En je vindt het dus ook lekker met 100.000 man omdat ze allemaal hetzelfde kijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft van alles met elkaar te maken. Samen bijv. een voetbalwedstrijd kijken is niet alleen sociaal, de meeste mensen genieten er dan ook meer van dan dat ze dat alleen zouden doen (1+1+1+1=6 zeg maar). En dat is dat saamhorigheidsgevoel.
Dude, leer je Singles-memes. De OP is helemaal nooit aangepast in de wiki. E_M past hem alleen aan als hij de OP heeft.quote:
Ik kijk ook liever met 5 vrienden dan met 100.000 vreemden. Ik kijk nog liever met 5 vrienden en 999.995 onbekenden. En dus ook liever met 5 vrienden dan alleen. En ook dat wordt beter door de saamhorigheid.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vindt het dus ook lekker met 100.000 man omdat ze allemaal hetzelfde kijken?
Ik kijk liever met 5 vrienden en niet met 100.000 vreemde waar ik niks mee heb behalve dat we dezelfde wedstrijd kijken. Niks mis met die mensen maar het is oppervlakkig om dan gelijk over dat saamhorigheidsgevoel te beginnen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:39 schreef Socios het volgende:
Bovendien is de wedstrijd nauwelijks goed te volgen met zoveel mensen. En het commentaar is al helemaal niet te horen. Ook de analyses, besprekingen, interviews etc. voor en na de wedstrijd worden dan gemist.
Deden mijn buren dat maarquote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik kijk de wedstrijd liever in de kroeg dan thuis. Ten eerste is de sfeer anders, ten tweede kan ik dat mijn buren niet aan doen.
Maar waarschijnlijk maak je tussen die 100.000 mensen je eigen kleine groepje van 5.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever met 5 vrienden dan met 100.000 vreemden. Ik kijk nog liever met 5 vrienden en 999.995 onbekenden. En dus ook liever met 5 vrienden dan alleen. En ook dat wordt beter door de saamhorigheid.
Dat is nu niet ergquote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Diorskin nude nummer 10 is de enige bij mij, anders sla ik oranje uit
Dan kun je die andere morgen prima gebruiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Diorskin nude nummer 10 is de enige bij mij, anders sla ik oranje uit
Ik vind zo'n wedstrijd op een plein met een man of 2000 kijken wel meer hebben, omdat er veel van dat soort groepjes zijn. Er wordt meer gezongen, meer gesprongen, meer gefeest. Dat mag jij overrated vinden, mijn ervaring wordt er beter van.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk maak je tussen die 100.000 mensen je eigen kleine groepje van 5.
Maar goed er is ook niks mis mee. Het is alleen overrated aangezien je in dat soort gevallen met 99% van de mensen niks hebt. Wat prima is voor een uurtje of 2.
Is dit het moment om er over te beginnen dat wedstrijden (niet alleen voetbal) purer en dus beter zijn als het publiek zich er niet mee bemoeit?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vindt het dus ook lekker met 100.000 man omdat ze allemaal hetzelfde kijken?
Ik kijk liever met 5 vrienden en niet met 100.000 vreemde waar ik niks mee heb behalve dat we dezelfde wedstrijd kijken. Niks mis met die mensen maar het is oppervlakkig om dan gelijk over dat saamhorigheidsgevoel te beginnen.
lelijk gewoonquote:
Ik kijk voor het voetbal niet voor het zingen van andere. Ik kijk liever niet op pleinen. Liever thuis met vrienden of in een overzichtelijke kroeg met vrienden.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind zo'n wedstrijd op een plein met een man of 2000 kijken wel meer hebben, omdat er veel van dat soort groepjes zijn. Er wordt meer gezongen, meer gesprongen, meer gefeest. Dat mag jij overrated vinden, mijn ervaring wordt er beter van.
WTFquote:
Ik kijk in mijn stamkroeg. Daar hangen boven de bar drie kleine tv-schermen en er hangen twee grote schermen met bijpassende beamers.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal niet voor het zingen van andere. Ik kijk liever niet op pleinen. Liever thuis met vrienden of in een overzichtelijke kroeg met vrienden.
Maar je snapt dat het voor andere een toegevoegde waarde kan hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal niet voor het zingen van andere. Ik kijk liever niet op pleinen. Liever thuis met vrienden of in een overzichtelijke kroeg met vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |