abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:44:56 #101
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720217
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sommige mensen weten dat niet hé die zijn er ook hoe naïef soms ook.
Toch is het wel het risico van het vak, volgens mij wordt dat nog overal rondgebazuind... Plaatsen van foto's op eigen risico. Net zoals mensen die tijdens het neuken geen condoom gebruiken, die wisten waarschijnlijk ook niet dat ze een SOA konden krijgen die erg was, maarja...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:45:00 #102
204987 9611Niels
berenpak9
pi_83720219
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Winner_Taco het volgende:
En recenter in KLB het Geluidstechnicus verhaal niet te vergeten .....
Ik vond geluidstechnicus volkomen terecht, die gast postte zelf een fotoalbum van zijn hyves, zodat we daar 16-jarige meisjes konden bekijken.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:45:01 #103
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83720222
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja er was ook een ander topic over een jongen die allemaal potjes had neergezet voor zijn pa die op vakantie ging . Toen had die er een filmpje bijgezet en gingen ze zijn zus helemaal uitvergrote, uitschelden en fotoshoppen
Daar kon die TS ook zelf om lachen en hij deed volgens mij ook net zo hard mee, dat is al heel iets anders.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:45:55 #104
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83720265
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Ik vond geluidstechnicus volkomen terecht, die gast postte zelf een fotoalbum van zijn hyves, zodat we daar 16-jarige meisjes konden bekijken.
Die Geluidstechnicus valt al heel lang het forum lastig met zijn foto's, die geniet volgens mij alleen maar van al die aandacht.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:46:18 #105
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720279
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja er was ook een ander topic over een jongen die allemaal potjes had neergezet voor zijn pa die op vakantie ging . Toen had die er een filmpje bijgezet en gingen ze zijn zus helemaal uitvergrote, uitschelden en fotoshoppen
Of neem die user die naar het leger was geweest en om stoere foto's vroeg, dat was ook niet verboden om die foto vervolgens te photoshoppen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_83720348
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
Sorry hoor, maar als je dat lijstje gaat handhaven word het een soort bagger ONZ. Topics vol met oneliners en "grapjes".
In 98% van de KLB-topics staat minstens één oneliner en één grap over de TopicStarter.

Niets mis mee imo.
quote:
Ik ben eerlijk gezegd niet voor het "te streng" modereren. Tuurlijk er zijn grenzen. Maar van een scheldwoord lig ik niet wakker.
Mjah, ok, een scheldwoord hier en daar kan dan nog wel. Maar als het overgaat in ziektes, vloeken en het spotten met familieleden is de grens ver overschreden.
quote:
We hoeven niet altijd lief tegen of over alles en iedereen te zijn.
Eens.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:48:09 #107
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83720363
quote:

[..]

Sorry hoor, maar als je dat lijstje gaat handhaven word het een soort bagger ONZ. Topics vol met oneliners en "grapjes".

Ik ben eerlijk gezegd niet voor het "te streng" modereren. Tuurlijk er zijn grenzen. Maar van een scheldwoord lig ik niet wakker. We hoeven niet altijd lief tegen of over alles en iedereen te zijn.
Volgens mij ging daar het topic van AP toen ook over, dat bashen enzo niet mocht en dat het te veel op ONZ ging lijken, maar toen werd er geconcludeerd dat KLB in sommige mate op ONZ lijkt... Sterker nog, bio doet/deed ook vrolijk mee...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:48:10 #108
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83720365
quote:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd niet voor het "te streng" modereren. Tuurlijk er zijn grenzen. Maar van een scheldwoord lig ik niet wakker. We hoeven niet altijd lief tegen of over alles en iedereen te zijn.
Eensch
Volgens mij heb je 90% van het gezeik dat je wilt voorkomen echt al opgelost door gewoon alleen te verbieden Hyves info te posten .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:53:38 #109
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83720614
Net als piovan in de draaimolen Elke keer als hij terugkwam op FOK werd die foto gepost.

Ik heb het topic van gisteren trouwens gemist en in google kan ik alleen de titel vinden, geen cache. Da's dan nog een geluk voor diegene.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:38:19 #110
249605 Dinthe
Moraalridder zonder paard.
pi_83722712
Hyves moet kunnen, dat zet je er zelf op.

Vervolgens vrienden van die persoon lastigvallen, verdere prive informatie opzoeken, Tel/Woonadres etc; Opsodemieteren.

Het moet leuk blijven. Ik heb het idee dat mensen aan de "KLB" tag rechten ontlenen. Dat is onzin. De klaagbaak is voor klachten, en ook daar hoor je gewoon normaal op te reageren! Sommige kutusers hebben daar lak aan(Ja, met name "grote KLB-bazen") dat is fout, en voor mijn part krijgt iedereen die zo ver gaat een permaban.
pi_83723297
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef Dinthe het volgende:
Hyves moet kunnen, dat zet je er zelf op.
Dat zet je er op voor vrienden/familie/kenissen of mensen die je toevallig in het weekend tegen komt bijvoorbeeld, maar niet mensen op Fok! die er alleen maar weer rottigheid mee uithalen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:11:36 #112
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_83724206
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent de reden dat ik niet of nauwelijks meer in KLB kom .
Zelfs topics met vreselijk veel potentie weet jij dicht te gooien ?
Topics met privé info werden altijd al verwijderd/dichtgegooid hoor.

Ontopic: privé shit van iemand op internet gooien die daar niet om gevraagd heeft gaat inderdaad te ver.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:14:05 #113
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83724318
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Topics met privé info werden altijd al verwijderd/dichtgegooid hoor.

Ontopic: privé shit van iemand op internet gooien die daar niet om gevraagd heeft gaat inderdaad te ver.
Maar mag (onder bepaalde, vage criteria) soms weer wel .
Nogmaals zorg als moderatie-team zelf dat jullie één lijn trekken . Dan zullen de users als makke schaapjes vanzelf volgen .
Helemaal als er hier en daar een fikse ban wordt uitgedeeld
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:15:17 #114
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_83724370
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:14 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Maar mag (onder bepaalde, vage criteria) soms weer wel .
Nogmaals zorg als moderatie-team zelf dat jullie één lijn trekken . Dan zullen de users als makke schaapjes vanzelf volgen .
Helemaal als er hier en daar een fikse ban wordt uitgedeeld
Dit ging niet eens over de TS zelf hè, voor zover ik weet is het altijd al verwijderd van derden.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:15:37 #115
249605 Dinthe
pi_83724384
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat zet je er op voor vrienden/familie/kenissen of mensen die je toevallig in het weekend tegen komt bijvoorbeeld, maar niet mensen op Fok! die er alleen maar weer rottigheid mee uithalen.
Inderdaad, daar heb je gelijk in.

De beste oplossing lijkt me dan het profiel op privé zetten en zorgen voor een profiel foto waar jij duidelijk op te herkennen bent. Dan weten mensen dat jij het bent en kunnen ze je toevoegen, zonder lastige "Fok-Bazen" die vervelend komen doen.

Maarja, dat doet niet iedereen dus.
pi_83724579
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Dinthe het volgende:
Inderdaad, daar heb je gelijk in.

De beste oplossing lijkt me dan het profiel op privé zetten en zorgen voor een profiel foto waar jij duidelijk op te herkennen bent. Dan weten mensen dat jij het bent en kunnen ze je toevoegen, zonder lastige "Fok-Bazen" die vervelend komen doen.

Maarja, dat doet niet iedereen dus.
Ik zou niet weten waarom iemand zijn of haar Hyves profiel moet beschermen / aanpassen omdat ze ook toevallig actief is op Fok!, de gebruikers hier moeten gewoon zoveel fatsoen hebben om van die foto's van te blijven en lukt dit niet dan maar middels regels deze zaken verbieden!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:21:17 #117
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83724626
Ik denk dat de meeste KLB'ers wel tot reden vatbaar zijn als ze zoals nu in de discussie betrokken worden. Als er achter de schermen een beleid ogpesteld wordt en dat wordt ineens ingevoerd, dan lok je getroll uit.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83724642
Goffedomme wat ik heb allemaal gemist zeg??
En mensen moeten foto's van hun hyves maar uploaden via tinypic want je weet gewoon dat er grappemakers die shit gaan achterhalen.
Ik vind het wel een beetje een soort van eigenschuld dikke bult verhaal, het is fucking internet en iedereen strooit maar met zijn gegevens en shit zoals hyves, lekker snugger allemaal want de anonieme gasten gaan er mee kutten.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:23:08 #119
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83724701
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom iemand zijn of haar Hyves profiel moet beschermen / aanpassen omdat ze ook toevallig actief is op Fok!, de gebruikers hier moeten gewoon zoveel fatsoen hebben om van die foto's van te blijven en lukt dit niet dan maar middels regels deze zaken verbieden!
Je moet de gebruikers niet eens zoveel verantwoording geven .
Gewoon kloten met Hyves materiaal = een fikse ban .
Dan leren ze het vanzelf
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:24:58 #120
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_83724794
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
En mensen moeten foto's van hun hyves maar uploaden via tinypic want je weet gewoon dat er grappemakers die shit gaan achterhalen.
Ik vind het wel een beetje een soort van eigenschuld dikke bult verhaal, het is fucking internet en iedereen strooit maar met zijn gegevens en shit zoals hyves, lekker snugger allemaal want de anonieme gasten gaan er mee kutten.
Een beetje dit. Maar ik vind die lynchmentaliteit van al dat tuig dat er gelijk bovenop duikt ook te ver gaan.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:25:39 #121
249605 Dinthe
pi_83724828
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik ben bang dat er altijd lutsers gaan zijn die zich niets van dat fatsoen aantrekken.

Maar een streng, eenduidig beleid zou niet verkeerd zijn.
pi_83724832
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef Winner_Taco het volgende:
Je moet de gebruikers niet eens zoveel verantwoording geven .
Gewoon kloten met Hyves materiaal = een fikse ban .
Dan leren ze het vanzelf
Eigenlijk zijn we helaas al wel op dit punt beland maar ik wou het nog even positief verwoorden .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:30:13 #123
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83725036
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:

Als onschuldige gebruiker hoor je gewoon er van op aan te kunnen dat er correct met je spullen wordt omgegaan, en indien er misbruikt van gemaakt wordt er (ingegrepen)gemodereerd wordt .
FOK! is niet voor niks een community . Het is te belachelijk voor woorden dat dat soort volk ongestraft zijn gang kan gaan .
Mods horen een juiste inschatting te kunnen maken van wat wel en wat acceptabel/gewenst is. Anders moeten ze geen mod worden .

edit : Om maar iets te noemen , in FOT staan duizenden foto's maar is er zelden gezeik . Gewoon kort houden en geen geklier toestaan . Sowieso dat kliekje KLBers denkt idd boven alles te staan .
Een klein groepje die het serieus aan het verpesten is .
Denk dat de meeste moderators ze ook wel in het vizier hebben .
pi_83725668
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Als onschuldige gebruiker hoor je gewoon er van op aan te kunnen dat er correct met je spullen wordt omgegaan, en indien er misbruikt van gemaakt wordt er (ingegrepen)gemodereerd wordt .
FOK! is niet voor niks een community . Het is te belachelijk voor woorden dat dat soort volk ongestraft zijn gang kan gaan .
Mods horen een juiste inschatting te kunnen maken van wat wel en wat acceptabel/gewenst is. Anders moeten ze geen mod worden .

edit : Om maar iets te noemen , in FOT staan duizenden foto's maar is er zelden gezeik . Gewoon kort houden en geen geklier toestaan . Sowieso dat kliekje KLBers denkt idd boven alles te staan .
Een klein groepje die het serieus aan het verpesten is .
Denk dat de meeste moderators ze ook wel in het vizier hebben .
Ben het met je eens maar waarom zou je een foto direct linken vanaf je hyves en niet gewoon simpel uploaden via 1 van de vele uploadfotosites, dit doen de mensen in FOT ook naar mijn weten.
Fok kan dan wel een community zijn maar het is nog altijd internet en je moet gewoon weten dat er mensen dan verkeerd met jouw spulletjes om kunnen gaan.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_83725828
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben het met je eens maar waarom zou je een foto direct linken vanaf je hyves en niet gewoon simpel uploaden via 1 van de vele uploadfotosites, dit doen de mensen in FOT ook naar mijn weten.
Fok kan dan wel een community zijn maar het is nog altijd internet en je moet gewoon weten dat er mensen dan verkeerd met jouw spulletjes om kunnen gaan.
Omdat niet iedereen direct van het slechte in de mensen uitgaat en laat staan of ze weten hoe ze een foto op bijvoorbeeld tiny krijgen (Te zwijgen over die fucking captcha daar!!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')