Met die baard?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had die hiervoor niet weggedrukt hoor
ik zal je het verschil laten zien.. wachtquote:
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.quote:
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baardquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Niks mis met beetje scruffy baardje maar een dikke baard? Nee dank u.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baard/rugged
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke venco.. kijk
ik opgemaakt ben veel meer mij
Ik vind je zonder schilderwerk mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke venco.. kijk
ik opgemaakt ben veel meer mij
Is dit photoshop of heb je jezelf echt voor de helft opgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind links trouwens mooier, ben niet zo van dat zware.![]()
ik heb mezelf half opgemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit photoshop of heb je jezelf echt voor de helft opgemaakt?
Vind links trouwens mooier, ben niet zo van dat zware.
omdat jij dat vind, maak ik mij juist opquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je zonder schilderwerk mooier.
Ziek of niet, natuurlijker is vrijwel altijd mooier, vind ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mezelf half opgemaakt![]()
links is mn ziekhoofd
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.
Nah, niet perse mee. Al kwam hij wel wat chaggie over.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had van de baard ook geen last hoor, ik zou m echt niet hebben weggedrukt
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baard/rugged
Echt, af en toe ben je best een zielig meisje.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat jij dat vind, maak ik mij juist op
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ziek of niet, natuurlijker is vrijwel altijd mooier, vind ik.
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??quote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehouden
Zolang je het zelf maar mooi vind hequote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehouden
ik heb dat bij mensen zonder make upquote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar mooi vind heIk heb meestal de neigingen mensen met de zware make-up een make-over aan te bieden. Als je het niet erg vind dat ik dat zeg.
o god.. make upjes zoekenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??
ah dan ga je dat bij mij ook hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat bij mensen zonder make up
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een beetje is mooi hoor, soms wat zwaarder ook, maar echt al dat zwart enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij valt het ook niet op. Ik teken mijn wenkbrauwen een beetje subtiel bij en werk met spul mijn blauwe kringetjes en oneffenheden in mijn gezicht weg. Soms mascara, soms niet. Heel soms een zwart lijntje maar ook meestal niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houden
Dat je niet echt door hebt dat ik make-up op heb, totdat je me een keer ziet keer ziet als ik net mijn schmink hebt afgehaald
Dat zou 'ons' moeten zijn als je echt als haar klinkt.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
en als je speciale make up koopt? of is het omdat je mascara in je oog krijgt ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dan ga je dat bij mij ook hebben
ik vind opmaken soms wel leuk maar krijg er echt vaak last van mn ogen door...
och, ik heb ook dagen dat ik niks smeer hoor. .maar ook dagen dat ik de deur niet uitga zonderquote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houden
Dat je niet echt door hebt dat ik make-up op heb, totdat je me een keer ziet keer ziet als ik net mijn schmink hebt afgehaald
ik hou van make uppen..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan niet met make-up omgaandus meer dan een beetje mascara is het hier niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg het licht nu niet goed, maar tis knalroze-paars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit past idd beter bij jou.....
![]()
die kant met niks was veel minder expressief
foundation gebruik ik zelden.. op het moment zeg maar helemaal niet omdat ik m kapot heb laten vallen en steeds vergeet een nieuwe te halenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij mij valt het ook niet op. Ik teken mijn wenkbrauwen een beetje subtiel bij en werk met spul mijn blauwe kringetjes en oneffenheden in mijn gezicht weg. Soms mascara, soms niet. Heel soms een zwart lijntje maar ook meestal niet.
Dank jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
Je hebt van nature ook wel een heel mooie gezicht hoor.Mooie verhoudingen, ogen, mond, neus en botstructuur zeg maar.
geen idee. volgens mij is het vooral omdat ik (volgens mij?) chronisch allergisch voor iets ben. ik slik nu pilletjes daartegen (omdat rond deze tijd de allergie echt te erg wordt), en nu iets minder last dus, maar door het jaar heen zijn dus mijn ogen altijd wel wat extra gevoelig, zeker sinds ik mn kat hebquote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als je speciale make up koopt? of is het omdat je mascara in je oog krijgt ofzo?![]()
[..]
och, ik heb ook dagen dat ik niks smeer hoor. .maar ook dagen dat ik de deur niet uitga zonder
zoals ik zei.. tis meer mijquote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit past idd beter bij jou.....
![]()
die kant met niks was veel minder expressief
Is niet vreemd hoor, doen zoveel mensen zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals ik zei.. tis meer mij![]()
klinkt vreemd, omdat ik altijd ik ben, maar kan me hier mee uiten ofzo
Kroeltquote:
ik heb dat ook rond mijn hooikoortsperiodequote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen idee. volgens mij is het vooral omdat ik (volgens mij?) chronisch allergisch voor iets ben. ik slik nu pilletjes daartegen (omdat rond deze tijd de allergie echt te erg wordt), en nu iets minder last dus, maar door het jaar heen zijn dus mijn ogen altijd wel wat extra gevoelig, zeker sinds ik mn kat heb
maar ja omdat ik dus vaak wel last van mn ogen heb zit opmaken niet zo in mn systeem en vergeet ik het gauw
Het is ook een kwestie van gewenning..... je voelt je dan beter met dan zonder....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals ik zei.. tis meer mij![]()
klinkt vreemd, omdat ik altijd ik ben, maar kan me hier mee uiten ofzo
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is niet vreemd hoor, doen zoveel mensen zo.
Dank jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Murmeli het volgende:
GvsE ik vind je ook wel errug mooi trouwens
en roze/paars
jups xyzal ja..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kroelt
[..]
ik heb dat ook rond mijn hooikoortsperiode![]()
slik je toevallig Xyzal?
Met oog op het warme weer ook maar voor de bijna Q look gegaanquote:
Nah, dat niet eens altijd, maar het is gewoon meer:quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van gewenning..... je voelt je dan beter met dan zonder....
kort haar bij mannenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met oog op het warme weer ook maar voor de bijna Q look gegaan
quote:
Xyzal werkt wel echt goed verder.. normale neussprays hebben op mij geen effect maar vicks sinex mag je niet langer dan een week gebruikenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jups xyzal ja..
en straks komt daar nog nasonex bij (neusspray) want dan houden de pilletjes het niet meer tegen. maargoed ziet er dus een beetje naar uit dat ik of het hele jaar moet gaan slikken, of moet accpeteren dat mn ogen altijd jeuken of mn kat weg moet doen. het laatste is geen optie dus nog 1 van de eerste 2 over
Ja he, dat vond ik nou ook. Lang niet meer gehoord. Allebei tof, maar leuk voor de afwisselingquote:
Bijna. Q. is uiteraard niet te evenaren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met oog op het warme weer ook maar voor de bijna Q look gegaan
Ook teveel littekens/bulten wil de terre zieltjes geen nachtmerries bezorgenquote:
ja nu is het dus weg met de xyzal. ff kijken hoe het in september weer gaat ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Xyzal werkt wel echt goed verder.. normale neussprays hebben op mij geen effect maar vicks sinex mag je niet langer dan een week gebruiken![]()
ik zal denk ik gewoon aankijken hoe het gaat met de jeuk, want xyzal werkt vrij snel (bij mij iig)
noesje weg doen kan je echt niet maken
Nja, gewoon zorgen dat je Xyzal in huis hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja nu is het dus weg met de xyzal. ff kijken hoe het in september weer gaat ja.
noes gaat niet weg nee. ben veel te gek op dat beest
Adios murmpjequote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef Murmeli het volgende:
ik ga slapies doen. of in ieder geval lammen in mn mandje
trusten allemaal!
airwin wil ook dat je van mquote:
* -Engel- deed ff een dansjequote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, dat vond ik nou ook. Lang niet meer gehoord. Allebei tof, maar leuk voor de afwisseling
Ik had je niet zo oppervlakkig verwacht. Dit was mijn uiting van teleurstelling.quote:
Neuh, adoratie telt pas mee als de vrouw in kwestie en ikzelf elkaar ook daadwerkelijk kennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
airwin wil ook dat je van m't denk ik
o... moest ik het nader specificeren dan....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kort haar en kaal als een q-ball is net iets anders
Dus mijn adoratie voor jou telt niet eens?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, adoratie telt pas mee als de vrouw in kwestie en ikzelf elkaar ook daadwerkelijk kennen.
hoe moet ik nu weten of ik hemquote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
airwin wil ook dat je van m't denk ik
Airwin is een beetje verlegen..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe moet ik nu weten of ik hemvind..... nog geen foto gezien
![]()
Hij zelfs niet langs geweest toen ik met de dames op het strand lag.....
Zolang de woorden nog niet tot uiting komen in daden, is de meerwaarde maar beperkt ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dus mijn adoratie voor jou telt niet eens?
Allo.... p.i. was zonnebril... dan neem ik je gewoon niet serieusquote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je niet zo oppervlakkig verwacht. Dit was mijn uiting van teleurstelling.
Knappe conclusie, gezien het gegeven dat je geen foto hebt gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef -Engel- het volgende:
hoe moet ik nu weten of ik hemvind..... nog geen foto gezien
![]()
Hij zelfs niet langs geweest toen ik met de dames op het strand lag.....
verlegen mannen/jongensquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Airwin is een beetje verlegen..
hij durft zich zelfs niet aan mij te laten zien.
zelfs niet op een foto.
ik vind het een beetje teleurstellend, want ik ben altijd heul aardig
Jij lijkt mij zo'n type waar 'aardig vinden' betekent dat je een snelle, pijnloze dood krijgt in plaats van wekenlange marteling.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Airwin is een beetje verlegen..
hij durft zich zelfs niet aan mij te laten zien.
zelfs niet op een foto.
ik vind het een beetje teleurstellend, want ik ben altijd heul aardig
Ik ben zeer teleurgesteld in jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang de woorden nog niet tot uiting komen in daden, is de meerwaarde maar beperkt ja.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
De tering, dit is ook vet, Cypress Hill samen Velvet Revolver
99,5% van mijn posts in met die PI!.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
Allo.... p.i. was zonnebril... dan neem ik je gewoon niet serieus
Welcome to my world.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n type waar 'aardig vinden' betekent dat je een snelle, pijnloze dood krijgt in plaats van wekenlange marteling.
alleen een jijbuistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
meer mensen die deze mening delen?
Ik wil helemaal niet in jouw wereld levenquote:
De overige aanwezigen kunnen dus ook meteen hun conclusies trekken uit het gegeven dat M-M mij niet adoreert.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ha! ik weet lekker wel hoe airwin eruit ziet
quote:In Amsterdam is de halve finale dinsdag op duizend plekken in de horeca te zien. 'Van kleine kroegen tot grotere festivals', aldus een gemeentewoordvoerster. Net als bij de wedstrijd tegen Brazilië staat er een heel groot scherm op het Museumplein. Amsterdam verwacht meer mensen dan de 40.000 die toen daar keken. Ook dit keer neemt Radio 538 de organisatie op zich. De zender beweert het grootste mobiele scherm van Europa te hebben gereserveerd. Het heeft een oppervlakte van 88 vierkante meter.
nou, dan is ze wel in een hele goeie bui hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n type waar 'aardig vinden' betekent dat je een snelle, pijnloze dood krijgt in plaats van wekenlange marteling.
he. Godver.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor.Dat imago heb ik nooit zo gelooft.
Stilte voor de storm met betrekking tot morgenavond....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
Wow, dit is echt een vreselijk saaie Singles avond.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De overige aanwezigen kunnen dus ook meteen hun conclusies trekken uit het gegeven dat M-M mij niet adoreert.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
Wow, dit is echt een vreselijk saaie Singles avond.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
nou, dan is ze wel in een hele goeie bui hoor!
Morgenavond is hier nog geen donder te doen, daarbij ben ik dan aan het werk.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stilte voor de storm met betrekking tot morgenavond....
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen een jijbuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, vet!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |