En je vindt het dus ook lekker met 100.000 man omdat ze allemaal hetzelfde kijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft van alles met elkaar te maken. Samen bijv. een voetbalwedstrijd kijken is niet alleen sociaal, de meeste mensen genieten er dan ook meer van dan dat ze dat alleen zouden doen (1+1+1+1=6 zeg maar). En dat is dat saamhorigheidsgevoel.
Dude, leer je Singles-memes. De OP is helemaal nooit aangepast in de wiki. E_M past hem alleen aan als hij de OP heeft.quote:
Ik kijk ook liever met 5 vrienden dan met 100.000 vreemden. Ik kijk nog liever met 5 vrienden en 999.995 onbekenden. En dus ook liever met 5 vrienden dan alleen. En ook dat wordt beter door de saamhorigheid.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vindt het dus ook lekker met 100.000 man omdat ze allemaal hetzelfde kijken?
Ik kijk liever met 5 vrienden en niet met 100.000 vreemde waar ik niks mee heb behalve dat we dezelfde wedstrijd kijken. Niks mis met die mensen maar het is oppervlakkig om dan gelijk over dat saamhorigheidsgevoel te beginnen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:39 schreef Socios het volgende:
Bovendien is de wedstrijd nauwelijks goed te volgen met zoveel mensen. En het commentaar is al helemaal niet te horen. Ook de analyses, besprekingen, interviews etc. voor en na de wedstrijd worden dan gemist.
Deden mijn buren dat maarquote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik kijk de wedstrijd liever in de kroeg dan thuis. Ten eerste is de sfeer anders, ten tweede kan ik dat mijn buren niet aan doen.
Maar waarschijnlijk maak je tussen die 100.000 mensen je eigen kleine groepje van 5.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever met 5 vrienden dan met 100.000 vreemden. Ik kijk nog liever met 5 vrienden en 999.995 onbekenden. En dus ook liever met 5 vrienden dan alleen. En ook dat wordt beter door de saamhorigheid.
Dat is nu niet ergquote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Diorskin nude nummer 10 is de enige bij mij, anders sla ik oranje uit
Dan kun je die andere morgen prima gebruiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind zo'n wedstrijd op een plein met een man of 2000 kijken wel meer hebben, omdat er veel van dat soort groepjes zijn. Er wordt meer gezongen, meer gesprongen, meer gefeest. Dat mag jij overrated vinden, mijn ervaring wordt er beter van.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk maak je tussen die 100.000 mensen je eigen kleine groepje van 5.
Maar goed er is ook niks mis mee. Het is alleen overrated aangezien je in dat soort gevallen met 99% van de mensen niks hebt. Wat prima is voor een uurtje of 2.
Is dit het moment om er over te beginnen dat wedstrijden (niet alleen voetbal) purer en dus beter zijn als het publiek zich er niet mee bemoeit?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vindt het dus ook lekker met 100.000 man omdat ze allemaal hetzelfde kijken?
Ik kijk liever met 5 vrienden en niet met 100.000 vreemde waar ik niks mee heb behalve dat we dezelfde wedstrijd kijken. Niks mis met die mensen maar het is oppervlakkig om dan gelijk over dat saamhorigheidsgevoel te beginnen.
lelijk gewoonquote:
Ik kijk voor het voetbal niet voor het zingen van andere. Ik kijk liever niet op pleinen. Liever thuis met vrienden of in een overzichtelijke kroeg met vrienden.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind zo'n wedstrijd op een plein met een man of 2000 kijken wel meer hebben, omdat er veel van dat soort groepjes zijn. Er wordt meer gezongen, meer gesprongen, meer gefeest. Dat mag jij overrated vinden, mijn ervaring wordt er beter van.
WTFquote:
Ik kijk in mijn stamkroeg. Daar hangen boven de bar drie kleine tv-schermen en er hangen twee grote schermen met bijpassende beamers.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal niet voor het zingen van andere. Ik kijk liever niet op pleinen. Liever thuis met vrienden of in een overzichtelijke kroeg met vrienden.
Maar je snapt dat het voor andere een toegevoegde waarde kan hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal niet voor het zingen van andere. Ik kijk liever niet op pleinen. Liever thuis met vrienden of in een overzichtelijke kroeg met vrienden.
Dat zeiden ze ook van de vuvuzelaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je snapt dat het voor andere een toegevoegde waarde kan hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Dat laatste biedt mogelijkhedenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
Hi allemaal![]()
2 dingen:Morgen gaat U. naar huis ![]()
Het is morgen internationale zoendag... (kan nu alleen ff het nieuwsbericht niet vinden)
Dat tweede is belangrijker. Maar mijnquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
Hi allemaal![]()
Het is morgen internationale zoendag... (kan nu alleen ff het nieuwsbericht niet vinden)
Ik vind het prima. Maar ik vind het ook prima als je een ezel in zijn reet wil neuken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je snapt dat het voor andere een toegevoegde waarde kan hebben?
In beide gevallen bij voorkeur zonder jouw aanwezigheid?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar ik vind het ook prima als je een ezel in zijn reet wil neuken.
Dat biedt idd perspectiefquote:
Dankjewel voor deze zeer accurate en ter zake doende vergelijkingquote:Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar ik vind het ook prima als je een ezel in zijn reet wil neuken.
Absoluut.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
In beide gevallen bij voorkeur zonder jouw aanwezigheid?
Daar had ik dus ook last van... maar deze is heel "rozig". Volgens mij waren de verkoopsters blij dat ik weg was na 45 min bezig zijn met mijquote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Morgen... een vol plein... gaat lastig worden...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat biedt idd perspectief![]()
Als ik nu een mep voor mijn kop krijg, zeg ik van heeeeeeeeeeeee het is internationale zoendag vandaag![]()
>>> ik moet even een vol plein gaan zoeken morgen.....
Onoesssssssssssssssquote:Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat tweede is belangrijker. Maar mijn. is te ver weg
.
Bij jou zou het waarheid kunnen zijn. De temperatuur van een Ezel is ongeveer 37 graden, het hart klopt en het heeft een gat.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze zeer accurate en ter zake doende vergelijking
Dat plein kom ik in ieder geval dan al niet meer op..... schat dat ik daar vast rond 15 moet zijn om nog iets van een plekje te hebben....quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgen... een vol plein... gaat lastig worden...
tip: ga niet naar Utrecht
Ja dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat biedt idd perspectief![]()
Als ik nu een mep voor mijn kop krijg, zeg ik van heeeeeeeeeeeee het is internationale zoendag vandaag![]()
>>> ik moet even een vol plein gaan zoeken morgen.....
Ik heb vrijdag wel een redelijk aantal vreemde mensen uit pure blijdschap omhelsd.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk maak je tussen die 100.000 mensen je eigen kleine groepje van 5.
Maar goed er is ook niks mis mee. Het is alleen overrated aangezien je in dat soort gevallen met 99% van de mensen niks hebt. Wat prima is voor een uurtje of 2.
Huh, wat? Waar? En hoe werkt dat?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:Het is morgen internationale zoendag... (kan nu alleen ff het nieuwsbericht niet vinden)
Maakt ook niet uit in Utrecht. Daar staat iedereen in de kroegquote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat plein kom ik in ieder geval dan al niet meer op..... schat dat ik daar vast rond 15 moet zijn om nog iets van een plekje te hebben....
quote:UTRECHT - De soap rond de WK-schermen in Utrecht heeft een nieuwe wending gekregen. Het kijken op een groot scherm op het Stadhuisplein in Utrecht is op het laatste moment afgeblazen.
Van de gemeente mag de eigenaar van Café De Zaak maar een half uur voor de wedstrijd beginnen met zijn activiteiten op het plein. En die moeten een half uur na de wedstrijd ook zijn afgelopen.
ik had toffe verkoopster, maar ik wist ook wat ik wel nodig en niet nodig had, heeft uiteindelijk maar 4 verschillende bij mij getestquote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van... maar deze is heel "rozig". Volgens mij waren de verkoopsters blij dat ik weg was na 45 min bezig zijn met mij
Dus je doet ook mee aan de zoendagquote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag wel een redelijk aantal vreemde mensen uit pure blijdschap omhelsd.
mijn leuke flirtstagiair blijft als vrijwilligerquote:
Waarom wordt er gejuicht?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn leuke flirtstagiair blijft als vrijwilliger
Daar gaan we iets aan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
Hi allemaal![]()
Zo is Utrecht.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Socios het volgende:
Lekker spontaan feestje dan. Tijden opleggen enzo.
Nou ja ik gaf ook aan dat ik een hele lichte huid had en dat ik een rozige teint nodig had... maar dan nog is vaak de lichtste teint nog te donkerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had toffe verkoopster, maar ik wist ook wat ik wel nodig en niet nodig had, heeft uiteindelijk maar 4 verschillende bij mij getest
ik wel.. ik hou van flirtenquote:
Ik juich dan ook ff meequote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik juich omdat ik happy ben.En had zin om met Gevil mee te juichen.
ja dat wel, vandaar 4, maar ze zei dat maar weinig mensen hun huid zo goed kennen als ikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja ik gaf ook aan dat ik een hele lichte huid had en dat ik een rozige teint nodig had... maar dan nog is vaak de lichtste teint nog te donker
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
moet ik het je leren?quote:
Wat is de reden?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ruzie met m'n vriendin om een hele stomme reden
ik vind Gevil zo leuk klinkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Oh, Gevil vertelde over die kattenman. Ergens wel goed nieuws dat de katjes een thuis krijgen, wel jammer als jullie het niet meer worden.
Wat: kussen, zoenen what ever zolang de ander het ook wilquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat? Waar? En hoe werkt dat?
Moet je al een partner meenemen of kun je ter plekke nog een mooie meid uitzoeken?
wdan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ruzie met m'n vriendin om een hele stomme reden
Het is nu het "seizoen" voor kittens dus er zullen vast wel meer (overbodige) nestjes zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Oh, Gevil vertelde over die kattenman. Ergens wel goed nieuws dat de katjes een thuis krijgen, wel jammer als jullie het niet meer worden.
Tuuk, dat regelen we wel evenquote:
Jawel, maar dit verhaal vond ik zielig.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is nu het "seizoen" voor kittens dus er zullen vast wel meer (overbodige) nestjes zijn...
t klinkt een beetje kneuzig, maar bekt zo lekkerquote:
Ik flirt niet met mannen die ik niet zie zitten. Ik geloof ergens wel dat ik kan flirten via sms bijv, maar niet oog in oog. Dat word ik verlegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuuk, dat regelen we wel even
het is zo leuk om te flirten
tip: het is het makkelijkst met mannen die je niet ziet zitten
Mijn vriendin had het erover dat je konijntjes prima alleen kan houden volgens dierenwinkels en dierenartsen. Ik zei daarop dat die dierenartsen en dierenwinkels ongelijk hadden, want konijnen zijn groepsdieren. Dat ze niet zomaar aan moet nemen wat een dierenwinkel zegt. Ik vond haar kortzichtig omdat ze met allemaal argumenten kwam waarom het wel zou kunnen, bla bla. Vervolgens een verhitte discussie en ik was een ongelooflijk koppige ezel.quote:
http://www.worlds-holidays.com/international/kissing_day/quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat: kussen, zoenen what ever zolang de ander het ook wil![]()
Waar: overal dus.... ik ben het bericht kwijt.... dus nu voel ik me niet meer genoodzaakt naar een bepaalde plek te gaan.
Hoe..... nou meerdere opties..... wees eens creatief zou ik zeggen
Een partner hebben, hoeft dus niet....
Kijk maar in een gemiddeld asiel.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is nu het "seizoen" voor kittens dus er zullen vast wel meer (overbodige) nestjes zijn...
Dat snap ik zeker, maar het is eigenlijk heel mooi dat de kittens snel een onderkomen vinden. Alleen verrekte jammer dat die man ze al weg wil hebben voordat ze 8 weken oud zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, maar dit verhaal vond ik zielig.
Dat dus.quote:
Ja, maar juist de mannen die je niet ziet zitten, zijn makkelijker te benaderen, een oefening zeg maar..quote:Op maandag 5 juli 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik flirt niet met mannen die ik niet zie zitten. Ik geloof ergens wel dat ik kan flirten via sms bijv, maar niet oog in oog. Dat word ik verlegen.
Oke. dan bel je dr op, en zeg je sorry, maar dat je wel achter je argument blijft staan en dat jullie het nooit meer over knijntjes gaan hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin had het erover dat je konijntjes prima alleen kan houden volgens dierenwinkels en dierenartsen. Ik zei daarop dat die dierenartsen en dierenwinkels ongelijk hadden, want konijnen zijn groepsdieren. Dat ze niet zomaar aan moet nemen wat een dierenwinkel zegt. Ik vond haar kortzichtig omdat ze met allemaal argumenten kwam waarom het wel zou kunnen, bla bla. Vervolgens een verhitte discussie en ik was een ongelooflijk koppige ezel.
Nu ja, alleen omdat ik vind dat je niet standaard het advies van een dierenwinkel moet aannemen
Ja, dat bedoelde ik dus. Super dat ze allemaal nieuw thuis zullen krijgen, alleen jammer voor jullie dat jullie weinig kans nu maken daarop, in die zin. En indd. zonde dat hij niet ff wilt wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat snap ik zeker, maar het is eigenlijk heel mooi dat de kittens snel een onderkomen vinden. Alleen verrekte jammer dat die man ze al weg wil hebben voordat ze 8 weken oud zijn
anders idd ff kijken of ze hier in nmgn of beuningen eentje hebben.. zou het niet eens weten eigkquote:
Ben je gek. Ik vind het niet nodig me te excuseren voor mijn gelijk. Ze komt zo wel online en dan gaan we het gewoon over iets anders hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. dan bel je dr op, en zeg je sorry, maar dat je wel achter je argument blijft staan en dat jullie het nooit meer over knijntjes gaan hebben?
Blozen doe ik niet zo geloof ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar juist de mannen die je niet ziet zitten, zijn makkelijker te benaderen, een oefening zeg maar..
Als we bij mn zoon crashen, gaan we je gewoon wat trucs leren..
en blozen vinden ze juist schattig.. kan ik ook heel goed
Lasagne?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Volgende dilemma... wat ga ik in hemelsnaam eten nu mijn fornuis NOG STEEDS NIET AANGESLOTEN is?
Wordt dus iets uit de oven... maar wat? Ideeën iemand?
Alles kan met tips en trucsquote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blozen doe ik niet zo geloof ik.En trucs? Och, ik laat gewoon niet snel merken dat ik iemand leuk vindt, live dus.
En dat is niet met wat trucs aan te leren denk ik.
uhmmm.. pizza?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Volgende dilemma... wat ga ik in hemelsnaam eten nu mijn fornuis NOG STEEDS NIET AANGESLOTEN is?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles kan met tips en trucs
ook jij
beetje knipperen, verlegen kijken, lachen enz enz.. zonder dat jij de eerste stap hoeft te zetten
Heee daar was ik naar op zoekquote:Op maandag 5 juli 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.worlds-holidays.com/international/kissing_day/
(ik zocht eerst in het NL, en de eerste hit was dit FOK! topic)
De ovenlasagne is altijd met varkensvlees... en ik ben allergisch voor varkensvlees.quote:
http://www.thuisbezorg.nlquote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Heb vrijdagavond al pizza op....quote:
Je hebt toch ook met gewoon rundergehakt?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De ovenlasagne is altijd met varkensvlees... en ik ben allergisch voor varkensvlees.
Daar ben ik de laatste maanden bij moeders een klein beetje allergisch voor geworden... dat was 4-5 dagen per week bestellen en de rest van de week frietquote:
Ik wil ook wel een flirtlesjequote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar juist de mannen die je niet ziet zitten, zijn makkelijker te benaderen, een oefening zeg maar..
Als we bij mn zoon crashen, gaan we je gewoon wat trucs leren..
en blozen vinden ze juist schattig.. kan ik ook heel goed
Niet in de Appie helaas.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt toch ook met gewoon rundergehakt?
tactiek schat.. ik vraag niet om je boobs into the open te gooienquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]Klinkt niet als iets dat bij mij past. Beetje de hersenloze bimbo spelen.
Maar je bent toch van het koken enzo? Lasagnebladen, salamiblokjes en spinaziequote:
I know.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tactiek schat.. ik vraag niet om je boobs into the open te gooien![]()
zo ben ik zelf niet
ovenfrites?quote:
Kijk je Die Hard???? of gok het nu verkeerdquote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef stbabylon het volgende:
Een film die begint met een helikopterview van Brooklyn, Beasty Boys - No Sleep op de achtergrond en Bruce Willis in de hoofdrol. Ik moet nog 1 uur en 3 kwartier, maar ik weet nu al dat het een goede film is
weet ikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know.Maar ik ben verlegen, trust me!
Gehakt moet eerst rul gebakken worden en de saus moet ook indikken en dat moet je doen op een fornuis, welke nog niet aangesloten is. Dus ik moet echt iets hebben dat ik puur in de magnetron/oven kan doen. En snel, volgens mij heb ik behoorlijk honger...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je bent toch van het koken enzo? Lasagnebladen, salamiblokjes en spinazieOf valt salami nu ook onder varken? Weet ff niet.
En toch flirt jij!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik![]()
ik ook wel een beetje hoor
Pff, heb helemaal niet gedacht dat je fornuis natuurlijk niet doet en je dus geen vlees kan braden.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gehakt moet eerst rul gebakken worden en de saus moet ook indikken en dat moet je doen op een fornuis, welke nog niet aangesloten is. Dus ik moet echt iets hebben dat ik puur in de magnetron/oven kan doen. En snel, volgens mij heb ik behoorlijk honger...
ga gewoon lekker frietje halen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gehakt moet eerst rul gebakken worden en de saus moet ook indikken en dat moet je doen op een fornuis, welke nog niet aangesloten is. Dus ik moet echt iets hebben dat ik puur in de magnetron/oven kan doen. En snel, volgens mij heb ik behoorlijk honger...
Edit: en salami is varken idd, net als chorizo.
Niet eens. Cop Out, maar in de eerste scene doet zijn partner allerlei moviequotes en Willis raad ze. Zegt die andere: yippiekayee motherfucker. Willis: no idea what movie that is fromquote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk je Die Hard???? of gok het nu verkeerd
ja. want het is een leuke sportquote:
Nee .... gehakt kan je prima op de magentronstand koken.. het krokante krijg je door het nog ff kort te laten grillen....quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Edit: en salami is varken idd, net als chorizo.
Oh, ik vind het online of via sms ook leuk hoor.quote:
O man......quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens. Cop Out, maar in de eerste scene doet zijn partner allerlei moviequotes en Willis raad ze. Zegt die andere: yippiekayee motherfucker. Willis: no idea what movie that is from
Kan ik geadopteerd worden?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar ben ik de laatste maanden bij moeders een klein beetje allergisch voor geworden... dat was 4-5 dagen per week bestellen en de rest van de week friet
Oh, dan kan ik het nog wel eens druk krijgen morgen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tip: het is het makkelijkst met mannen die je niet ziet zitten
Bezorg bruiden die goed kunnen kokenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hallo, was ik ook weer
Waar gaat het vandaag over?
he jij! ik moest ff kijken wie je wasquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hallo, was ik ook weer
Waar gaat het vandaag over?
quote:
iDeal.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap de pluswaarde van thuisbezorgd.nl niet. Ik gebruik gewoon de directe nummers van de pizza/shoarma/chinees/spareribboer, scheelt 1,50 euro die thuisbezorgd.nl rekent.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap de pluswaarde van thuisbezorgd.nl niet. Ik gebruik gewoon de directe nummers van de pizza/shoarma/chinees/spareribboer, scheelt 1,50 euro die thuisbezorgd.nl rekent.
Murmpjequote:
werkt erg fijnquote:
Verbaasde mij ook hoeveel er wel niet in de buurt zat.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
40+ restaurants waarbij ik op mijn gemak de hele kaart kan bekijken, nee, das geen gemak idd.
iDeal faaltquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook hoeveel er wel niet in de buurt zat.Weer zo'n voordeeltje van wonen in een "grote" stad
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
iDeal faaltAls je weet hoe het moet kan je er gratis dingen mee bestellen zoals een domein met 25 GB hosting
Ik bekijk de kaart ook wel op thuisbezorgd.nl. En bel vervolgens gewoon de zaak die ik wilquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
40+ restaurants waarbij ik op mijn gemak de hele kaart kan bekijken, nee, das geen gemak idd.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ga je niet dood van. Dat zijn de iDeal-kosten.
Alwaar je dan niet met iDeal kan betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bekijk de kaart ook wel op thuisbezorgd.nl. En bel vervolgens gewoon de zaak die ik wil
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bekijk de kaart ook wel op thuisbezorgd.nl. En bel vervolgens gewoon de zaak die ik wil
Of jij moet gewoon duidelijker gaan praten.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kan. Ik heb het al tevaak meegemaakt dat Ali me gewoon niet verstond, of andersom. En dan heb je dus het verkeerde, dat sluit je uit met tbz.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geef eens een linkje waar je met iDeal kan betalen.
Zegt de achterhoekerquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon duidelijker gaan praten.
Dat heb ik nog zelden op zakquote:
Er zijn zat zaken waar je wel met pin kunt betalen, maar waar ik het onhandiger vind dan contant *kuch*kroeg*kuch*quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat heb ik nog zelden op zakhoewel je in sommige dorpjes nog wel een hoop zonder pin/chip tegen komt
Levensgevaarlijk. Voor je bankrekening dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn zat zaken waar je wel met pin kunt betalen, maar waar ik het onhandiger vind dan contant *kuch*kroeg*kuch*
en mijn lever!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Voor je bankrekening dan.
Hoi sletje-in-spequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Q. het volgende:
Mijn haar groeit veel te hard met dit warme weer.
Je klinkt als mijquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Een echte slet is altijd een slet. Wat was je morgen van plan dan?
Bah. Zalmquote:
Dat blonder heb ik ook. Das mooi, want dat verbergt de grijze haren ontzettend goedquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Bij mij groeit het juist langzamer! of het lijkt zo doordat het veul blonder wordt!
mn wenkbrauwen ook.. bovenkant blond, onderkant nog donker
Dat blonder heb ik dus ook..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blonder heb ik ook. Das mooi, want dat verbergt de grijze haren ontzettend goed
Dat doet Jessi dus niet (stom beest, ook geen spinnen of wat dan ook...). Maar qua Jack is dat niet erg. Jack is tof!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Murmeli het volgende:
als hier een vlieg vliegt zit die binnen no-time in Noes dr buik.
en babs ik vind het oneigenlijk gebruik van tbz.nl als je wel bij hun de menukaarten kijkt en dan rechtstreeks besteld![]()
anyway...mn roti smaakt lekker
Vegen ze uit? Dan heb je wel slecht spul zou ik denken?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat blonder heb ik dus ook..
en mn zonnebrillen vegen mn wenkbrauwen uit.
ik vind het niet leuk
Morgen wil ik op een plein deelnemen aan de internationale zoendag..... en als we winnen gaat dat helemaal goed komen en anders nietquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Een echte slet is altijd een slet. Wat was je morgen van plan dan?
ik zou niet weten hoe ik ze anders van blond naar zwart moet krijgen.. en verven gaat me te ver, dat is namelijk niet te doenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vegen ze uit? Dan heb je wel slecht spul zou ik denken?
Zitten jouw wenkbrauwen niet vast?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat blonder heb ik dus ook..
en mn zonnebrillen vegen mn wenkbrauwen uit.
ik vind het niet leuk
Je doet met potlood? En wenkbrauwpoeder?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik ze anders van blond naar zwart moet krijgen.. en verven gaat me te ver, dat is namelijk niet te doen
editer dusquote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik ze anders van blond naar zwart moet krijgen.. en verven gaat me te ver, dat is namelijk niet te doen
met wenkbrauwpoeder krijg je ze niet mooi strak en ook niet pikzwartquote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je doet met potlood? En wenkbrauwpoeder?
waar is dat en hoe laat?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen wil ik op een plein deelnemen aan de internationale zoendag..... en als we winnen gaat dat helemaal goed komen en anders niet
Dat is zo. Nu ben ik persoonlijk ook niet weg van die stijl eigenlijk. Maar dat is weer iets van jou danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met wenkbrauwpoeder krijg je ze niet mooi strak en ook niet pikzwart
dat komt omdat ik een beetje eigenwijs ben ookquote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zo. Nu ben ik persoonlijk ook niet weg van die stijl eigenlijk. Maar dat is weer iets van jou danLijkt me alleen heel irritant als het steeds uitveegt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met wenkbrauwpoeder krijg je ze niet mooi strak en ook niet pikzwart
De hele dag eigenlijk al en overal.....quote:
quote:
Wat een broekie he, dit ventje. Lief smoeltje hoor, maar wat een broekie! Ik wil in zijn wangetjes knijpen.quote:
Ja, foutje gemaakt met Chocolategiddyup, kan mn wachtwoord nooit meer terugkrijgenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een broekie he, dit ventje. Lief smoeltje hoor, maar wat een broekie! Ik wil in zijn wangetjes knijpen.
Met die baard?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had die hiervoor niet weggedrukt hoor
ik zal je het verschil laten zien.. wachtquote:
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.quote:
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baardquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Niks mis met beetje scruffy baardje maar een dikke baard? Nee dank u.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baard/rugged
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke venco.. kijk
ik opgemaakt ben veel meer mij
Ik vind je zonder schilderwerk mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke venco.. kijk
ik opgemaakt ben veel meer mij
Is dit photoshop of heb je jezelf echt voor de helft opgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind links trouwens mooier, ben niet zo van dat zware.![]()
ik heb mezelf half opgemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit photoshop of heb je jezelf echt voor de helft opgemaakt?
Vind links trouwens mooier, ben niet zo van dat zware.
omdat jij dat vind, maak ik mij juist opquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je zonder schilderwerk mooier.
Ziek of niet, natuurlijker is vrijwel altijd mooier, vind ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mezelf half opgemaakt![]()
links is mn ziekhoofd
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.
Nah, niet perse mee. Al kwam hij wel wat chaggie over.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had van de baard ook geen last hoor, ik zou m echt niet hebben weggedrukt
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baard/rugged
Echt, af en toe ben je best een zielig meisje.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat jij dat vind, maak ik mij juist op
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ziek of niet, natuurlijker is vrijwel altijd mooier, vind ik.
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??quote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehouden
Zolang je het zelf maar mooi vind hequote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehouden
ik heb dat bij mensen zonder make upquote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar mooi vind heIk heb meestal de neigingen mensen met de zware make-up een make-over aan te bieden. Als je het niet erg vind dat ik dat zeg.
o god.. make upjes zoekenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??
ah dan ga je dat bij mij ook hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat bij mensen zonder make up
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een beetje is mooi hoor, soms wat zwaarder ook, maar echt al dat zwart enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij valt het ook niet op. Ik teken mijn wenkbrauwen een beetje subtiel bij en werk met spul mijn blauwe kringetjes en oneffenheden in mijn gezicht weg. Soms mascara, soms niet. Heel soms een zwart lijntje maar ook meestal niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houden
Dat je niet echt door hebt dat ik make-up op heb, totdat je me een keer ziet keer ziet als ik net mijn schmink hebt afgehaald
Dat zou 'ons' moeten zijn als je echt als haar klinkt.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
en als je speciale make up koopt? of is het omdat je mascara in je oog krijgt ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dan ga je dat bij mij ook hebben
ik vind opmaken soms wel leuk maar krijg er echt vaak last van mn ogen door...
och, ik heb ook dagen dat ik niks smeer hoor. .maar ook dagen dat ik de deur niet uitga zonderquote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houden
Dat je niet echt door hebt dat ik make-up op heb, totdat je me een keer ziet keer ziet als ik net mijn schmink hebt afgehaald
ik hou van make uppen..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan niet met make-up omgaandus meer dan een beetje mascara is het hier niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg het licht nu niet goed, maar tis knalroze-paars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit past idd beter bij jou.....
![]()
die kant met niks was veel minder expressief
foundation gebruik ik zelden.. op het moment zeg maar helemaal niet omdat ik m kapot heb laten vallen en steeds vergeet een nieuwe te halenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij mij valt het ook niet op. Ik teken mijn wenkbrauwen een beetje subtiel bij en werk met spul mijn blauwe kringetjes en oneffenheden in mijn gezicht weg. Soms mascara, soms niet. Heel soms een zwart lijntje maar ook meestal niet.
Dank jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
Je hebt van nature ook wel een heel mooie gezicht hoor.Mooie verhoudingen, ogen, mond, neus en botstructuur zeg maar.
geen idee. volgens mij is het vooral omdat ik (volgens mij?) chronisch allergisch voor iets ben. ik slik nu pilletjes daartegen (omdat rond deze tijd de allergie echt te erg wordt), en nu iets minder last dus, maar door het jaar heen zijn dus mijn ogen altijd wel wat extra gevoelig, zeker sinds ik mn kat hebquote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als je speciale make up koopt? of is het omdat je mascara in je oog krijgt ofzo?![]()
[..]
och, ik heb ook dagen dat ik niks smeer hoor. .maar ook dagen dat ik de deur niet uitga zonder
zoals ik zei.. tis meer mijquote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit past idd beter bij jou.....
![]()
die kant met niks was veel minder expressief
Is niet vreemd hoor, doen zoveel mensen zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals ik zei.. tis meer mij![]()
klinkt vreemd, omdat ik altijd ik ben, maar kan me hier mee uiten ofzo
Kroeltquote:
ik heb dat ook rond mijn hooikoortsperiodequote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen idee. volgens mij is het vooral omdat ik (volgens mij?) chronisch allergisch voor iets ben. ik slik nu pilletjes daartegen (omdat rond deze tijd de allergie echt te erg wordt), en nu iets minder last dus, maar door het jaar heen zijn dus mijn ogen altijd wel wat extra gevoelig, zeker sinds ik mn kat heb
maar ja omdat ik dus vaak wel last van mn ogen heb zit opmaken niet zo in mn systeem en vergeet ik het gauw
Het is ook een kwestie van gewenning..... je voelt je dan beter met dan zonder....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals ik zei.. tis meer mij![]()
klinkt vreemd, omdat ik altijd ik ben, maar kan me hier mee uiten ofzo
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is niet vreemd hoor, doen zoveel mensen zo.
Dank jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Murmeli het volgende:
GvsE ik vind je ook wel errug mooi trouwens
en roze/paars
jups xyzal ja..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kroelt
[..]
ik heb dat ook rond mijn hooikoortsperiode![]()
slik je toevallig Xyzal?
Met oog op het warme weer ook maar voor de bijna Q look gegaanquote:
Nah, dat niet eens altijd, maar het is gewoon meer:quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van gewenning..... je voelt je dan beter met dan zonder....
kort haar bij mannenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met oog op het warme weer ook maar voor de bijna Q look gegaan
quote:
Xyzal werkt wel echt goed verder.. normale neussprays hebben op mij geen effect maar vicks sinex mag je niet langer dan een week gebruikenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jups xyzal ja..
en straks komt daar nog nasonex bij (neusspray) want dan houden de pilletjes het niet meer tegen. maargoed ziet er dus een beetje naar uit dat ik of het hele jaar moet gaan slikken, of moet accpeteren dat mn ogen altijd jeuken of mn kat weg moet doen. het laatste is geen optie dus nog 1 van de eerste 2 over
Ja he, dat vond ik nou ook. Lang niet meer gehoord. Allebei tof, maar leuk voor de afwisselingquote:
Bijna. Q. is uiteraard niet te evenaren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met oog op het warme weer ook maar voor de bijna Q look gegaan
Ook teveel littekens/bulten wil de terre zieltjes geen nachtmerries bezorgenquote:
ja nu is het dus weg met de xyzal. ff kijken hoe het in september weer gaat ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Xyzal werkt wel echt goed verder.. normale neussprays hebben op mij geen effect maar vicks sinex mag je niet langer dan een week gebruiken![]()
ik zal denk ik gewoon aankijken hoe het gaat met de jeuk, want xyzal werkt vrij snel (bij mij iig)
noesje weg doen kan je echt niet maken
Nja, gewoon zorgen dat je Xyzal in huis hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja nu is het dus weg met de xyzal. ff kijken hoe het in september weer gaat ja.
noes gaat niet weg nee. ben veel te gek op dat beest
Adios murmpjequote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef Murmeli het volgende:
ik ga slapies doen. of in ieder geval lammen in mn mandje
trusten allemaal!
airwin wil ook dat je van mquote:
* -Engel- deed ff een dansjequote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, dat vond ik nou ook. Lang niet meer gehoord. Allebei tof, maar leuk voor de afwisseling
Ik had je niet zo oppervlakkig verwacht. Dit was mijn uiting van teleurstelling.quote:
Neuh, adoratie telt pas mee als de vrouw in kwestie en ikzelf elkaar ook daadwerkelijk kennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
airwin wil ook dat je van m't denk ik
o... moest ik het nader specificeren dan....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kort haar en kaal als een q-ball is net iets anders
Dus mijn adoratie voor jou telt niet eens?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, adoratie telt pas mee als de vrouw in kwestie en ikzelf elkaar ook daadwerkelijk kennen.
hoe moet ik nu weten of ik hemquote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
airwin wil ook dat je van m't denk ik
Airwin is een beetje verlegen..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe moet ik nu weten of ik hemvind..... nog geen foto gezien
![]()
Hij zelfs niet langs geweest toen ik met de dames op het strand lag.....
Zolang de woorden nog niet tot uiting komen in daden, is de meerwaarde maar beperkt ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dus mijn adoratie voor jou telt niet eens?
Allo.... p.i. was zonnebril... dan neem ik je gewoon niet serieusquote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je niet zo oppervlakkig verwacht. Dit was mijn uiting van teleurstelling.
Knappe conclusie, gezien het gegeven dat je geen foto hebt gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef -Engel- het volgende:
hoe moet ik nu weten of ik hemvind..... nog geen foto gezien
![]()
Hij zelfs niet langs geweest toen ik met de dames op het strand lag.....
verlegen mannen/jongensquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Airwin is een beetje verlegen..
hij durft zich zelfs niet aan mij te laten zien.
zelfs niet op een foto.
ik vind het een beetje teleurstellend, want ik ben altijd heul aardig
Jij lijkt mij zo'n type waar 'aardig vinden' betekent dat je een snelle, pijnloze dood krijgt in plaats van wekenlange marteling.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Airwin is een beetje verlegen..
hij durft zich zelfs niet aan mij te laten zien.
zelfs niet op een foto.
ik vind het een beetje teleurstellend, want ik ben altijd heul aardig
Ik ben zeer teleurgesteld in jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang de woorden nog niet tot uiting komen in daden, is de meerwaarde maar beperkt ja.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
De tering, dit is ook vet, Cypress Hill samen Velvet Revolver
99,5% van mijn posts in met die PI!.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
Allo.... p.i. was zonnebril... dan neem ik je gewoon niet serieus
Welcome to my world.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n type waar 'aardig vinden' betekent dat je een snelle, pijnloze dood krijgt in plaats van wekenlange marteling.
alleen een jijbuistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
meer mensen die deze mening delen?
Ik wil helemaal niet in jouw wereld levenquote:
De overige aanwezigen kunnen dus ook meteen hun conclusies trekken uit het gegeven dat M-M mij niet adoreert.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ha! ik weet lekker wel hoe airwin eruit ziet
quote:In Amsterdam is de halve finale dinsdag op duizend plekken in de horeca te zien. 'Van kleine kroegen tot grotere festivals', aldus een gemeentewoordvoerster. Net als bij de wedstrijd tegen Brazilië staat er een heel groot scherm op het Museumplein. Amsterdam verwacht meer mensen dan de 40.000 die toen daar keken. Ook dit keer neemt Radio 538 de organisatie op zich. De zender beweert het grootste mobiele scherm van Europa te hebben gereserveerd. Het heeft een oppervlakte van 88 vierkante meter.
nou, dan is ze wel in een hele goeie bui hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n type waar 'aardig vinden' betekent dat je een snelle, pijnloze dood krijgt in plaats van wekenlange marteling.
he. Godver.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor.Dat imago heb ik nooit zo gelooft.
Stilte voor de storm met betrekking tot morgenavond....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
Wow, dit is echt een vreselijk saaie Singles avond.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De overige aanwezigen kunnen dus ook meteen hun conclusies trekken uit het gegeven dat M-M mij niet adoreert.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
Wow, dit is echt een vreselijk saaie Singles avond.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
nou, dan is ze wel in een hele goeie bui hoor!
Morgenavond is hier nog geen donder te doen, daarbij ben ik dan aan het werk.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stilte voor de storm met betrekking tot morgenavond....
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen een jijbuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, vet!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Hè, wat? U riep?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De overige aanwezigen kunnen dus ook meteen hun conclusies trekken uit het gegeven dat M-M mij niet adoreert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |