Met die baard?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had die hiervoor niet weggedrukt hoor
ik zal je het verschil laten zien.. wachtquote:
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.quote:
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baardquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Niks mis met beetje scruffy baardje maar een dikke baard? Nee dank u.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baard/rugged
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke venco.. kijk
ik opgemaakt ben veel meer mij
Ik vind je zonder schilderwerk mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke venco.. kijk
ik opgemaakt ben veel meer mij
Is dit photoshop of heb je jezelf echt voor de helft opgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind links trouwens mooier, ben niet zo van dat zware.![]()
ik heb mezelf half opgemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit photoshop of heb je jezelf echt voor de helft opgemaakt?
Vind links trouwens mooier, ben niet zo van dat zware.
omdat jij dat vind, maak ik mij juist opquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je zonder schilderwerk mooier.
Ziek of niet, natuurlijker is vrijwel altijd mooier, vind ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mezelf half opgemaakt![]()
links is mn ziekhoofd
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, qua stijl misschien. Vond de baard zelf vreselijk maar ergens leek het me wel een leuke gast.
Nah, niet perse mee. Al kwam hij wel wat chaggie over.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had van de baard ook geen last hoor, ik zou m echt niet hebben weggedrukt
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook alleen echte mannen kunnen wegkomen met een baard/rugged
Echt, af en toe ben je best een zielig meisje.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat jij dat vind, maak ik mij juist op
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ziek of niet, natuurlijker is vrijwel altijd mooier, vind ik.
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??quote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehouden
Zolang je het zelf maar mooi vind hequote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb rechts voor mijn doen ook heul natuurlijk gehouden
ik heb dat bij mensen zonder make upquote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar mooi vind heIk heb meestal de neigingen mensen met de zware make-up een make-over aan te bieden. Als je het niet erg vind dat ik dat zeg.
o god.. make upjes zoekenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nu dan een foto van jou zoals je het normaal zou doen??
ah dan ga je dat bij mij ook hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat bij mensen zonder make up
Ik zit meestal in het midden.... een klein beetje accentueren maar de rest zo natuurlijk mogelijk houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat bij mensen zonder make up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |