ik had toffe verkoopster, maar ik wist ook wat ik wel nodig en niet nodig had, heeft uiteindelijk maar 4 verschillende bij mij getestquote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van... maar deze is heel "rozig". Volgens mij waren de verkoopsters blij dat ik weg was na 45 min bezig zijn met mij
Dus je doet ook mee aan de zoendagquote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag wel een redelijk aantal vreemde mensen uit pure blijdschap omhelsd.
mijn leuke flirtstagiair blijft als vrijwilligerquote:
Waarom wordt er gejuicht?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn leuke flirtstagiair blijft als vrijwilliger
Daar gaan we iets aan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
Hi allemaal![]()
2 dingen:Morgen gaat U. naar huis ![]()
Het is morgen internationale zoendag... (kan nu alleen ff het nieuwsbericht niet vinden)
Zo is Utrecht.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Socios het volgende:
Lekker spontaan feestje dan. Tijden opleggen enzo.
Nou ja ik gaf ook aan dat ik een hele lichte huid had en dat ik een rozige teint nodig had... maar dan nog is vaak de lichtste teint nog te donkerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had toffe verkoopster, maar ik wist ook wat ik wel nodig en niet nodig had, heeft uiteindelijk maar 4 verschillende bij mij getest
ik wel.. ik hou van flirtenquote:
Ik juich dan ook ff meequote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik juich omdat ik happy ben.En had zin om met Gevil mee te juichen.
ja dat wel, vandaar 4, maar ze zei dat maar weinig mensen hun huid zo goed kennen als ikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja ik gaf ook aan dat ik een hele lichte huid had en dat ik een rozige teint nodig had... maar dan nog is vaak de lichtste teint nog te donker
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
moet ik het je leren?quote:
Wat is de reden?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ruzie met m'n vriendin om een hele stomme reden
ik vind Gevil zo leuk klinkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Oh, Gevil vertelde over die kattenman. Ergens wel goed nieuws dat de katjes een thuis krijgen, wel jammer als jullie het niet meer worden.
Wat: kussen, zoenen what ever zolang de ander het ook wilquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat? Waar? En hoe werkt dat?
Moet je al een partner meenemen of kun je ter plekke nog een mooie meid uitzoeken?
wdan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ruzie met m'n vriendin om een hele stomme reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |