quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bekijk de kaart ook wel op thuisbezorgd.nl. En bel vervolgens gewoon de zaak die ik wil
Of jij moet gewoon duidelijker gaan praten.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kan. Ik heb het al tevaak meegemaakt dat Ali me gewoon niet verstond, of andersom. En dan heb je dus het verkeerde, dat sluit je uit met tbz.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geef eens een linkje waar je met iDeal kan betalen.
Zegt de achterhoekerquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon duidelijker gaan praten.
Dat heb ik nog zelden op zakquote:
Er zijn zat zaken waar je wel met pin kunt betalen, maar waar ik het onhandiger vind dan contant *kuch*kroeg*kuch*quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat heb ik nog zelden op zakhoewel je in sommige dorpjes nog wel een hoop zonder pin/chip tegen komt
Levensgevaarlijk. Voor je bankrekening dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn zat zaken waar je wel met pin kunt betalen, maar waar ik het onhandiger vind dan contant *kuch*kroeg*kuch*
en mijn lever!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Voor je bankrekening dan.
Hoi sletje-in-spequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Q. het volgende:
Mijn haar groeit veel te hard met dit warme weer.
Je klinkt als mijquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Een echte slet is altijd een slet. Wat was je morgen van plan dan?
Bah. Zalmquote:
Dat blonder heb ik ook. Das mooi, want dat verbergt de grijze haren ontzettend goedquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Bij mij groeit het juist langzamer! of het lijkt zo doordat het veul blonder wordt!
mn wenkbrauwen ook.. bovenkant blond, onderkant nog donker
Dat blonder heb ik dus ook..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blonder heb ik ook. Das mooi, want dat verbergt de grijze haren ontzettend goed
Dat doet Jessi dus niet (stom beest, ook geen spinnen of wat dan ook...). Maar qua Jack is dat niet erg. Jack is tof!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Murmeli het volgende:
als hier een vlieg vliegt zit die binnen no-time in Noes dr buik.
en babs ik vind het oneigenlijk gebruik van tbz.nl als je wel bij hun de menukaarten kijkt en dan rechtstreeks besteld![]()
anyway...mn roti smaakt lekker
Vegen ze uit? Dan heb je wel slecht spul zou ik denken?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat blonder heb ik dus ook..
en mn zonnebrillen vegen mn wenkbrauwen uit.
ik vind het niet leuk
Morgen wil ik op een plein deelnemen aan de internationale zoendag..... en als we winnen gaat dat helemaal goed komen en anders nietquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Een echte slet is altijd een slet. Wat was je morgen van plan dan?
ik zou niet weten hoe ik ze anders van blond naar zwart moet krijgen.. en verven gaat me te ver, dat is namelijk niet te doenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vegen ze uit? Dan heb je wel slecht spul zou ik denken?
Zitten jouw wenkbrauwen niet vast?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat blonder heb ik dus ook..
en mn zonnebrillen vegen mn wenkbrauwen uit.
ik vind het niet leuk
Je doet met potlood? En wenkbrauwpoeder?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik ze anders van blond naar zwart moet krijgen.. en verven gaat me te ver, dat is namelijk niet te doen
editer dusquote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik ze anders van blond naar zwart moet krijgen.. en verven gaat me te ver, dat is namelijk niet te doen
met wenkbrauwpoeder krijg je ze niet mooi strak en ook niet pikzwartquote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je doet met potlood? En wenkbrauwpoeder?
waar is dat en hoe laat?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen wil ik op een plein deelnemen aan de internationale zoendag..... en als we winnen gaat dat helemaal goed komen en anders niet
Dat is zo. Nu ben ik persoonlijk ook niet weg van die stijl eigenlijk. Maar dat is weer iets van jou danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met wenkbrauwpoeder krijg je ze niet mooi strak en ook niet pikzwart
dat komt omdat ik een beetje eigenwijs ben ookquote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zo. Nu ben ik persoonlijk ook niet weg van die stijl eigenlijk. Maar dat is weer iets van jou danLijkt me alleen heel irritant als het steeds uitveegt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met wenkbrauwpoeder krijg je ze niet mooi strak en ook niet pikzwart
De hele dag eigenlijk al en overal.....quote:
quote:
Wat een broekie he, dit ventje. Lief smoeltje hoor, maar wat een broekie! Ik wil in zijn wangetjes knijpen.quote:
Ja, foutje gemaakt met Chocolategiddyup, kan mn wachtwoord nooit meer terugkrijgenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een broekie he, dit ventje. Lief smoeltje hoor, maar wat een broekie! Ik wil in zijn wangetjes knijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |