Oh, dan kan ik het nog wel eens druk krijgen morgen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tip: het is het makkelijkst met mannen die je niet ziet zitten
Bezorg bruiden die goed kunnen kokenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hallo, was ik ook weer
Waar gaat het vandaag over?
he jij! ik moest ff kijken wie je wasquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hallo, was ik ook weer
Waar gaat het vandaag over?
quote:
iDeal.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap de pluswaarde van thuisbezorgd.nl niet. Ik gebruik gewoon de directe nummers van de pizza/shoarma/chinees/spareribboer, scheelt 1,50 euro die thuisbezorgd.nl rekent.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap de pluswaarde van thuisbezorgd.nl niet. Ik gebruik gewoon de directe nummers van de pizza/shoarma/chinees/spareribboer, scheelt 1,50 euro die thuisbezorgd.nl rekent.
Murmpjequote:
werkt erg fijnquote:
Verbaasde mij ook hoeveel er wel niet in de buurt zat.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
40+ restaurants waarbij ik op mijn gemak de hele kaart kan bekijken, nee, das geen gemak idd.
iDeal faaltquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook hoeveel er wel niet in de buurt zat.Weer zo'n voordeeltje van wonen in een "grote" stad
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
iDeal faaltAls je weet hoe het moet kan je er gratis dingen mee bestellen zoals een domein met 25 GB hosting
Ik bekijk de kaart ook wel op thuisbezorgd.nl. En bel vervolgens gewoon de zaak die ik wilquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
40+ restaurants waarbij ik op mijn gemak de hele kaart kan bekijken, nee, das geen gemak idd.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ga je niet dood van. Dat zijn de iDeal-kosten.
Alwaar je dan niet met iDeal kan betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bekijk de kaart ook wel op thuisbezorgd.nl. En bel vervolgens gewoon de zaak die ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |