ik had toffe verkoopster, maar ik wist ook wat ik wel nodig en niet nodig had, heeft uiteindelijk maar 4 verschillende bij mij getestquote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van... maar deze is heel "rozig". Volgens mij waren de verkoopsters blij dat ik weg was na 45 min bezig zijn met mij
Dus je doet ook mee aan de zoendagquote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag wel een redelijk aantal vreemde mensen uit pure blijdschap omhelsd.
mijn leuke flirtstagiair blijft als vrijwilligerquote:
Waarom wordt er gejuicht?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn leuke flirtstagiair blijft als vrijwilliger
Daar gaan we iets aan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
Hi allemaal![]()
2 dingen:Morgen gaat U. naar huis ![]()
Het is morgen internationale zoendag... (kan nu alleen ff het nieuwsbericht niet vinden)
Zo is Utrecht.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Socios het volgende:
Lekker spontaan feestje dan. Tijden opleggen enzo.
Nou ja ik gaf ook aan dat ik een hele lichte huid had en dat ik een rozige teint nodig had... maar dan nog is vaak de lichtste teint nog te donkerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had toffe verkoopster, maar ik wist ook wat ik wel nodig en niet nodig had, heeft uiteindelijk maar 4 verschillende bij mij getest
ik wel.. ik hou van flirtenquote:
Ik juich dan ook ff meequote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik juich omdat ik happy ben.En had zin om met Gevil mee te juichen.
ja dat wel, vandaar 4, maar ze zei dat maar weinig mensen hun huid zo goed kennen als ikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja ik gaf ook aan dat ik een hele lichte huid had en dat ik een rozige teint nodig had... maar dan nog is vaak de lichtste teint nog te donker
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
moet ik het je leren?quote:
Wat is de reden?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ruzie met m'n vriendin om een hele stomme reden
ik vind Gevil zo leuk klinkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Oh, Gevil vertelde over die kattenman. Ergens wel goed nieuws dat de katjes een thuis krijgen, wel jammer als jullie het niet meer worden.
Wat: kussen, zoenen what ever zolang de ander het ook wilquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat? Waar? En hoe werkt dat?
Moet je al een partner meenemen of kun je ter plekke nog een mooie meid uitzoeken?
wdan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ruzie met m'n vriendin om een hele stomme reden
Het is nu het "seizoen" voor kittens dus er zullen vast wel meer (overbodige) nestjes zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Oh, Gevil vertelde over die kattenman. Ergens wel goed nieuws dat de katjes een thuis krijgen, wel jammer als jullie het niet meer worden.
Tuuk, dat regelen we wel evenquote:
Jawel, maar dit verhaal vond ik zielig.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is nu het "seizoen" voor kittens dus er zullen vast wel meer (overbodige) nestjes zijn...
t klinkt een beetje kneuzig, maar bekt zo lekkerquote:
Ik flirt niet met mannen die ik niet zie zitten. Ik geloof ergens wel dat ik kan flirten via sms bijv, maar niet oog in oog. Dat word ik verlegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuuk, dat regelen we wel even
het is zo leuk om te flirten
tip: het is het makkelijkst met mannen die je niet ziet zitten
Mijn vriendin had het erover dat je konijntjes prima alleen kan houden volgens dierenwinkels en dierenartsen. Ik zei daarop dat die dierenartsen en dierenwinkels ongelijk hadden, want konijnen zijn groepsdieren. Dat ze niet zomaar aan moet nemen wat een dierenwinkel zegt. Ik vond haar kortzichtig omdat ze met allemaal argumenten kwam waarom het wel zou kunnen, bla bla. Vervolgens een verhitte discussie en ik was een ongelooflijk koppige ezel.quote:
http://www.worlds-holidays.com/international/kissing_day/quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat: kussen, zoenen what ever zolang de ander het ook wil![]()
Waar: overal dus.... ik ben het bericht kwijt.... dus nu voel ik me niet meer genoodzaakt naar een bepaalde plek te gaan.
Hoe..... nou meerdere opties..... wees eens creatief zou ik zeggen
Een partner hebben, hoeft dus niet....
Kijk maar in een gemiddeld asiel.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is nu het "seizoen" voor kittens dus er zullen vast wel meer (overbodige) nestjes zijn...
Dat snap ik zeker, maar het is eigenlijk heel mooi dat de kittens snel een onderkomen vinden. Alleen verrekte jammer dat die man ze al weg wil hebben voordat ze 8 weken oud zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, maar dit verhaal vond ik zielig.
Dat dus.quote:
Ja, maar juist de mannen die je niet ziet zitten, zijn makkelijker te benaderen, een oefening zeg maar..quote:Op maandag 5 juli 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik flirt niet met mannen die ik niet zie zitten. Ik geloof ergens wel dat ik kan flirten via sms bijv, maar niet oog in oog. Dat word ik verlegen.
Oke. dan bel je dr op, en zeg je sorry, maar dat je wel achter je argument blijft staan en dat jullie het nooit meer over knijntjes gaan hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin had het erover dat je konijntjes prima alleen kan houden volgens dierenwinkels en dierenartsen. Ik zei daarop dat die dierenartsen en dierenwinkels ongelijk hadden, want konijnen zijn groepsdieren. Dat ze niet zomaar aan moet nemen wat een dierenwinkel zegt. Ik vond haar kortzichtig omdat ze met allemaal argumenten kwam waarom het wel zou kunnen, bla bla. Vervolgens een verhitte discussie en ik was een ongelooflijk koppige ezel.
Nu ja, alleen omdat ik vind dat je niet standaard het advies van een dierenwinkel moet aannemen
Ja, dat bedoelde ik dus. Super dat ze allemaal nieuw thuis zullen krijgen, alleen jammer voor jullie dat jullie weinig kans nu maken daarop, in die zin. En indd. zonde dat hij niet ff wilt wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat snap ik zeker, maar het is eigenlijk heel mooi dat de kittens snel een onderkomen vinden. Alleen verrekte jammer dat die man ze al weg wil hebben voordat ze 8 weken oud zijn
anders idd ff kijken of ze hier in nmgn of beuningen eentje hebben.. zou het niet eens weten eigkquote:
Ben je gek. Ik vind het niet nodig me te excuseren voor mijn gelijk. Ze komt zo wel online en dan gaan we het gewoon over iets anders hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. dan bel je dr op, en zeg je sorry, maar dat je wel achter je argument blijft staan en dat jullie het nooit meer over knijntjes gaan hebben?
Blozen doe ik niet zo geloof ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar juist de mannen die je niet ziet zitten, zijn makkelijker te benaderen, een oefening zeg maar..
Als we bij mn zoon crashen, gaan we je gewoon wat trucs leren..
en blozen vinden ze juist schattig.. kan ik ook heel goed
Lasagne?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Volgende dilemma... wat ga ik in hemelsnaam eten nu mijn fornuis NOG STEEDS NIET AANGESLOTEN is?
Wordt dus iets uit de oven... maar wat? Ideeën iemand?
Alles kan met tips en trucsquote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blozen doe ik niet zo geloof ik.En trucs? Och, ik laat gewoon niet snel merken dat ik iemand leuk vindt, live dus.
En dat is niet met wat trucs aan te leren denk ik.
uhmmm.. pizza?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Volgende dilemma... wat ga ik in hemelsnaam eten nu mijn fornuis NOG STEEDS NIET AANGESLOTEN is?
Wordt dus iets uit de oven... maar wat? Ideeën iemand?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles kan met tips en trucs
ook jij
beetje knipperen, verlegen kijken, lachen enz enz.. zonder dat jij de eerste stap hoeft te zetten
Heee daar was ik naar op zoekquote:Op maandag 5 juli 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.worlds-holidays.com/international/kissing_day/
(ik zocht eerst in het NL, en de eerste hit was dit FOK! topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |