat wel en niet kan in KLB. Waarom mag ik die mening niet verkondigen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Dat topic is wel een heel duidelijk voorbeeld.
Ik vind dat echt niet normaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Mdrop het volgende:
Helemaal mee eens maar denk dat we er te laat mee zijn.
Het is vooral in klb net zo normaal als bijvoorbeeld hoi.
Precies. Mij zul je het nooit gepost zien hebben of zien posten. Het zelfde geldt voor spotten met familieleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
Dat kan toch veranderen, zo normaal is dat gesmijt met ziektes niet.
Nogmaals ... ben het.helemaal met je eens , gebruik het dan ok nooit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet normaal.
[..]
Precies. Mij zul je het nooit gepost zien hebben of zien posten. Het zelfde geldt voor spotten met familieleden.
Wat was er anders aan dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, in de OP stond zoek haar maar op op Hyves. Vervolgens huilde hij bij ons dat ie te ver is gegaan. Het topic van gister was heel anders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef 9611Niels het volgende:
Dit topic gaat niet over schelden met ziektes, grapjassen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik geef het toe, dat had ook moeten gebeuren maar iedereen weet dat niemand echt zijn zusje gaat posten. Totdat ik de PM kreeg van de TS in kwestie dat het echt zijn zusje was.
Ik kon ´m gelukkig nog net kopiëren uit de quote van Myraela.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Mdrop het volgende:
Censuur ofzo, reacties er op zijn ook weg.
Daarom werd het nog wel veel te ver doorgetrokken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, in de OP stond zoek haar maar op op Hyves. Vervolgens huilde hij bij ons dat ie te ver is gegaan. Het topic van gister was heel anders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van misbruik? Anders kan je er ook moeilijk wat over zeggen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat was er anders aan dan ?
Of je mag iets doen of gewoon helemaal niet ?
Zolang je ruimte openlaat voor interpretatie zal je altijd eikels hebben die proberen de boel te verstieren .
Maar in de OP gaat het alleen over TS-bashen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie TT, het is een algemeen discussietopic over wat wel en niet kan in KLB.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar in de OP gaat het alleen over TS-bashen.
Waar zeg ik dat dan? Haal anders eerst even rustig adem..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitlokken?
Als je een topic opent in KLB lok je automatisch gebash uit? Ofzo?
Is dat de trend hier? Als ik ergens een klacht over heb en ik open een topic dan zeg ik met andere woorden: jo, bash mij?
Wat een rare gedachtengang.
Ja. Tenzij het een terechte klacht is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitlokken?
Als je een topic opent in KLB lok je automatisch gebash uit? Ofzo?
Is dat de trend hier? Als ik ergens een klacht over heb en ik open een topic dan zeg ik met andere woorden: jo, bash mij?
Wat een rare gedachtengang.
KLB is toch om te klagen? Soms klaag je over personen of een groep personen. Dat vind ik nog niet zo raar. Zolang dat niet te persoonlijk word zie ik de fout in die topics niet. Als we bij elk topic moeten gaan twijfelen of we er wel of niet door gebasht gaan worden schiet het nooit op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Haal anders eerst even rustig adem..![]()
Ik bedoelde met uitlokken dat een hoop users in KLB een topic openen waarin een bepaalde doelgroep of persoon gebashed wordt. Ja dan moet je niet gaan huilen als mensen je weten te achterhalen en terugslaan.
Die topics kan ik dus zeker wel waarderen. Het geval dat mensen nietsvermoedend foto's posten en daarmee hun hele priveleven prijsgegeven kan ik alleen maar naïef noemen en daar hoeven ze inderdaad niet compleet voor aan de schandpaal genageld te worden. De FA's en mods zijn ervoor om dat te voorkomen.
Hij heeft het nu gezegd soit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar in de OP gaat het alleen over TS-bashen.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij lokte het niet uit door users uit te dagen dat meisje op te zoeken op Hyves. Sterker nog, het is een newbie die echt zijn zusje heeft gepostVoordat het mis ging slotte ik dat topic en ging hij vrolijk verder met zijn deel 2 waar alles gebeurde waarvoor ik zijn deel 1 had geslot voordat het gebeurde. Kan je mij volgen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Haal anders eerst even rustig adem..![]()
Ik bedoelde met uitlokken dat een hoop users in KLB een topic openen waarin een bepaalde doelgroep of persoon gebashed wordt. Ja dan moet je niet gaan huilen als mensen je weten te achterhalen en terugslaan.
Die topics kan ik dus zeker wel waarderen. Het geval dat mensen nietsvermoedend foto's posten en daarmee hun hele priveleven prijsgegeven kan ik alleen maar naïef noemen en daar hoeven ze inderdaad niet compleet aan de schandpaal genageld te worden. Daar zijn de FA's en mods voor.
Prima dat kan TS zich dan realiseren maar om dan via hyves e.d. ook verder te gaan dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben rustig hoor, vind het veel te warm om mij op te winden
Als een Ts een klacht heeft over een doelgroep of persoon kan ik mij heel goed voorstellen dat hij een berg shit over zich heenkrijgt.
En dan nog vind ik het wat anders dan publiekelijk aan de schandpaal te moeten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja. Tenzij het een terechte klacht is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prima dat kan TS zich dan realiseren maar om dan via hyves e.d. ook verder te gaan dat gaat te ver.
We hebben niet voor niets nicknames enz. het hoeft niet zo persoonlijk te worden.
Dat gaat op een natuurlijke weg. Als de klacht gegrond is is de TS automatisch onbashbaar. Een onterechte klacht kan in het ergste geval zelfs een backfiretopic worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En aan wie is het om te bepalen of een klacht terecht is?
quote:
Als jij klaagt kan je ook een reactie verwachten dat je zit te zeuren. Actie -> Reactie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
KLB is toch om te klagen? Soms klaag je over personen of een groep personen. Dat vind ik nog niet zo raar. Zolang dat niet te persoonlijk word zie ik de fout in die topics niet. Als we bij elk topic moeten gaan twijfelen of we er wel of niet door gebasht gaan worden schiet het nooit op.
De mods dunkt me. Die kennen hun notoire kleuterusers.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En aan wie is het om te bepalen of een klacht terecht is?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als jij klaagt kan je ook een reactie verwachten dat je zit te zeuren. Actie -> Reactie.
Het merendeel van de KLB topics tegenwoordig is verzonnen lulkoek en alleen maar bedoeld om kinderachtig aandacht te trekken of mensen te vervelen.
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De mods dunkt me. Die kennen hun notoire kleuterusers.
En nog slechte ook. Die bagger mag van mij zondermeer dicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het merendeel van de KLB topics tegenwoordig is verzonnen lulkoek en alleen maar bedoeld om kinderachtig aandacht te trekken of mensen te vervelen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die eerste zin ben ik het helemaal mee eens, je kan een reactie verwachten dat je zit te zeuren.
Ik vind echter niet dat je hoeft te verwachten dat je hyves erbij wordt gehaald, je zusje etc.
Dat heb ik een beetje met O.us . Geen crewbash, absoluut niet .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nogmaals, het ligt een beetje aan het topic. In sommige gevallen roept de TS het door zijn OP echt over zichzelf af. Soms ook niet. De beoordeling daavan ligt bij de mods. En ja die zitten er soms naast of kunnen er ook niet altijd binnen 1 seconde op reageren. En ja er zijn ook mods die niet capabel genoeg zijn de topics met humor te onderscheiden van crap.
En waar gaat het van bashen ineens naar persoonlijk worden? Ik snap dat mensen terug reageren op een topic en daar worden veel topics inderdaad speciaal voor gemaakt, maar om dan meteen hyves of andere gegevens te gaan zoeken gaat mij wat ver.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als jij klaagt kan je ook een reactie verwachten dat je zit te zeuren. Actie -> Reactie.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nogmaals, het ligt een beetje aan het topic. In sommige gevallen roept de TS het door zijn OP echt over zichzelf af. Soms ook niet. De beoordeling daavan ligt bij de mods. En ja die zitten er soms naast of kunnen er ook niet altijd binnen 1 seconde op reageren. En ja er zijn ook mods die niet capabel genoeg zijn de topics met humor te onderscheiden van crap.
En de standpunten en acties van moderators zijn wat jou betreft in deze discussie niet interessant?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens mij gaan we nu een beetje off topicmeningen mogen geuit worden maar hier gaat het om wat wel en niet kan in KLB en niet wat de mods doen.
Standpunten wel hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En de standpunten en acties van moderators zijn wat jou betreft in deze discussie niet interessant?
De TS van gisteravond schijnt gezegd te hebben "kijk maar op hyves" maar dan nog moet men het fatsoen op kunnen brengen behalve TS op FOK! zelf iedereen verder met rust te laten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld geven waar TS het door de OP zelf over zich afroept dat er persoonlijke informatie van hem gepost wordt? Het kan best hoor, dat die gevallen er zijn maar ik kan mij er weinig bij voorstellen, het enige wat in mij opkomt is dat als er bijvoorbeeld in de OP staat: klacht: te weinig informatie over mij in dit topic.
En ik weet wel dat ik het nu heel zwart-wit stel en ik snap ook best dat er een nuance is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De TS van gisteravond schijnt gezegd te hebben "kijk maar op hyves" maar dan nog moet men het fatsoen op kunnen brengen behalve TS op FOK! zelf iedereen verder met rust te laten.
En foto's die TS zelf post fotoshoppen, mag dat wel ? Zelfs als het openlijk kwetsend is ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De TS van gisteravond schijnt gezegd te hebben "kijk maar op hyves" maar dan nog moet men het fatsoen op kunnen brengen behalve TS op FOK! zelf iedereen verder met rust te laten.
Zoals eerder gezegd: Emimich is een van de mooiste voorbeelden. Het topic is hier verwijderd maar ik heb het nog wel ergens denk ik, anders moet je het maar even "achter" navragen. Verder zitten sommige users hier zo overduidelijk te trollen en te zieken dat ik er persoonlijk alleen maar om kan lachen als ze eens te grazen genomen worden. Dat gebeurde vroeger op het schoolplein toch ook? Het kereltje met zijn grote mond die een grote bek gaf aan de verkeerde en klappen kreeg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je een voorbeeld geven waar TS het door de OP zelf over zich afroept dat er persoonlijke informatie van hem gepost wordt? Het kan best hoor, dat die gevallen er zijn maar ik kan mij er weinig bij voorstellen, het enige wat in mij opkomt is dat als er bijvoorbeeld in de OP staat: klacht: te weinig informatie over mij in dit topic.
En ik weet wel dat ik het nu heel zwart-wit stel en ik snap ook best dat er een nuance is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En foto's die TS zelf post fotoshoppen, mag dat wel ? Zelfs als het openlijk kwetsend is ?
Heb Braddies topic wel gelzen die van gisteravond niet vandaar de foute berichtgevingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, dat was in dat backfiretopic van Braddie: Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Was een week geleden ongeveer.
Als het openlijk kwetsend is mag het pertinent niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En foto's die TS zelf post fotoshoppen, mag dat wel ? Zelfs als het openlijk kwetsend is ?
Bedenk ook enes hoe je het zelf zou vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
De acties van moderators zijn toch 100% relevant dunkt me?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Standpunten wel hoorabsoluut!
De acties mag je in het FB topic bespreken.
Die kan ook in de lijst wat niet mag.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Waarom wordt/werd die "Baas" dan overal gepost ? Is dat niet kwetsend ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bedenk ook enes hoe je het zelf zou vinden.
En post dan pas een aangepaste foto.
Dat is meestal wel een prima graadmeter.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: Emimich is een van de mooiste voorbeelden. Het topic is hier verwijderd maar ik heb het nog wel ergens denk, ik anders moet je het maar even "achter" navragen. Verder zitten sommige users hier zo overduidelijk te trollen en te zieken dat ik er persoonlijk alleen maar om kan lachen als ze eens te grazen genomen worden. Dat gebeurde vroeger op het schoolplein toch ook? Het kereltje met zijn grote mond die een grote bek gaf aan de verkeerde en klappen kreeg?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kon ´m gelukkig nog net kopiëren uit de quote van Myraela.
Ik probeer het nog een keer, als men nog steeds van mening is dat onderstaande lijst niet serieus is, laat ik het erbij.
Wat mijns inziens wel en niet mag (sommige dingen iets anders verwoord dan zojuist):
@ TT:
Wat niet mag:
- Posten van echte foto´s van anderen (ook uit het fotoboek!)
- Schelden met ziektes en vloeken
- Spotten met familieleden
- Persoonlijke informatie (n.a.w.-gegevens, sociale netwerk profielen etc.) posten.
- Door iemand anders geposte foto´s of informatie misbruiken en /of gebruiken om andere dan wel verdere informatie te achterhalen en deze gebruiken ten nadele van betreffende persoon
Wat wel mag:
- Vragen om pics
- Grappen maken om TS binnen de bovengenoemde kaders
- Oneliners plaatsen
Heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom wordt/werd die "Baas" dan overal gepost ? Is dat niet kwetsend ?
Dat heb ik gelezen, dank je.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Emimich staat mij nog wel iets van bij. Was dat niet die jongen in een kermisattractie? Ik kan mij het precieze verhaal niet meer herinneren maar volgens mij werd die foto op den duur ook weggemod. Waarschijnlijk omdat TS het zelf niet zo leuk vond die foto van hem overal.
In mijn herinnering ging het op het schoolplein wat anders, namelijk vaak dat het zielige jongetje of meisje gepest werd. Met de hele klas, tegen 1 persoon. Daarnaast weet ik niet of je de vergelijking met het schoolplein sowieso moet willen gebruiken. Want daarmee zeg je zelf eigenlijk al dat het gebash kinderachtig is.
Het is wel dat risico wat je neemt... Je weet dat als je je foto's op het web plaatst dat die dan onder handen kunnen worden genomen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Die kan ook in de lijst wat niet mag.
Zelf ook een keer meegemaakt met een foto uit het fotoboek (terwijl die alleen voor ingelogde FOK!kers in originele vorm daar beschikbaar is)
Omdat AP altijd zeikt en er gisteren gewoon toevallig een topic was die uit de hand liep.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me nu dus af heh, dit is al het tweede topic in korte tijd over dingen die wel of niet kunnen in KLB. Ik geef toe, topic nummer 1 ging over TS bashen en was geopend door AP, maar alsnog, hoe kan het dat in zo'n kort tijdsbestek 2 topics worden gemaakt die serieus ingaan over wat wel en niet mag/kan op KLB/FOK!...
Nu, even ontopic,
Ik ben het met deze post eens:
[..]
Twee topics.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat AP altijd zeikt en er gisteren gewoon toevallig een topic was die uit de hand liep.
En die foto's van dat ene 'modelletje' omphotoshoppen tot zeekoe? Dat mocht ook niet? Het werd volgens mij niet bestraft?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het openlijk kwetsend is mag het pertinent niet.
Sommige mensen weten dat niet héquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is wel dat risico wat je neemt... Je weet dat als je je foto's op het web plaatst dat die dan onder handen kunnen worden genomen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Emimich had over de meeste users vooroordelen die hij overal meende te moeten ventileren. Zijn mening was erg vaak negatief en beledigend. Tot een user ontdekte wie hij werkelijk was en die feiten prachtig presenteerde geillusteerd met foto's. Een hilarisch topic en niet meer dan terecht.
Verder is bashen inderdaad kinderachtig. Een echte volwassene staat erboven.
Gelukkig omarm ik soms het kind in me
Ok kon er niet om lachen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Baas fotosoep #6
Van die FOK! cultfiguren
Ja er was ook een ander topic over een jongen die allemaal potjes had neergezet voor zijn pa die op vakantie ging . Toen had die er een filmpje bijgezet en gingen ze zijn zus helemaal uitvergrote, uitschelden en fotoshoppenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En die foto's van dat ene 'modelletje' omphotoshoppen tot zeekoe? Dat mocht ook niet? Het werd volgens mij niet bestraft?
Sorry hoor, maar als je dat lijstje gaat handhaven word het een soort bagger ONZ. Topics vol met oneliners en "grapjes".quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me nu dus af heh, dit is al het tweede topic in korte tijd over dingen die wel of niet kunnen in KLB. Ik geef toe, topic nummer 1 ging over TS bashen en was geopend door AP, maar alsnog, hoe kan het dat in zo'n kort tijdsbestek 2 topics worden gemaakt die serieus ingaan over wat wel en niet mag/kan op KLB/FOK!...
Nu, even ontopic,
Ik ben het met deze post eens:
[..]
Ik prefereer een goed uitgevoerde counteractie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terecht omdat emimich behalve bashen van andere users ook de privé info van deze users op fok plempte? Want anders zie ik niet in waarom het terecht is dat zijn foto's wél op fok! terechtkwamen.
Kijk, dat gedrag wat je beschrijft van Emimich, ik kan mij voorstellen dat dat op den duur de neusgaten uitkomt en erg vervelend is. Maar dan kan je hem daar toch op aanspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |